σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος αγιασμός θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 9:15 π.μ. στον αύλειο χώρο του σχολείου για τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Πάλιουρα.
Οι μαθητές/τριες (νήπια – προνήπια) θα προσέλθουν μαζί με τους γονείς/κηδεμόνες τους και θα παραμείνουν υπό την επίβλεψή τους κατά τη διάρκεια του Αγιασμού.
Αμέσως μετά θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση από τη νηπιαγωγό σχετικά με τη λειτουργία του σχολείου, στο εσωτερικό του νηπιαγωγείου. Μετά την ενημέρωση, γονείς και παιδιά θα αποχωρήσουν.
Ένα νέο ταξίδι γνώσης ξεκινά και σας καλούμε να το μοιραστούμε μαζί, με υγεία, πρόοδο και δημιουργία για όλα τα παιδιά μας.
Σιγά σιγά μπαίνουμε στο κλίμα του καλοκαιριού με ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι των παιδιών
Το τραγουδήσαμε και μιλήσαμε για το καλοκαίρι φτιάχνοντας ένα ιστόγραμμα αρχικά με τις ιδέες των παιδιών
πηραμε πληροφορίες απο τον πικου πικου
είπαμε για τους μηνες του καλοκαιριου τι συμβαινει το καλοκαιρι τα φρουτα του καλοκαιριου τα λαχανικά και τα θαλάσια σπορ. Τα παιδια ζωγράφισαν τι σημαινει για αυτά καλοκαίρι
και αφού είπαμςε πως το καλοκαίρι κάνει αρκετή ζέστη φτιάξαμε βεντάλιες-καρπούζι
Παίξαμε ένα παιχνίδι βρίσκοντας το άλλο μισό των φρούτων ώστε να δούμε πως είναι και απο μέσα όλα τα φρούτα
και παίξαμε τη γνωστή σε
όλους καυτή πατάτα αλλά με ένα καλοκαιρινό καπέλο και ερωτήσεις εμπέδωσης για όσα μάθαμε για το καλοκαίρι
Συνεχίσαμε με μερικές ακόμη “δροσιστικές” κατασκευές
και με καλοκαιρινό messy play με φρουτένιο ζελέ αλλά και με αφρό χρωματιστό το οποίο ευχαριστήθηκαν τα παιδιά και με το παραπάνω
Ξεκινήσαμε το Εργαστήριό μας με ένα ιστολόγιο με κεντρική λέξη την ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ. Τα παιδιά είπαν τις ιδέες τους , ό,τι σκέφτονται και τι σημαίνει η λέξη αυτή.
Στη συνέχεια είδαμε ένα σχετικό βίντεο που μάς εξηγούσε τι συμβαίνει με την Ανακύκλωση
Παρατηρήσαμε πως και στην δική μας τάξη κάνουμε ανακύκλωση εδώ και καιρό με ένα κάδο που μάς έφερε μια μαμά για να ανακυκλώνουμε μπουκάλια
Μετά, για να καταλάβουμε καλύτερα τα σκουπίδια που ανακυκλώνονται παίξαμε ένα παιχνίδι μέσα στην τάξη. Με το ξεκίνημα της μουσικής τα παιδιά χόρευαν μέσα στην τάξη με το ρυθμό της μουσικής και όταν σταματούσα τη μουσική έπρεπε να μου βρουν ένα αντικείμενο απο την τάξη που να ανακυκλώνεται…
Βρήκαμε λοιπόν
Χαρτί
Αλουμίνιο-Λευκοσίδηρο
Πλαστικό
Γυαλί
Ζωγραφίσαμε τα αντικείμενα που πετάμε στον μπλε κάδο
Έπειτα, ακούσαμε το τραγούδι της ανακύκλωσης και το χορέψαμε
και παρακολουθήσαμε πως γίνεται η ανακύκλωση απο τον μπλε κάδο που πάνε τα σκουπίδια και πως φτάνουν στα χέρια μας ως νέα αντικείμενα; Φυσικά σε αυτό μάς βοήθησε ο επιθεωρητής Μπλέκας
Στη συνέχεια, παίξαμε μερικά παιχνίδια στον υπολογιστή για καλύτερη κατανόηση
Μιλήσαμε επίσης για την διαδικασία της κομποστοποίησης και πετάξαμε με τα παιδιά μπανανόφλουδες απο το πρωινό μας στον κήπο του σχολείου ώστε να γίνει λίπασμα…σε συνδιασμό είδαμε και ένα επεισόδειο απο την Πέππα με θέμα την κομποστοποίηση
Διαβάσαμε το Παραμύθι: Ο Κύριος Μπεν η Μου και τα σκουπίδια το το οποίο μας μιλάει για την κομποστοποίηση και τα παιδιά μετά
ζωγράφισαν ότι τους άρεσε απο το παραμύθι
Κατασκευές με ανακυκλώσιμα σε συνδιασμό με την εποχή Άνοιξη και όχι μόνο!
Με καπάκια,ρολά απο χαρτί υγείας κάναμε λουλούδια σε βάζο
Μουσικά όργανα απο πλαστικά υλικά(μαράκες)
Πεταλούδες απο χαρτί υγείας
Παιχνίδια με την Ανακύκλωση!
Η μελισσούλα μας ΒΕΕΒΟΤ πέταξε μέχρι το νηπιαγωγείο για να την βοηθήσουμε να βάλουμε στην σωστή κατηγορία τα ανακυκλώσιμα υλικά
Έπειτα, βγήκαμε στην αυλή μας και χορέψαμε στο ρυθμό της ανακύκλωσης, χωρίζοντας στα στεφάνια τα ανακυκλώσιμα υλικά
Παίξαμε ξανά το ίδιο παιχνίδι αλλά με αληθινά ανακυκλώσιμα υλικά που φέρανε τα παιδιά απο το σπίτι τους και τα αντιστοιχίσαμε στο σωστό πεδίο
Συνδιάσαμε το Ε.Δ. με τον Ενεργό Πολίτη και φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά κάδους ανακύκλωσης τους οποίους είχαμε για κάποιο διάστημα στην τάξη ώστε να μάθουμε να τους χρησιμοποιούμε και όταν γέμισαν τους αδειάσαμε στους σωστούς κάδους και τους πήγαμε στην παδική χαρά ώστε να ανκυκλώνει και ο κόσμος που πηγαίνει κάθε μέρα εκεί. Φυσικά το συνδιάσαμε με μια αφίσα για να ενημερώσουν τους κατοίκους του χωριού οτι πρέπει να νανκυκλώνουμε όλοι.
Τέλος, αφού γυρίσαμε σχολείο είδαμε πως στο γραμματοκιβώτιο είχαμε ένα γράμμα! Ήταν ο επιθεωρητής Μπλέκας που μας έφερε καρτελάκια επιβράβευσης για την Ανακύκλωση. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν
Ξεκινήσαμε γνωρίζοντας τον μήνα Μάιο πόσα γράμματα έχει και πόσες συλλαβούλες… Είδαμε το γράμμα Μ απο το ένα γράμμα μια ιστορία και μιλήσαμε για την πρώτη μέρα του Μάη βλέποντας σχετικό βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=Ow_w6xFRqG8
και ακούγοντας το τραγούδι του Μάη
Φτιάξαμε την Λουλουδένια όπως την ονόμασαν τα παδιά και την στολίσαμε στο κεφάλι με πολλά λουλούδια
παίξαμε παιχνίδι μνήμης με τα ανοιξιάτικα λουλούδια
και φτιάξαμε μαγιάτικα στεφάνια για να τα στολίσουμε στο σπίτι μας
Σκεφτήκαμε με τα παιδιά να φτιάξει ο καθένας τη δικιά του ιστορία (μιας και η φαντασία των παιδιών είναι πλούσια) και να τη φέρει στο σχολείο ,να τη διαβάσουμε όλοι μαζί και να μας την παρουσιάσει το κάθε παιδί ξεχωριστά. Επίσης, είπαμε στα παιδιά ο καθένας να φέρει το αγαπημένο παιδικό του παραμύθι και να το παρουσιάσει στην τάξη…
Στη συνέχεια, είδαμε σχετικό βίντεο για τον πιο γνωστό παραμυθά! Μα ποιόν άλλον; Χανς Κρίστιαν Άντερσεν
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή