Τηρούμε τους κανόνες μας, για να είμαστε χαμογελαστοί και ασφαλείς!

Οκτ 20205

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς ήταν αναγκαίο να οριοθετηθεί η συμπεριφορά των παιδιών ώστε να αποφεύγονται συγκρούσεις, εντάσεις ή ατυχήματα. Τα βιβλία «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε» και «Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε» βοήθησαν ώστε να αναδειχτούν -μέσα από συζητήσεις- οι θετικοί/αποδεκτοί τρόποι αντίδρασης σε καταστάσεις με τις οποίες ερχόμαστε αντιμέτωποι, καταδικάζοντας στον αντίποδα κάθε πράξη βίας.

Όπως σε κάθε δημοκρατική κοινωνία, έτσι και στην τάξη, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα συμβόλαιο που θα το τηρούμε όλοι για να μπορούμε να συνυπάρχουμε ομαλά, να συνεργαζόμαστε όμορφα και να είμαστε χαρούμενοι. Δημιουργήθηκε με την ενεργό συμμετοχή των παιδιών τα οποία, αφού μας υπαγόρευσαν το περιεχόμενό του, ασχολήθηκαν με τη ζωγραφική των όρων του. Τέλος, σφραγίστηκε/επικυρώθηκε με τις υπογραφές μας και τοποθετήθηκε στο φελοπίνακα, σε κεντρικό σημείο, ώστε να διευκολύνεται η αναφορά σε αυτό όποτε χρειαζόταν.

Τα παιδιά του άλλου Τμήματος είχαν την ιδέα να απεικονίσουν ζωγραφικά τους δικούς τους κανόνες, οι οποίοι προέκυψαν μέσα από βιωματικές καταστάσεις προβληματισμού και αποτυπώθηκαν στο χαρτί. Ανέλαβαν σε ζευγάρια την εικονογράφηση του κανόνα που επέλεξαν και παρουσίασαν στην ολομέλεια το αποτέλεσμα.

Κολλώντας τις ζωγραφιές τους σε ξυλάκια, οι κανόνες έγιναν κινητοί, διευκολύνοντας την αναφορά σε αυτούς όποτε χρειαζόταν. Αναρτήθηκαν στην τάξη σε σημείο ορατό από όλους! Αποφασίσαμε να τους τηρούμε για να λείψουν τα προβλήματα και να είμαστε κάθε μέρα χαμογελαστοί και ασφαλείς!

Για τη λειτουργία του μηχανισμού τήρησης των κανόνων της τάξης χρησιμοποιήθηκαν 5 κάρτες με προσωπάκια που δείχνουν συναισθήματα από τη χαρά ως τη λύπη. Τα μανταλάκια με τα ονόματα όλων παιδιών ξεκινούν το πρωί από το χαμογελαστό προσωπάκι που γράφει «εξαιρετική συμπεριφορά». Αν κατά τη διάρκεια της ημέρας κάποιο παρεκκλίνει από τους κανόνες της τάξης το μανταλάκι του μετακινείται προς τα δεξιά ανάλογα με το είδος ή/και τη σοβαρότητα της παράβασης. Όποιου το μανταλάκι τοποθετηθεί στο προσωπάκι που γράφει «διαχείριση της συμπεριφοράς» ρίχνει το «ζάρι» όπου έχουν απεικονιστεί οι συνέπειες που έχει αποφασίσει η τάξη.

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Αισθητική Αγωγή, Ζωγραφική - Κολλάζ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τηρούμε τους κανόνες μας, για να είμαστε χαμογελαστοί και ασφαλείς!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Μετάφραση

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 έχει τοποθετηθεί αναπληρώτρια μέλος ΕΒΠ, για την υλοποίηση της Πράξης “5009815 – Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες” στο πλαίσιο του ΕΠ ΕΣΠΑ “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020”

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 έχει τοποθετηθεί αναπληρώτρια μέλος ΕΒΠ, για την υλοποίηση της Πράξης “5009815 – Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες” στο πλαίσιο του ΕΠ ΕΣΠΑ “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020”

Τη διετία 2016-2018 το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει, ως συνεργάτης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+/KA2 «Quality – 3C Child (cheerful,courageous, creative child)?» – “Ποιότητα – 3C (χαρούμενο, θαρραλέο, δημιουργικό) Παιδί;”

Τη διετία 2016-2018 το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει, ως συνεργάτης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα  Erasmus+/KA2 «Quality – 3C Child (cheerful,courageous, creative child)?» – “Ποιότητα – 3C (χαρούμενο, θαρραλέο, δημιουργικό) Παιδί;”

2018-2019 συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το νηπιαγωγείο μας τη διετία 2016-2018 υλοποιεί πρόγραμμα στο πλαίσιο του Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Κλιματική Αλλαγή του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη διετία 2016-2018 υλοποιεί πρόγραμμα στο πλαίσιο του Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Κλιματική Αλλαγή του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2016-2017 συμμετείχε στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο είχε εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με απόφαση που εξέδωσε η Δ/νση Συμβουλευτικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, Τμήμα Β΄ Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Αγωγής

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2016-2017 συμμετείχε στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο είχε εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με απόφαση που εξέδωσε η Δ/νση Συμβουλευτικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, Τμήμα Β΄ Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Αγωγής

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3» ( MIS 520707, 485613, 485614) ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3» ( MIS 520707, 485613, 485614) ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 υλοποίησε το πρόγραμμα “Το σχολείο μας πρασινίζει” του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου.

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 υλοποίησε το πρόγραμμα “Το σχολείο μας πρασινίζει” του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου.

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2016

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2016

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με  αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

 Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Αλλάξτε συμπεριφορές… ΑνακυκλωSOSτε!” – Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Αλλάξτε συμπεριφορές… ΑνακυκλωSOSτε!” – Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Ένας κήπος στο σχολείο μου” – Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Ένας κήπος στο σχολείο μου” – Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στις δράσεις του Κοινωνικού Σχολείου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στις δράσεις του Κοινωνικού Σχολείου

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2015

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2015

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας, 2-3 Απριλίου 2015

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας, 2-3 Απριλίου 2015

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων