Η δεύτερη εβδομάδα των εργαστηρίων μας είναι γεγονός και παρέα με τον Σούπερ Καροτένιο και τους φίλους της Λαχανούπολης αποκτήσαμε νέες γνώσεις μέσα από πολλές διαφορετικές δημιουργικές δραστηριότητες..Ας δούμε μερικές από αυτές..
Ο Σούπερ Καροτένιος μας έφερε ένα νέο μήνυμα που αναφερόταν σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής..Με αφορμή λοιπόν το μήνυμά του αποφασίσαμε να φτιάξουμε όλοι μαζί έναν εννοιολογικό χάρτη..πως μπορούμε άραγε να έχουμε σώμα γερό και μυαλό δυνατό;
Ο Σούπερ Καροτένιος μας μίλησε για ένα φανάρι διαφορετικό από τα συνηθισμένα..ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ..Και ήμασταν έτοιμοι για την αποστολή μας..Με την βοήθεια πινάκων αναφοράς και αφού βρήκαμε κρυμμένες στην τάξη εικόνες από διάφορες τροφές,φτιάξαμε το δικό μας φανάρι για να θυμόμαστε ποιες τροφές πρέπει να τρώμε συχνά,ποιες σπάνια και ποιες είναι καλό να τις αποφεύγουμε..
Κάναμε το ίδιο και σε ατομική κατασκευή επιλέγοντας το κάθε παιδί τις τροφές που ήθελε και τοποθετώντας τις στο σωστό χρώμα..
Ο Σούπερ Καροτένιος μας είχε μία ακόμα αποστολή..Ανάμεσα σε διάφορες εικόνες με τροφές τα παιδιά έπρεπε να βρουν εκείνες με τις υγιεινές επιλογές και να επιλέξουν όποιες τους άρεσαν για να τις βάλουν στο πιατάκι τους..Αφού παίξαμε αυτό το διασκεδαστικό παιχνίδι, μας πρότεινε να φτιάξουμε όλοι μαζί το τσαντάκι με το πρωινό μας..με υγιεινές επιλογές που θα μπορούσαμε να φέρνουμε για πρωινό στο σχολείο..Αμέσως πιάσαμε δουλειά και έτοιμα τα τσαντάκια μας..
Στην παρέα μας ήρθε και μία καλοσυνάτη κυρία, η κυρά Διατροφή και αφού ακούσαμε το παραμύθι της και το τραγούδι της,αποφασίσαμε να μάθουμε για τα γεύματα της ημέρας..βασικά και ενδιάμεσα..πως λέγονται,ποιές ώρες της ημέρας γίνονται συνήθως,τι περιλαμβάνουν..’Ετσι αποφασίσαμε να κάνουμε μία ομαδική εργασία με αυτά για να τα θυμόμαστε πιο εύκολα,εμπλουτίζοντας κι άλλο την γωνία της διατροφής που φτιάξαμε με την έναρξη των εργαστηρίων μας..
Παρακολουθήσαμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο..
Ο Σούπερ Καροτένιος ήταν ενθουσιασμένος με όσα είχαμε κάνει αλλά και λιγάκι περίεργος να μάθει ποιό είναι το δικό μας αγαπημένο φαγητό και αν είναι μία υγιεινή επιλογή..Έτσι ζωγραφίσαμε στο πιάτο και του το παρουσιάσαμε..
Από που όμως παίρνουμε την κάθε τροφή;Οι ιδέες των παιδιών πολλές και καθώς ο Σούπερ Καροτένιος είχε αυτή την απορία δεν θέλαμε να τον αφήσουμε παραπονεμένο..Αφού λοιπόν είδαμε και περιγράψαμε σχετικούς πίνακες αναφοράς, ταξινομήσαμε εικόνες τροφών σε χαρτόνια τριών διαφορετικών χρωμάτων ανάλογα με την προέλευσή τους..ΦΥΤΙΚΕΣ ΖΩΙΚΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΕΣ
Τέλος κάναμε ένα φύλλο εργασίας για εμπέδωση..
Η δεύτερη εβδομάδα μας έκλεισε με χορό,τραγούδι και σχετικά παραμύθια που παρακολουθήσαμε..




















