ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ”ΤΟΝ Κ.Ο.Κ ΑΓΑΠΩ, ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ”

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ) ΠΡΙΝ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ……….

 

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ

 

unnamed file

 

ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΜΕ ΜΕΣΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ LINK:

http://dreamskindergarten.blogspot.com/2012/03/blog-post_06.html

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

 

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 

ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, ΤΡΕΝΑΚΙΑ, ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ (ΗΧΟΣ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΥ, ΤΡΈΝΟΥ, ΚΥΜΆΤΩΝ)

 

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΗΧΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

 

 

ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΡΕΝΑΚΙ….(ΠΟΣΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΝΑΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΣΗ;)

 

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΕΡΑΣΤΗΡΙΟ 1

1.ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΕΠ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ) 

2.ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΣΤΕ.

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2

1.ΠΑΡΑΜΥΘΙ ”ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΟΚ”

 

2.ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

 

 

 

3.ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ 

 

4.Ο ΦΩΤΕΙΝΟΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΦΩΤΕΙΝΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΩΝ

5.ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΔΡΟΜΟΣ.

20230531 092549

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3

  1. Συζητάμε για τη συμπεριφορά μας στο δρόμο ως πεζοί και τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε, πριν διασχίσουμε το δρόμο. Καταγράφουμε τους κανόνες σε ένα χαρτί.

1.ΠΡΙΝ ΔΙΑΣΧΙΣΩ ΤΟ ΔΡΟΜΟ….

• Σταματώ στο πεζοδρόμιο και περιμένω.
• Κοιτάζω αριστερά.
• Κοιτάζω δεξιά.
• Ξανακοιτάζω αριστερά.
• Ξανακοιτάζω δεξιά.
• Όταν ο δρόμος είναι ελεύθερος, τότε περνώ προς το απέναντι πεζοδρόμιο.
• Επιλέγω να περάσω στο απέναντι πεζοδρόμιο από την διάβαση πεζών.
• Βαδίζω πάντα πάνω στο πεζοδρόμιο.

 

2.ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

 

3.ΑΝΑΓΝΩΣΗ  Ή ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ”Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙΑΣ” 

 

2.ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.

 

3.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΜΕ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4

1.ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ

 

2.ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΕΝΑ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΜΗΣΗ ΡΟΛΩΝ.(ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ)

 

3.Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ  ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ

*ΠΑΡΑΜΥΘΙ ”ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΑΡΚΟΥΔΟΥ” (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

*ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΣΧΕΤΙΚΟ

 

 

3.ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΗΜΑΤΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ( ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ;)

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5

ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΑΝΑΡΙΩΝ

 

1.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΤΙΝΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΦΩΤΕΙΝΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ

2.ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΦΑΝΑΡΙΑ (ΚΟΚΚΙΝΟ-ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ, ΠΡΑΣΙΝΟ-ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ)

3. ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ).ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟ.

 

4.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΕ ΕΤΟΙΜΗ ΜΑΚΕΤΑ ΩΣ ΠΕΖΟΙ ΚΑΙ ΩΣ ΟΔΗΓΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ (ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ)

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6

ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ  ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΣΕ ΦΑΝΑΡΙΑ ΚΤΛ.ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΑΤΟ  ΜΑΣ.

*ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΚ.

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

-ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΑΣ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑΤΑ (ΕΦΑΡΜΟΓΗ CANVA).ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΚΟΝΩΝ ΑΠΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

 

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΡΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΙΚΟ ΘΙΑΣΟ ΤΗΣ Κ.ΞΗΡΟΜΕΡΙΤΗ ”Ο ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΙ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ”

 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ:

1.Διαδικτυακά παιχνίδια στην κοινότητα wordwall στο θέμα κυκλοφοριακή αγωγή

2.Διαδικτυακά παιχνίδια από το kidepedia

3.Φύλλα εργασίας.

4.Επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής της περιοχής μας και εφαρμογή βιωματικά των κανόνων οδικής κυκλοφορίας που μάθαμε.

 

 

***ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ KIDEPEDIA, ΤΟΜΟΣ:ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ)

 

***ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΕΠ (ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΚΑΙ ΝΕΩΝ)

« Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ.Με ασφάλεια κυκλοφορώ» Ελένη Κανακάρη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *