Γνωρίζουμε τα συναισθήματα!

Οκτ 201630

Η αναγνώριση των συναισθημάτων -των δικών μας και των άλλων- η έκφραση και η διαχείρισή τους ήταν ένα θέμα που μας απασχόλησε στη βάση της καλής συμβίωσης μέσα στην τάξη.

Στο ένα Τμήμα, καταγράψαμε τα συναισθήματα που γνωρίζουμε και συζητήσαμε τις εμπειρίες μας με αυτά.

Στη συνέχεια κάναμε αντιστοίχιση προσώπων με εκφράσεις συναισθημάτων και λέξεις με τις ονομασίες τους και κατόπιν ψηφίσαμε ποιο συναίσθημα μας αρέσει περισσότερο.

ΣυναισθήματαΈπειτα μετρήσαμε τις απαντήσεις, γράψαμε τα αριθμητικά σύμβολα και σημειώσαμε ποιο από τα συναισθήματα είναι το πιο δημοφιλές: Η έκπληξη!

Συναισθήματα1Προσπαθώντας να βρούμε τρόπους να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα των άλλων είπαμε ότι παρατηρούμε κυρίως τις γκριμάτσες/εκφράσεις του προσώπου τους, αλλά και τη φωνή όπως και τη στάση του σώματος. Τα χαρακτηριστικά του προσώπου που δηλώνουν τα συναισθήματα είναι τα φρύδια, τα μάτια, το στόμα, η μύτη.

Για ν’ αναπαραστήσουμε τα συναισθήματα δημιουργήσαμε ένα πρόσωπο. Βάλαμε τα χαρακτηριστικά του

Συναισθήματα2και κατόπιν με σειρά κάποια παιδιά έδιναν εκφράσεις κινώντας τα, ενώ τα υπόλοιπα μάντευαν το συναίσθημα που απεικονιζόταν!

Συναισθήματα3Έπειτα γινόταν και η αντιστοίχιση των εκφράσεων του προσώπου με την ονομασία του συναισθήματος που αναπαριστούσαν.

Συναισθήματα4Στη συνέχεια τα παιδιά «φόρεσαν» το πρόσωπο αυτό, έδιναν την έκφραση του συναισθήματος που ήθελαν και ανάλογα έλεγαν: «νοιώθω χαρά όταν πηγαίνω βόλτα» ή «νοιώθω λύπη όταν δεν παίζω» ή «νοιώθω έκπληξη όταν μου κάνουν δώρα» κ.λπ.

Συναισθήματα5Επειδή ορισμένα συμβάντα προκάλεσαν θυμό και λύπη αναγκαστήκαμε να καταφύγουμε στους κανόνες της τάξης κι εστιάσαμε σ’ εκείνον που λέει: «Να σεβόμαστε τους άλλους». Έπρεπε, όμως, να κάνουμε πιο συγκεκριμένη τη λέξη «σεβασμός», γι’ αυτό και καταγράψαμε όσα γνωρίζουμε γι’ αυτήν.

Συναισθήματα6Με αφορμή τις καταγραφές αυτές και για να υπάρχει βοηθητικό υλικό μέσα στην τάξη, ώστε να γίνεται αναφορά σ’ αυτό όποτε υπάρχει ανάγκη, οι νηπιαγωγοί δημιούργησαν -και με υλικό από το διαδίκτυο– μια εικονογραφημένη αφίσα.

Ο σεβασμός μοιάζει με ακούγεται μεΓια ν’ αντιμετωπίσουμε καταστάσεις που πρόσκαιρα δυσκόλεψαν την αρμονική συνύπαρξη στην τάξη ανατρέξαμε σε αφίσα που υπάρχει στο νηπιαγωγείο με τίτλο: «Όταν κάποιος σε ενοχλεί κάνε 3 βήματα»!

Όταν κάποιος σε ενοχλεί κάνε 3 βήματα«Το φανάρι των συναισθημάτων» μάς έδειξε το δρόμο για τη διαχείριση του θυμού, τα παιδιά το χρωμάτισαν σωστά και το πήραν στο σπίτι για να θυμούνται κι εκεί πώς πρέπει ν’ αντιδρούν σε έντονες καταστάσεις.

Το φανάρι των συναισθημάτωνΜια ομάδα παιδιών, στο χρόνο των ελεύθερων δραστηριοτήτων, δημιούργησε ένα δικό της «φανάρι συναισθημάτων» και το παρουσίασε στην «παρεούλα».

Συναισθήματα7Τότε και άλλα παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία να φτιάξουν δικό τους «φανάρι συναισθημάτων». Άρχισε, λοιπόν, η ζωγραφική και η χαρτοκοπτική!  Όμως, όπως γίνεται συχνά στο νηπιαγωγείο, αλλιώς ξεκίνησε η εργασία και αλλιώς τελείωσε. Το αποτέλεσμα;

Συναισθήματα8Πολλά μοτίβα με συναισθήματα, οχήματα, ήλιους, πεταλούδες, σημαίες κι ένα κοριτσάκι, που μας έδωσαν την ιδέα να δημιουργήσουμε μια ιστορία με τίτλο «Έκπληξη στο δρόμο!».

Συναισθήματα9

Συναισθήματα10Η χαρούμενη διάθεση όλων μέσα στην τάξη είναι πάντα ένα πολύ σημαντικό ζητούμενο και για το λόγο αυτό οι νηπιαγωγοί διασκεύασαν το τραγούδι «Καλημέρα τι κάνεις;» σε στίχους και μουσική Σταμάτη Σπανουδάκη, για να γίνει “Το τραγούδι της τάξης”. Η ιδέα αυτή αντλήθηκε από τη συνάντηση με τίτλο «Μέρα γιορτής και χαράς για όλους!!!», που διοργάνωσε η Σχολική Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής 50ής Περιφέρειας κα Πόπη Κασσωτάκη-Ψαρουδάκη με καλεσμένη την Άλκηστη Κοντογιάννη.

Καλημέρα τι κάνεις

Στο άλλο Τμήμα, γνωρίζοντας τη μεγάλη σημασία που έχει η καλλιέργεια των συναισθημάτων για τη μετέπειτα πορεία των παιδιών στη ζωή, από τον πρώτο καιρό στο νηπιαγωγείο δώσαμε σημασία στην αναγνώριση, στην αποδοχή, στον τρόπο διαχείρισής τους. Τι είναι όμως τα «συναισθήματα»; Με τη βοήθεια βιβλίων συζητήσαμε για αυτά και καταγράψαμε εκείνα που γνωρίζουν τα παιδιά. Αναφερθήκαμε, επίσης, στον τρόπο με τον οποίο εκδηλώνονται ορισμένα από αυτά.

Χωρίς τίτλοΜιλώντας για τη «χαρά» και για τη «λύπη», τα παιδιά πήραν στα χέρια τους δύο «προσωπάκια»: χαρούμενο και λυπημένο. Ένα παιδί περιέγραφε μια κατάσταση που έχει βιώσει και τα υπόλοιπα σήκωναν  το προσωπάκι που ταίριαζε με το συναίσθημα που τους γεννούσε κάθε περιγραφή.

1Εργασία σε ομάδες: Τα παιδιά χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες: χαράς, λύπης, φόβου, θυμού. Κάθε ομάδα, παίρνοντας στα χέρια της το υλικό της, έπρεπε να ξεχωρίσει και να κολλήσει στο χαρτονάκι της τις φωτογραφίες των προσώπων που έδειχναν το συναίσθημα που είχε αναλάβει.  

3Τελειώνοντας, παρουσίασε τη δουλειά της στις υπόλοιπες ομάδες.

4Παιχνίδι με τις λέξεις: Αφού αναγνώρισαν τα παιδιά το συναίσθημα που φανερώνουν τα προσωπάκια στις κάρτες, ταίριασαν καθένα από αυτά με την αντίστοιχη λέξη.

