ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ-ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Καλωσόρισμα
Αγαπητοί γονείς σας καλωσορίζουμε και φέτος στη σχολική μας μονάδα, το νηπιαγωγείο. Από σήμερα και για έναν ολόκληρο χρόνο όλοι μαζί, παιδιά – εκπαιδευτικοί –γονείς, θα επιχειρήσουμε την πρώτη οργανωμένη βουτιά στη γνώση. Το Νηπιαγωγείο αποτελεί την πρώτη και σημαντικότερη επαφή κάθε ανθρώπου με την εκπαιδευτική κοινότητα και οι εμπειρίες καθώς και οι γνώσεις που θα αποκομίσει από αυτήν την επαφή θα καθορίσουν «εν πολλοίς» και τη στάση του απέναντι στην εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό και ύστερα από αγώνες δεκαετιών, το Ελληνικό κράτος θεσμοθέτησε την υποχρεωτική φοίτηση των νηπίων, αναγνωρίζοντας ως ένα βαθμό την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα των σκοπών και των στόχων του Νηπιαγωγείου, οι οποίοι,  σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, είναι να βοηθά τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των ευρύτερων στόχων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το νηπιαγωγείο, ως φορέας κοινωνικοποίησης του παιδιού (μετά την οικογένεια), θα πρέπει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα.

Ειδικότερα, το ολοήμερο νηπιαγωγείο είναι ένα σχολείο που ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας, καθώς συνεχώς αυξάνονται οι εργαζόμενοι γονείς και κατά συνέπεια και τα παιδιά που χρειάζονται φροντίδα εκτός σπιτιού. Επιστημονικές έρευνες σε όλο τον κόσμο έχουν αποδείξει ότι ένα ποιοτικό ολοήμερο πρόγραμμα στο νηπιαγωγείο βοηθά τα παιδιά να αποκτήσουν επαυξημένες μαθησιακές ικανότητες και  να  μειώσουν αισθητά τη σχολική αποτυχία. Σκοπός της εφαρμογής προγράμματος στο ολοήμερο νηπιαγωγείο είναι η αναβάθμιση της προσχολικής εκπαίδευσης και η ολοκληρωμένη προετοιμασία των νηπίων για το δημοτικό σχολείο, η ενίσχυση της κρατικής μέριμνας με στόχο τη μείωση των μορφωτικών διακρίσεων και η διευκόλυνση των γονέων, κυρίως των εργαζόμενων.

Για την επίτευξη των σκοπών και στόχων του νηπιαγωγείου απαιτείται μεθοδολογική προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων του προγράμματος, που στηρίζεται στη βιωματική μέθοδο εργασίας (projects), η οποία κινητοποιεί το ενδιαφέρον των παιδιών και την ενεργητική συμμετοχή τους στην παιδευτική διαδικασία, συμβάλλει στην ανάπτυξη της αυτονομίας και της πρωτοβουλίας και διευκολύνει, επίσης, την ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας παιδιών και εκπαιδευτικών.

Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε σκοπό να κινηθούμε και φέτος με μοναδικό γνώμονα την παροχή της καλύτερης δυνατής εκπαίδευσης για τους φετινούς μαθητές μας, όπως και κάθε χρόνο βέβαια. Στην προσπάθεια αυτή, ελπίζουμε και προσδοκούμε στην βοήθεια και συμπαράσταση σας, που την θεωρούμε πολύτιμη, αναγκαία και αναντικατάστατη.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

ΠΗΓΗ: https://www.nipia.gr/portal/3o-nipiagogeio-lukovrisis/kalosorisma

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΗΡΘΕ Η ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΥΓΑ……

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

4. ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ,ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ……)

  • ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ 25ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

 

  • Εννοιολογικοί  χάρτες-
  • Τα ζώα γύρω μας. Ποια ζώα βλέπουμε στη γειτονιά μας.

 

 

ΤΑ ΖΩΑ ΣΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ

 

 ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΖΩΩΝ -ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟΥ (ΠΟΙΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ;)

Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ Ο ΞΟΥΤ ΘΕΛΕΙ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ…..ΟΜΩΣ, .ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΞΟΥΤ…………ΤΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙ ΑΡΑΓΕ;

 

Ερωτήσεις κατανόησης ΞΟΥΤ – Κουίζ (wordwall.net)

 

Βάζω τις εικόνες στη σωστή σειρά (learningapps.org)

-ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

 

 

 

 

 

ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑΣ

 

5 εργαστήριο

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

 

 

 

 

 

6 εργαστήριο

   Όλοι μαζί θα  ακουστούμε πιο πολύ!!

 

7 εργαστήριο

Μείωση του αριθμού των αδέσποτων ζώων

συντροφιάς

 

Αξιολόγηση

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024 | Γράψτε σχόλιο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ

 

 

 

ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑΝ.ΤΑ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ, ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ  ΤΑ ΤΑΙΣΑΜΕ, ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΑΜΕ, ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΥΣ…………

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

 

ΠΑΡΑΤΓΗΡΟΥΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΑΝΟΙΞΗ ΞΑΝΑ………..

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

25Η ΜΑΡΤΙΟΥ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ…….

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 3: ”ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΟΥ”

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΕΠ ”ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ΄΄ Μ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ  ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ ΝΕΩΝ.

 

1 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ”ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ-ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΟΚ”

 

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ AVATAR ME THN EΦΑΡΜΟΓΗ AVATAR MAKER VOKI KAI  ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ.ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑΚΙ!!

https://tinyurl.com/24kpm5u6

TA ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ AUDACITY ΕΝΑΝ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

 

 

2 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:”ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΝ ΚΟΚ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ”

–ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ  ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟ

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΗ-ΕΝΕΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΣΗΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.

 

 

3 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ”ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ-ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΗ

–ΔΗΜΙΟΥΡΓOYME ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ BOOKCREATOR ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ  ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ  ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙΑ.

 

4 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ”ΑΦΙΣΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ”

 

5 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:”ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ” 

Α.ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ”Ο ΑΚΗΣ Ο ΠΟΔΑΛΑΤΑΚΙΑΣ”, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ:” Ο ΛΑΚΗΣ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΗΣ”.ΠΑΡΑΚΑΤΩ Η ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ ΜΑΣ….

Ο ΛΑΚΗΣ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΗΣ

 

Β.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ Κ.Α. ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ

 

6 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:”ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ”

Α.ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ, ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΗ.

 

Β.ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ

–ΜΟΙΡΑΖΟΥΜΝΕ ΡΟΛΟΥΣ, ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΜΑΣ, ΣΥΚΕΝΤΡΩΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ,ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΕΣ…..

 

7 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ”ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024 | Γράψτε σχόλιο

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΙΔΙΕΣ Η ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ:

Παίζοντας-με-τις-ΣΚΙΕΣ-Shadows (1)

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2 ΄΄ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ”

 

1  ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΑΞΗΣ, ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ-ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΡΙΚΑ 

 

 

2 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ  ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙΡΟΥ-Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ.

–ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ.

 

 

3 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ

 

  • ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ-ΚΑΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ WORDWALL.

 

4 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΣΤΑΓΟΝΑΣ-ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ (STEM-ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ)

 

5 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ- ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ, ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ

 

 

 

 

 

6 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ-ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ

 

 

7 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ:ΤΕΛΙΚΟΣ ΕΝΝΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ

-ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

-ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

-ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 

 

 

  • ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ.

 

  • ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

 

 

 

****ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΝΩΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙΡΟΣ, ΚΑΙΡΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ Κ.Α.ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ WORDWALL.

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024 | Γράψτε σχόλιο

ΕΟΡΤΗ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ!!!!

 

1.ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

 

 

 

 

2.ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ.

