Σχέδιο εργασίας : «Τα σποράκια»
Αφόρμηση
Στην θεματική ενότητα του Πάσχα,τα παιδιά είχαν προτείνει να φυτέψουμε λουλούδια.Λόγω έλλειψης χρόνου δεν είχε γίνει ,έτσι τώρα επανέρχονται και συζητάμε πως μπορούμε να πραγματοποιήσουμε την δράση.
Τι γνωρίζουμε για τα σποράκια.Τα παιδιά ξέρανε αρκετά σχετικά με το θέμα.
Τι θέλουμε να μάθουμε.
Μοιράσαμε τις δουλειές ,αναλάβαμε να φέρουμε άλλος χώμα,γλάστρες,σποράκια,παραμύθια ,εικόνες…
Από το δήμο και το τμήμα πρασίνου φέρανε δεντρίλια και τα φυτέψανε στην αυλή μας.
Διαβάσαμε σχετικά βιβλία όπως: φυτρώνει,φυτρώνει ο σπόρος,μεγαλώνει,μεγαλώνει το φυτό,ένα σποράκι ταξιδεύει…
Μάθαμε τα στάδια ανάπτυξης ενός φυτού
Φυτέψαμε τους δικούς μας σπόρους (μαιδανό,σέσκουλο,σπανάκι,άνιθο…) και καταγράφαμε την εξέλιξή τους.
Κατασκευάσαμε ανοιξιάτικα δέντρα με ρολά,λουλούδια με γλωσσοπίεστρα(εικαστικά) ,καδράκια με χαρτί περιτυλίγματος και μετρήσαμε πέταλα λουλουδιών!!!(μαθηματικά)
και με αυξημένο βαθμό δυσκολίας
και αριθμοιστορίες με λουλούδια
Άλλη μια πρόταση των παιδιών ήταν
Η γωνιά του μανάβικου-ανθοπωλείου.
Ζητήσαμε τη βοήθεια των μαμάδων.Έτσι μαζέψαμε φρούτα και λουλούδια και σιγά σιγά στήσαμε το μαγαζάκι μας.
Ο τιμοκατάλογος
Οι ταμπέλες
Συζητήσαμε τους κανόνες και το παιγνίδι ξεκίνησε .Ένας πωλητής και 1 ή 2 πελάτες.
Οι μαμάδες μας εφοδιάζανε καθημερινά με φρέσκα φρούτα ,
Έτσι με την ευκαιρία κάναμε και τις φρουτοσαλάτες μας!!!
Ένα λουλούδι ταξιδεύει
Το παραμύθι δημιουργήθηκε με αφορμή το εξώφυλο του βιβλίου «ένα σποράκι ταξιδεύει»





































































