ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ ΑΡΤΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ

Η ομελέτα του 8(Προσέγγιση της έννοιας της πρόσθεσης)

Απρ 201829

Η ομελέτα του 8

(Προσέγγιση της έννοιας της πρόσθεσης).

Πριν τη δραστηριότητα:Η δραστηριότητα σε πρώτο στάδιο γίνεται για την κατανόηση της πράξης ν+1( στην προκειμένη περίπτωση 7+1 ).Στη συνέχεια δοκιμάζουμε και άλλους συνδιασμούς πρόσθεσης αριθμών που μας δίνουν αποτέλεσμα το 8.Στόχος της δραστηριότητας δεν είναι να απομνημονεύσουν τις προσθέσεις,αλλά να κατανοήσουν την έννοια της πρόσθεσης αυτή καθαυτή καθώς και ότι ένας αριθμός μπορεί να είναι το αποτέλεσμα της πρόσθεσης διάφορων συνδιασμών(περισσότερων από έναν).

Επίσης το παιγνίδι μπορεί να εφαρμοστεί τροποποιημένο γενικά για την προσέγγιση της έννοιας της πρόσθεσης όλων των αριθμών.

Τα παιδιά (προνήπια τα περισσότερα) ακολουθούν τον εξής συλλογισμό.Βάζουν πρώτα όσα αβγά θέλουν στην κοτούλα την κική(κόκκινη ).Μετά συμπληρώνουν όσα νομίζουν στην μπλε κοτούλα.Κάνουν επαλήθευση.Αν είναι λιγότερα προσθέτουν ,αν είναι περισσότερα αφαιρούν.

 

από κάτω από: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ομελέτα του 8(Προσέγγιση της έννοιας της πρόσθεσης)    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Απρίλιος 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Άδεια Creative Commons

Σαν σήμερα

18/4/1951: Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία και Λουξεμβούργο υπογράφουν στο Παρίσι την ιδρυτική πράξη της Ευρωπαϊκής Κοινότητας ʼνθρακα και Χάλυβα (ΕΚΑΧ), προπομπό της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σελίδες

Απρίλιος 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ

Πατήστε εδώ.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων