Κατασκευές και παιχνίδια Χριστουγέννων!

 Κάθε μέρα και μία κατασκευή ή ένα μουσικοκινητικό-ψυχοκινητικό παιχνίδι!

Μερικές απο τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας

Χιονόμπαλες απο ποτήρια πλαστικά και ψεύτικο χιόνι

1733936709450 1733936709453

Το δέντρο των ευχών απο τους μικρούς μας φίλους! κάθε καρδιά είναι και μία ευχή των παιδιών

1733936709456

Ρόδια απο πηλό με ημερολόγια για τα νέο έτος

1733935550413 1 1

Φτιάξαμε και το δικό μας στεφάνι για να στολίσει την τάξη μας!

1733337816538

και μπισκοτούλιδες με τη μέθοδο του Πουαντιογισμού και ξυλομπογιά στο εσωτερικό

1733337816542

Φτιάξαμε τις Χριστουγεννιάτικες καρτούλες μας και συζητήσαμε σε ποιον μπορούμε να δώσουμε μια κάρτα και τι ευχή μπορεί να γράφει μια κάρτα.Αποφασίσαμε όλοι μαζί να γράψουμε σαν ευχή ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!

1734536245582

Φτιάξαμε και μπισκοτούλιδες σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα ,φυσικά, με σκούφο

1734536245573

και τέλος δοκιμάσαμε να ζωγραφίσουμε βήμα-βήμα μέσα απο ένα μικρό βίντεο ελαφάκια χριστουγεννιάτικα

1734536245565                    1734536245570

 

Επίσης, καθώς διαβάζαμε παραμύθι τα παιδιά αναρωτήθηκαν τι θα συμβεί αν δεν θέλουμε να διαβάσουμε άλλο;Πώς θα δούμε που σταματήσαμε; Και έτσι μιλήσαμε για τους σελιδοδείκτες και ευκαιρία ήταν λόγω της δανειστικής μας βιβλιοθήκης να φτιάξουμε τους δικούς μας γκλιτερένιους σελιδοδείκτες!

1734366709899

 

 

Παιχνίδια ψυχοκινητικής!

Ποιά ομάδα θα μεταφέρει πιο φρήγορα τα δώρα στο τελευταίο ξωτικό;

1733936378693

Επόμενο παιχνίδι που μας άρεσε πολύ είναι ποιος θα στολίσει τον άλλο πιο γρήγορα χριστουγεννιάτικο δέντρο; Τα ξωτικά πήραν φωτιά και ξεκίνησαν το στόλισμα.

1734691701663 1734691701654 1734691701657 1734691701666

Φαντάζομαι καταλάβατε ποιά ομάδα κέρδισε…. μα τα μελομακάρονα φυσικά!

 

1734691701649

 

Το Bowling των Χριστουγέννων με χιονάνθρωπους

1734692055164 1734692055160 1734692055170

 

Παιχνίδι μουσικοκινητικής!

Τα παιδιά χορευούν ελεύθερα στο δικό τους χριστουγεννιάτικο ρυθμό αλλά όταν  η μουσική σταματήσει πρέπει να εκτελέσουν μία απο τις εντολές που θα τους δώσει το ζωηρό ξωτικό!

1734366709920

 

 

Στολίζουμε το δέντρο της πλατείας

Αποφασίσαμε όλοι μαζί να γεμίσουμε το έλατο της πλατείας μας με πολύχρωμα στολίδια

Ξεκινήσαμε λοιπόν να φτιάχνουμε διάφορα σχέδια απο χρωματιστά ξυλάκια …

δεντράκια,αστεράκια,δωράκια,χιονονιφάδες… 1733848153325    1733848153321

1733848153330    1733848153334

Αφού τα ετοιμάσαμε πήγαμε στην πλατεία και με συμμάχό μας τον καιρό και περάσαμε πολύ όμορφα! Μαζί μας η κ.Κατερίνα πρόεδρος του χωριού έδωσε μεγαλύτερη χαρά στα παιδιά δίνοντάς τους απο ένα κέρασμα

1733936034615 1733936034609 1733936034618 1733936034606

Μετράμε αντίστροφα και στολίζουμε την τάξη μας!

Απο σήμερα 2 Δεκεμβρίου μπήκαμε σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα και ξεκινήσαμε με τα χριστουγεννιάτικα ημερολόγιά μας και διάφορες κατασκευές. Κάθε μέρα θα είναι και μια μέρα με μία δραστηριότητα σχετική με τα Χριστούγεννα ή μια κατασκευή ή ένα παιχνίδι.

1733156797263
Ξεκινήσαμε με το δικό μας ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης όπου κάθε μέρα ψάχνοντας στο δέντρο θα βρίσκουμε τον αντίστοιχο αριθμό απο το ημερολόγιο και τα παδιά θα παίρνουν ένα μικρό δωράκι στο σπίτι!

Επίσης, επειδή η διαδικασία μας άρεσε κάθε μέρα θα κάνουμε και ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης


Μετάβαση στο calendar.myadvent.net.

Και συνεχίζουμε με στόλισμα δέντρου…

1733156797253

Η Ελιά

Αυτήν την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με μια δραστηριότητα με την οποία πολλοί ασχολούνται αυτήν την περίοδο στην περιοχή που ζούμε και όχι μόνο: ΤΟ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ!!!
Ξεκινήσαμε διαβάζονγτας το παραμύθι η Ελίτσα και συζητήσαμε πάνω σε αυτό για τις αρχικές γνώσεις που έχουμε σχετικά με την ελιά και στο τέλος ζωγραφίσαμε και ότι μας άρεσε απο το παραμύθι

1733076442879

1733076442901

1733076442895

1733076442886

1733076442890

1733076442883

Είδαμε κάποια σχετικά βίντεο και τα συζητήσαμε…

Επίσης, βγήκαμε στην αυ΄λή μας μαζέψαμε φυλλαράκια απο την ελιά μας και κάναμε την κατασκευή μας με αληθινά φύλλα ελιάς!
1733076465690

1733076465684

1733076465705

1733076465710

1733076465687

1733076465701

1733076465681

1733336845842

1733336845838

Για το τέλος, αφήσαμε την εκδρομή μας στο Ελαιοτριβείο των Καθενών στο οποίο μας υποδέχθηκαν με μεγάλη χαρά και ο Κ.Χρήατος μαζί με την οικογένειά του μας εξήγησαν βήμα-βήμα πως απο την ελιά φτάνουμε στο λάδι!

1733333500130

1733333500137

1733333500127

1733333500140

 

Στο τέλος παίξαμε και το παιχνίδι μας

 

Ανακοίνωση!

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για την ευγενική χορηγία της εταιρίας ΔΙΡΦΥΣ σε εμφιαλωμένα νερά προς το Νηπιαγωγείο Πάλιουρα.

Η προσφορά της εταιρίας αποτελεί πολύτιμη βοήθεια για εμάς.

Εκτιμούμε βαθιά την ευαισθησία σας ως εταιρία και την κοινωνική σας προσφορά, που δείχνει έμπρακτα το ενδιαφέρον σας για τη νέα γενιά. Τέτοιες πρωτοβουλίες αποτελούν φωτεινό παράδειγμα υπευθυνότητας και αγάπης προς την κοινότητα.

Εκ μέρους όλων των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων του Νηπιαγωγείου Πάλιουρα, σας ευχαριστούμε θερμά για την πολύτιμη στήριξή σας. Ευχόμαστε να συνεχίσετε το εξαιρετικό έργο σας.
download

Εδώ Πολυτεχνείο!!!

Για αρχή είδαμε ένα σχετικό βίντεο για το Πολυτεχνείο για να μπορέσουμε να καταλάβουμε την ιστορία του

Έπειτα, είδαμε κάποιες φωτογραφίες και τις συζητήσαμε…
1yAyC9nB8dK2GD

Fg17uLt7WJXMkY

lPrlk20ouTbU1z

και τραγουδήσαμε

Ακούσαμε επίσης, τι ζητούσαν οι φοιτητές όσο ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο απο τον κόσμο

Διαβάσαμε το Βιβλίο Η κυρά Δημοκρατία για να καταλάβουμε καλύτερα τις έννοιες Δημοκρατία και Δικτατορία
McB0eBOXv ZheO

και τα παιδιά ζωγράφισαν τι σημαίνει για τα ίδια η λέξη δημοκρατία και η λέξη δικτατορία
1731523877960

1731523877952

1731523877957

1731523877969

Ακούσαμε το παραμύθι στο δάσος και αποφασίσαμε να κάνουμε τις δικές μας εκλογές ψηφίζοντας τον αγαπημένο μας μαθητή για αρχηγό της τάξης

1731523915312

1731523915327

1731523915339

1731523915335

1731523915331

1731523915322

ΚΑΙ ΠΑΊΞΑΜΕ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΟΘΈΑΤΡΟ…

1731938270404

1731938270408

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό

Στο e-mail του σχολείου ήρθε ένα μήνυμα από το ντετέκτιβ Βανς, ο οποίος ζητάει τη βοήθεια των παιδιών στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Για να τον βοηθήσουν θα γίνουν ντετέκτιβ και θα αναζητήσουν στοιχεία.

Οι μαθητές περπάτησαν σαν ντετέκτιβ, εξασκήθηκαν στην αποκρυπτογράφηση στοιχείων, πρότειναν λύσεις στο πρόβλημα του ντετέκτιβ Βανς κι έτσι δημιούργησαν τον αρχικό εννοιολογικό χάρτη με τις ιδέες και τις γνώσεις τους για τη διατροφή και την άσκηση και ζωγράφισαν τις τροφές που τρώνε αυτοί το μεσημέρι.

1730381762583
Ο Ντεντέκτιβ Βανς στέλνει τον πρώτο γρίφο σε φάκελο

1ος γρίφος: «Ψάξτε για μια πυραμίδα που δεν αφορά τη διατροφή, αλλά είναι εξίσου σημαντική. Ποια είναι;»
1730382222017

Οι μικροί ντετέκτιβ χωρίζονται σε ομάδες και συνεργάζονται ώστε να δημιουργήσουν την πυραμίδα της φυσικής δραστηριότητας ή αλλιώς της γυμναστικής όπως είπαν και τα παιδιά. Σε κόλλα Α4 δημιουργούν ο καθένας ξεχωριστά μια αφίσα με τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ της φυσικής δραστηριότητας.Λαμβάνουν το πρώτο γράμμα το Υ για την επίλυση του πρώτου γρίφου. Πρώτα, όμως, συζητάμε και καταγράφουμε ιδέες
1730744744675

1730382222012

1730382222008

1730382222003

Φτιάξαμε μικρές ομαδούλες και η κάθε ομάδα περιέγραφε ένα φρούτο στην ολομέλεια. Η διαδικασία βοήθησε αρκετά τα παιδιά στην εκφορά λόγου και την περιγραφή ενός αντικειμένου.

Έπειτα, ατομικά, ζωγραφίσαμε τα οφέλη της φυσικής σραστηριότητας
1730744744679

1730744744683

1730744744687

1730744744663

1730744744670

Ο Ντεντέκτιβ Βανς στέλνει τον δεύτερο γρίφο σε φάκελο

2ος γρίφος: «Αναζητήστε σε τι χρησιμεύει η άσκηση, ποια τα οφέλη της και καταγράψτε τα»
Λαμβάνουν το δεύτερο γράμμα, το Γ για την επίλυση του δεύτερου γρίφου
Τα παιδιά αφού έψαξαν στην τάξη για τον δεύτερο γρίφο τον άνοιξαν και τον συζητήσαμε … είπαν τις ιδέες τους και τις ζωγράφισαν

Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες. Κάθε ομάδα επιλέγει ένα αντικείμενο (ένα μαντήλι, ένα πλαστικό μπουκάλι, μια κορδέλα) και συζητά με ποιο τρόπο μπορεί να αξιοποιηθεί το αντικείμενο αυτό σε κινητικό παιχνίδι. Κάθε ομάδα παρουσιάζει στην ολομέλεια το κινητικό παιχνίδι που σκέφτηκε. Τα παιχνίδια που σκέφτηκαν τα παιδιά άρεσαν σε όλους μας και ψηφίσαμε το αγαπημένο μας! έτσι λοιπόν, αποφασίσαμε να βγούμε έξω στην αυλή μας και να παίξουμε το παιχνίδι που μας άρεσε περισσότερο!

1730745922500

1730745922508

Ο Ντεντέκτιβ Βανς στέλνει τον τρίτο γρίφο σε φάκελο

3ος γρίφος: «Είναι ψηλή, έχει πολλές χρωματιστές ομάδες και δε βρίσκεται στην Αίγυπτο αλλά στη διατροφή. Τι είναι;»
Τα παιδιά ψάχνουν για τον γρίφο , τον βρίσκουν και ψάχνουν ξανά ώστε να βρουν πυραμίδες διατροφής. Χωρίζονται σε ομάδες-ντεντέκτιβς και συνθέοτν τα puzzle των πυραμίδων όπως μπορούν και όπως φαντάζονται ότι κολλάνε τα κομμάτια.
1730745663319

1730745663323

1730745663333

1730745663307

1730745663313
Βλέπουμε σχετικό βίντεο στον υπολογιστή για την πυραμίδα της διατροφής για να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας και να καταλάβουμε πως διαμορφώνεται!

Επιπλέον, κάναμε στο δάπεδο της παρεούλας μας με χαρτοταινία τη διατριφική πυραμίδα και τα παιδιά βάλανε μέσα στα κουτάκια τα τρόφιμα που αντιστοιχούν!
1730817656721
μετά φτιάξαμε τις δικές μας πυραμίδες διατροφής…
1730816763730

1730816763734

1730816763751

Τέλος, είδαμε το παραμύθι η Κυρά Διατροφή Πρώτη στη μαγειρική και τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους άρεσε πιο πολύ απο το παραμύθι

1730816763718

1730816763721

1730816763724

1730816763728
Αφού συζητήσαμε αρκετά για την πυραδμίδα φτιάξαμε όλοι μαζί μια πυραμίδα για την τάξη μας σε μορφή 3d.

1731938270413

1731938270417

Ο Ντεντέκτιβ Βανς στέλνει με μήνυμα τον τέταρτο γρίφο:

4ος γρίφος: «Τώρα που έμαθες πολλά για τη διατροφή, ψάξε στο δεύτερο επίπεδο στην πυραμίδα μεσογειακής διατροφής, φτιάξε ένα κολατσιό εποχής χρωματιστό πολύ και στείλε μας τη συνταγή».

Ξεκινάμε, λοιπόν και ανακαλύπτουμε πως ο Ντεντέκτιβ Βανς εννοεί την κατηγορία με τα φρούτα και τα λαχανικά. Καταγράψαμε στον πίνακα γιατί τα παιδιά πιστεύουν πως πρέπει να τρώμε φρούτα και ίσως με αυτό τον τρόπο βοηθήσουμε τα παιδιά του που είναι άρρωστα.
1730912434998

Έπειτα, παίξαμε ένα παιχνίδι όπου μάθαμε να χωρίζουμε τα φρούτα απο τα λαχανικά με μουσική υπόκρουση σχετική με τα φρούτα φυσικα!

και αφού μάθαμε πώς γράφονται οι λεξούλες: φρούτα, λαχανικά τα χωρίσαμε και στο μαγαζάκι μας για να είναι πιο ευδιάκριτα και να μην τα μπερδεύουμε όταν παίζουμε.

Ψωνίσαμε φρούτα και λαχανικά

1730911891966

1730911891971

και τα ζωγραφίσαμε

1730911891945

1730911891951

1730911891957

1730911891962
Διαβάσαμε το βιβλίο 0 Ωραίος Δαρείος

1169930 264x264 800x800 1
και το ζωγραφίσαμε όπως κάνουμε με όλα τα παραμύθια που διαβάζουμε
1731331569156 1

1731331569160 1

1731331569165 1

και παίξαμε παιχνίδια με θέμα τη διατροφή
1731331596885

1731331596876

1731331596881

1731332923083

Για να γνωρίσουμε καλύτερα τα φρούτα και τα λαχανικά αποφασίσαμε να πάμε μια βόλτα στο μανάβικο της γειτονιάς και στο τέλος πήραμε και το δωράκι μας !
1731334217245

1731334217254

1731334217249

1731334217236

1731334217233

1731334217230

και φυσικά το ζωγραφίσαμε κιόλας
1731334713256

1731334713252

1731334713247

1731334713241

Γυρνώντας στο σχολείο για να χαλαρώσουμε έχοντας και πολύ ωραία μέρα παίξαμε στην αυλή μουσικές καρέκλες αλλά με φρούτα! Κάθε παιδί που έχανε μας έλεγε τι κρατάει στα χέρια του και αν είναι φρούτο ή λαχανικό
1731334428875

1731334428868

1731334428863

1731334428872

Επίσης, ψηφίσαμε το αγαπημένο μας φρούτο για να το βάλουμε στη φρουτοσαλάτα που θα στείλουμε στα παιδά του Ντεντέκτιβ Βανς. Νικητές βγήκαν η φράουλα και το μήλο
Φτιάξαμε όμως και τη δική μας φρουτοσαλάτα με φρέσκα φρούσκα εποχής : μήλο, λωτός, μανταρίνι, μπανάνα
1731938211832

1731334611354

Διαβάσαμε το παραμύθι Ένας δράκος στην κουζίνα
Τι γυρεύει άραγε ένας δράκος στην κουζίνα; Τι ετοιμάζεται να φτιάξει; Ποιες δυσκολίες πρόκειται να συναντήσει; Ένα έξυπνο, γραμμένο με χιούμορ βιβλίο για να γνωρίσουν τα μικρά παιδιά τις ποσότητες.
Αφού το διβάσαμε αποφασίσαμε κι εμείς να φτιάξουμε τη δικιά μας συνταγή με φρούτα εποχής που δεν είναι άλλη απο τη μηλόπιτα

1731335129249

1731335129254

1731335129258

Ο ντετέκτιβ Βανς στέλνει τον 5ο γρίφο
«Τι θα συμβεί αν τα παιδιά μου τρέφονται μόνο με γλυκά, χάμπουργκερ, τηγανιτές πατάτες, αναψυκτικά και δε γυμνάζονται; Τι θα συμβεί αν τα παιδιά μου τρέφονται μόνο με φρούτα και λαχανικά; Τι θα συμβεί αν τα παιδιά μου τρέφονται με γλυκά, χάμπουργκερ, αναψυκτικά και κάνουν ποδήλατο καθημερινά; Τι θα συμβεί αν τα παιδιά μου τρέφονται υγιεινά (γάλα, κρέας, σαλάτα, ψωμί κ.λπ.) και κάνουν και ποδήλατο καθημερινά;
1731938135849
Τα παιδιά είπαν την γνώμη τους και συγκρίναμε τα αποτελέσματα με αυτά που είχανε πει στην αρχή.
Παίξαμε ένα παιχνίδι με υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές όπου κάθε φορά που σταματούσε η μουσική τα παιδιά έπρεπε να βάλουν στο σωστό στεφάνι τα φαγώσιμα.
1731938135835

1731938135839
Ο Ντεντέκτιβ Βάνς μέσα στο φάκελο είχε και ένα γράμμα, το οποίο βάλαμε μαζί με τα υπόλοιπα και καταλάβαμε πως πρόκειται για τη λέξη Υ Γ Ε Ι Α . Τα παιδιά είπαν τη γνώμη τους για το τι είναι υγεία