Όλοι σήμερα στο σπίτι δεν μπορούν να πιστέψουν στα μάτια τους. Ο Μιχαλάκης διαβάζει.
– Δεν θα βγεις έξω να παίξεις σήμερα Μιχαλάκη;,ρώτησε η μητέρα του.
– Θα διαβάσω πρώτα τα μαθήματα μου μανούλα.
–  Δόξα σι ο θεός! ψιθύρισε η μαμά. Αυτό είναι σωστό θαύμα .
Γιατί ποιος δεν ήξερε τον Μιχαλάκη!!Ήταν ο καπετάν φασαρίας του σπιτιού.Μόλις γύριζε πό το σχολείο ,αμέσως παιχνίδι.Που μυαλό για διάβασμα. Και βέβαια δεν ήταν καθόλου καλός μαθητής.Σήμερα όμως τι αλλαγή.Όλοι περίμεναν με περιέργεια να μάθουν τι  συμβαίνει , ώσπου στο τραπέζι ο Μιχαλάκης είπε.
-Θέλετε να σας πω μια ιστορία που άκουσα σήμερα στο σχολείο;
-Και βέβαια ήπαν όλοι να την ακούσουμε.
<<Ήταν κάποτε τρεις μαθητές, που σαν αυτούς, δεν υπήρχαν άλλοι, άρχισε να λέει ο Μιχαλάκης. Την ώρα που έπρεπε να διαβάσουν δεν τους ένοιαζε, εάν έξω έπαιζαν τα άλλα τα παιδιά.Δεν τους ένοιαζε αν ο καιρός ήταν όμορφος και οι δρόμοι γεμάτοι κόσμο. Μόνο τα μαθήματα τους ένοιαζε και η συμπεριφορά τους.Και ήταν πάντα πρώτοι στο σχολείο.Οι συμμαθητές τους τους θαύμαζαν και οι δάσκαλοι τους έλεγαν πως όταν μεγαλώσουν θα γίνουν σπουδαίοι άνθρωποι.
Έτσι πέρασαν ένα ένα τα σχολεία της εποχής τους,ώσπου έγιναν ποια μεγάλοι και σπουδαίοι.
Ο ένας ο Βασίλειος έγινε μεγάλος σοφός ρήτορας και συγγραφέας. Είχε τόσο μεγάλη αγάπη για τους φτωχού, που έχτισε μια μεγάλη πόλη γι αυτούς, γαμάτη ιδρύματα.Αυτή τη πόλη την ονόμασαν <<Βασιλειάδα >>. Και τον Βασίλειο, για τα μεγάλα του έργα,τον έγραψαν στη ιστορία<< Μέγα>>.
Ο δεύτερος ο Γρηγόριος, δίδασκε πάντα το λόγο του θεού. Γι αυτό το ονόμαζαν <<Θεολόγο>>.
Ο τρίτος ήταν ο Ιωάννης. Μιλούσε τόσο όμορφα στους ανθρώπους για την πίστη  στο θεό , την αρετή και την αγάπη. Τα λόγια του έμοιαζαν με πολύτιμο χρυσάφι .κι έτσι τον ονόμασαν <<Χρυσόστομο>>
Ο Μέγα Βασίλειος έγινε Αρχιεπίσκοπος. Ο Γ, ο Θεολόγος και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος έγιναν πατριάρχες Γι αυτό η εκκλησία μας τους λέει με ένα όνομα..<< ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ>>
Και οι τρεις
ΑΓΑΠΟΎΣΑΝ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑΝ.
ΕΓΡΑΨΑΝ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ  ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΜΑΣ
Αυτή την ιστορία μας είπε σήμερα η δασκάλα , είπε ο Μιχαλάκης Κι εγώ πήρα την μεγάλη απόφαση..
Να γίνω καλός μαθητής και σωστός άνθρωπος.
Και ο Μιχαλάκης τήρησε τα λόγια του.>
Την σχολιάσαμε και μάθαμε ακόμα περισσότερα πράγματα για αυτούς τους σπουδαίους δασκάλους.

 

 

3.ΜΑΘΑΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΕΥΧΟΥΛΑ

 

Scan

 

 

4.ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΦΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

 

5.Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΣ

 

6.ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ

20240130 100021

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

AΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ

 

ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΜ ΑΛΚΥΟΝΗ

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΧΡΟΝΟΣ-ΕΠΟΧΕΣ (ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ANTONIO BIBALNTI)

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ 4 ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΒΙΒΑΛΝΤΙ.

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΙΣ  4 ΕΠΟΧΕΣ (ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ ΤΟΥ ΒΙΒΑΛΝΤΙ)

 

Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΑΡΠΑΓΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΡΣΕΦΟΝΗΣ

 

 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (ΑΠΟ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ WORDWALL-KOINOTHTA ΕΠΟΧΕΣ)

ΑΠΟ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ:

 

****ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΝΟΤΕΣ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΑΑΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΑΓΩΝΙΑ……

ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΙΝΑΚΑ

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

1.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ ”Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ”

ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΙΕΠ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ Κ. ΕΥΘΥΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

ΠΑΡΑΜΥΘΙ:” Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ” (ΤΟ ΚΑΘΕ ΖΩΟ ΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΙΔΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ).ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ.ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ  ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ.

Η μονα-δική μου οικογένεια (byethost8.com)

 

2 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

 

3. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

 

4.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-ΜΟΝΟΓΟΝΕΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

 

5 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ-ΘΕΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ

 

 

 

 

 

 

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2023-2024 | Γράψτε σχόλιο

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ

ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΓΙΟΡΤΗ ΑΓΓΕΛΩΝ-ΓΙΟΡΤΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο