Μέσα από δραστηριότητες που συνδέονται με τον χειμώνα, όπως η ταξινόμηση αντικειμένων ανά μέγεθος (π.χ. μικρά, μεσαία και μεγάλα γάντια) ή η σειροθέτηση αντικειμένων που σχετίζονται με το χιόνι (π.χ. καρότα, κουμπιά, καπέλα για τον χιονάνθρωπο), τα παιδιά μπορούν να αναπτύξουν τη λογική τους σκέψη και να καλλιεργήσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων. Αυτού του είδους τα παιχνίδια, μέσα από τη βιωματική και παιγνιώδη μάθηση, ενισχύουν την κατανόηση βασικών μαθηματικών εννοιών, ενώ ταυτόχρονα κρατούν τα παιδιά χαρούμενα και δημιουργικά.
Ο χειμώνας δεν μας αρέσει μόνο σαν εποχή αλλά μας αρέσουν και τα παιχνίδια που μας δίνει την ευκαιρία να ανακαλύψουμε…
Για αρχή, ταξινομίσαμε τους χιονάνθρωπους απο τον πιο μεγάλο στον πιο μικρό και το αντίθετο
Στολίσαμε τον χιονάνθρωπο με χρωματιστά καπέλα και αφού είπαμε ποιο είναι το χρώμα του κάθε χιονάνθρωπου βρήκαμε και τον αριθμό που έχει πάνω,έπειτα κάναμε την αντιστοιχία του αριθμού με τα κουμπιά που στόλισαν την κοιλίτσα του.
Μετά απο αυτό το παιχνίδι παίξαμε ένα παιχνίδι μνήμης με μοτίβα πανώ σε γάντια
Τέλος, αντιστοιχίσαμε τους χιονοσχηματούλιδες στα κατάλληλα σχήματα πάνω στο χαρτόνι
Φτιάξαμε χιονόμπαλες απο βαμβάκι και χωριστήκαμε σε δύο ομάδες! Όποια ομάδα μαζέψει τις περισσότερες χιονόμπαλες ρουφώντας τες με ένα καλαμάκι αυτή κερδίζει.
Παίξαμε με τις χιονονιφάδες και παρατηρήσαμε πως δεν είναι όλες ίδιες αλλα όλες είναι διαφορετικές μα τόσο όμορφες όλες τους.
Φτιάξαμε στα τραπεζάκια χιονονιφάδες και τα παιδιά τις στολίσανε με διάφορα υλικά..
Στολίσαμε χιονονιφάδες
Βάλαμε τα πον-πον στα σωστά χρωματιστά καπέλα
Στολίσαμε τους χιονάνθρωπους με βαμβάκι και φασόλια
και τέλος, παίξαμε messy play με χιόνι,κουκουνάρια και πολικά ζώα