Επεξεργάζοντας το τραγούδι μας για το διαγωνισμό “Κάν’το να ακουστεί” 2020

Στα πλαίσια του e-twinning που συμμετέχει το σχολείο μας, μαζί με τα υπόλοιπα 15 σχολεία αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε στο διαγωνισμό “Καν΄ το να ακουστεί” 2020!!! Ωστόσο, μια βασική προυπόθεση για αυτή τη συμμετοχή ήταν να μάθουμε το τραγούδι!

Το τραγούδι μας με εικόνες!!!

Αρχικά, λοιπόν, μετρήσαμε τις στροφές του!!!

Έπειτα, μετρήσαμε τους στίχους τους!!

Επειδή, όμως, είμασταν πολλά σχολεία και δεν θα ακουγόμασταν καλά αν  τραγουδούσαμε μαζί κάναμε μια ηλεκτρονική κλήρωση! Σε εμάς έτυχε να η τρίτη στροφη!!!

Το σημειώσαμε, μάλιστα, για να το γνωρίζουν οι φίλοι μας!!!

Τέλος, κάναμε να παρακάτω φύλλα εργασίας:

 

Τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει;

Τι θα γινόταν αν ένα φυτό δεν είχε νερό; Αν δεν είχε ήλιο; Χώμα; Αέρα; Αγάπη; Για να μάθουμε, πειραματιστήκαμε  όπως οι σωστοί επιστήμονες !!!!

Έτσι λοιπόν, αποφασίσαμε να φυτέψουμε φακές σε διαφανή ποτήρια και το κάθε παιδί να παρακολουθεί και να φροντίζει το φυτό σε μία από τις παρακάτω συνθήκες:

  1. Στο 1ο αποφασίσαμε να μη δίνουμε νερό…
  2. Στο 2ο να μη δίνουμε αέρα…
  3. Στο 3ο να μη δώσουμε χώμα…
  4. στο 4ο να μη δώσουμε φώς (το βάλαμε στο ντουλάπι του γραφείου)  …
  5. Στο 5ο να εξαφανίσουμε όλα τα σποράκια…
  6. Και στο 6ο να μη δίνουμε αγάπη…

Στο 7ο θα δίναμε όλα τα παραπάνω και υπεύθυνος να το φροντίζει και να παρακολουθεί την ανάπτυξή του θα ήταν ο τυχερός της ημέρας!!!!

Τι χρειάζεται τελικά ένα φυτό για να μεγαλώσει; Μα φυσικά όλα τα παραπάνω!!!!

Διόραμα: Τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει…

Δασικό Οικοσύστημα- Φωτοσύνθεση

Μα τι τρώνε τα φυτά; Παστίτσιο; Μακαρόνια ή καμιά μπριζολίτσα; Καμία σχέση!!!

Παρακολουθήστε τις  Χλωροφύλλες μέσα από την κουζίνα τους (φύλλο) και τη μαγειρική εκπομπή “Χλωροπειραματομαγειρέματα” μας παρουσιάζουν τη Φωτοσύνθεση, μια διαδικασία απαραίτητη για την παραγωγή της τροφής τους, το άμυλο!!! Επίσης, μέσα από δύο πειράματα μας δείχνουν α) πώς να δούμε το οξυγόνο που παράγουν και β) πώς να εντοπίζουμε το άμυλο.

Καλή θέαση!!!

“Καδοανακυκλωτούληδες”

Σας περιμένουμε όλους!!!! Και μη ξεχάσετε να έχετε μαζί σας ανακυκλώσιμες συσκευασίες τις οποίες και θα συλλέξουμε κατά την παρέλασή μας!!!!

Και λίγη μουική-Ηχοιστορία του Δάσους

Αφού μεταφερθήκαμε με τα μάτια της φαντασίας μας στο δάσος, προσπαθήσαμε να ακούσουμε διάφορους ήχους. Άλλοι ηταν δυνατοί (forte) και άλλοι σιγανοί (piano). Τους ζωγραφίσαμε  σε δύο ομάδες και με την βοήθεια των μαέστρων μας προσπαθήσαμε να τους παίξουμε!!!!

Έπειτα με τους ήχους που ακούσαμε φτιάξαμε μια ιστορία με ήχους, δηλαδή, την ηχοιστορία του δάσους!!!!

 

 

Δέντρα στην Τέχνη- Σταθμός 1ος: Alexander Calder

Τα δέντρα αποτελούν ένα αγαπημένο θέμα για πολλούς ζωγράφους (μικρούς και μεγάλους)!!!

Έτσι και εμείς, στα πλαίσια του e-twinning “Στης Εύβοιας το δάσος όλοι μαζί, το μελισσάκι εγώ και εσύ”, αφού παρακολουθήσαμε το βίντεο  Χρωματοϊστορίες – Το δέντρο

της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης, ξεχωρίσαμε διάφορους πίνακες  και τους ομαδοποιήσαμε σε αυτούς που απεικονίζουν την πραγματικότητα και σε αυτούς που θυμίζουν όνειρο…

Ωστόσο, το ενδιαφέρον μας το έκλεψε o Alexander Calder!!!!

Το αποτέλεσμα της δουλειάς μας, μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω βίντεο!!!!

 

Συνεργατική αφίσα e-twinnning

16 δέντρα από 16 νηπιαγωγεία της Εύβοιας, όλα μαζί ενωμένα για την προστασία του δάσους μας!!!! Και η αφίσα για το πρόγραμμά μας….Κάπου εκεί θα βρείτε και το δικό μας δέντρο από το χωριό μας!!!

Ανακυκλώνω το χαρτί, δίνω στα δέντρα μια ζωή για περάσουνε και αυτά τα Χριστούγεννα μαζί!!!

Ακούσατε, ακούσατε!!!!! Και εκεί που πήγε η κυρία να πάρει το δέντρο από την αποθήκη για να το στολίσουμε,αυτό είχε εξαφανιστεί!!!! Αντί αυτού, βρήκαμε ένα γράμμα από το Άγιο Βασίλη…. Ναι, ναι!!! Και επειδή κάποιοι δεν θα το πιστέψετε σας το παραθέτουμε:

Αγαπητά μου παιδιά, έκανα κάτι πάρα πολύ φρικτό

και εύχομαι να με συγχωρέσετε για το παράπτωμα αυτό….

Έκλεψα όλα τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα από του e-twinning τα σχολειά,

αλλά ότι και να έκανα το έκανα, για ιερό σκοπό!

Άς τα πάρουμε όμως όλα από την αρχή,

φέτος έγινε και άλλη μία μεγάλη καταστροφή!

Πέρα από τις φωτιές και του δάσους τις ζημιές

ο άνθρωπος για να κάνει το χαρτί,

κόβει και δέντρα που είναι υγιή…

Γι΄ αυτό σας λέω αυτά τα Χριστούγεννα αυτά

να κάνετε τη διαφορά

και να σώσετε τα δέντρα μας παιδιά!

Φτιάξτε λοιπόν ένα έλατο όχι από χρήσιμο χαρτί,

αλλά από άχρηστο που πρέπει να ανακυκλωθεί…

Και αλήθεια μη μείνετε μόνο εκεί,

 φτιάξτε άμα θέλετε και στολίδια

 από ανακυκλώσιμο χαρτί!

Καταλάβατε λοιπόν γιατί σας έκλεψα τα δέντρα σας παιδιά…

Με αυτό τον τρόπο περνάτε ένα μήνυμα,

 σε όλο τον κόσμο, πολύ σημαντικό

και δεν είναι άλλο από αυτό:

«Ανακυκλώνω το χαρτί, σημαίνει δίνω στο δέντρο μια ζωή»

Με αγάπη

Άγιος Βασίλης

Έτσι λοιπόν το δέντρο μας και τα στολίδια μας φέτος ήταν όλα από άχρηστο χαρτί!!!!

Δείτε το βίντεο με όλες τις δράσεις μας και φέτος προσπαθήστε και εσείς στο σπίτι να σώσετε ένα δέντρο ανακυκλώνοντας χαρτί και όχι μόνο!!!!!

 

Από το πεύκο στο ρετσίνι….

 

Πώς είναι το ρετσίνι; Από πού το πέρνουμε και πώς; Ποια εργαλεία χρησιμοποιεί ο ρετσινάς; Τα παλιά τα χρόνια το έπαιρναν με τον ίδιο τρόπο; Τελικά, που το χρησιμοποιούμε;

Βρείτε τις απαντήσεις σας στο παρακάτω  ΒΙΝΤΕΟ…

Και για να δούμε τι μάθατε; Δείτε το ξανά  ΕΔΩ και κάντε τις ασκήσεις που έχουμε βάλει!!!!

Ευχαριστούμε το ρετσινά για τις χρήσιμες πληροφορίες που μας έδωσε αλλά και τον κύριο Γιωργο για τη δωρεάν μεταφορά με το ταξί του!!!! ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΤΕΛΕΙΑ!!!!

Δίτε και ορισμένες φωτογραφίες από την επίσκεψή μας….

  

αλλά και λίγη land art (τέχνη στη φύση) από τα παιδιά!!!

     

 

Δεντροταυτότητες

Φτιάχνοντας τις ταυτότητες τριών δέντρων του πάρκου, δίπλα από το νηπιαγωγείο μας….

Μια απολαυστική διαδικασία που μπορείτε να τη δείτε πατώντας εδώ…

Τελικά πιο ήταν το ψηλότερο δέντρο; Σωστά!!! Το πεύκο, μετά το έλατο και τέλος η κουκουναριά!!!

Για παίξτε και το παρακάτω  ΠΑΙΧΝΙΔΙ….