6Το ίδιο έγινε και σε φύλλο εργασίας.

13Τα παιδιά ζωγράφισαν σε πρόσωπα τα κατάλληλα χαρακτηριστικά, ώστε να φανερώνουν το συναίσθημα που ήταν γραμμένο κάτω από το καθένα.

12Εργάστηκαν σε ομάδες αποτυπώνοντας εικαστικά τα συναισθήματα της χαράς, της λύπης, του φόβου και του θυμού και παρουσίασαν το έργο τους.

8

9

10

11Οι νηπιαγωγοί ζωγράφισαν στον πίνακα προσωπάκια που φανέρωναν διαφορετικά συναισθήματα. Τα παιδιά αποφάσισαν για τον ήχο που ταιριάζει στο καθένα.  Π.χ. «χα» για τη χαρά, «κλαψ» για τη λύπη, «γκρρ» για το θυμό, «ωωω» για το φόβο». Κατόπιν τα «διάβασαν» με το συμφωνημένο ήχο, ακολουθώντας τη φορά της ανάγνωσης, από αριστερά προς τα δεξιά και από πάνω προς τα κάτω.

7Ακούγοντας μουσικά αποσπάσματα, τα παιδιά συνειδητοποίησαν πως και η μουσική μάς προκαλεί συναισθήματα. Χωρισμένα σε δύο ομάδες, της χαράς και της λύπης, χόρευαν όποτε ακουγόταν η μουσική που ταίριαζε με το χαρακτήρα της ομάδας τους.

00Όμως, ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν μια μουσική να ακούγεται χαρούμενη ή λυπητερή; Τα παιδιά συνειδητοποίησαν πως η χαρούμενη μουσική είναι γρήγορη, ζωντανή, ενώ η λυπητερή είναι αργή, απαλή. Χωρισμένα σε ομάδες, εξερεύνησαν τα μουσικά όργανα της τάξης προκειμένου να δημιουργήσουν τη δική τους μουσική, χαρούμενη ή λυπητερή αντίστοιχα.

Για να δείτε αποσπάσματα από την παρουσίαση της δουλειάς μας πατήστε

Χαρούμενη μουσική

Λυπητερή μουσική

Το «φανάρι των συναισθημάτων», το οποίο παραλληλίσαμε το με το φανάρι που ρυθμίζει την κυκλοφορία στο δρόμο, μας βοήθησε να διαχειριζόμαστε το θυμό μας. Όπως το αυτοκίνητο σταματά στο κόκκινο, έτσι κι εμείς όταν θυμώνουμε χρειάζεται να σταματούμε. Με τη βοήθεια υλικού που είχαμε δημιουργήσει προηγούμενη χρονιά συζητήσαμε για τις στρατηγικές που μπορούμε να ακολουθήσουμε προκειμένου να διώξουμε την ένταση και να ηρεμήσουμε.
Φθάνοντας στο πορτοκαλί, ήρεμοι πια, σκεφτόμαστε… Τι ήταν αυτό που μας θύμωσε, τι λέμε και τι κάνουμε όταν είμαστε θυμωμένοι, πώς αισθανόμαστε με τον εαυτό μας έπειτα…
Τέλος, στο πράσινο αντιδρούμε επιλέγοντας την καλύτερη λύση, που θα φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα και που θα λαμβάνει υπόψη και τα συναισθήματα των άλλων.

14Χρησιμοποιήσαμε προσωπάκια που δείχνουν συναισθήματα -από τη χαρά ως τη λύπη- για την τήρηση των κανόνων της τάξης και για τη ρύθμιση της συμπεριφοράς των παιδιών. Τα μανταλάκια με τα ονόματα όλων ξεκινούν το πρωί από το χαμογελαστό προσωπάκι στην πράσινη κορνίζα, που γράφει «εξαιρετική συμπεριφορά». Η απόκλιση από τους κανόνες οδηγεί το μανταλάκι του παιδιού που τους παραβαίνει στο προσωπάκι της κίτρινης κορνίζας που προειδοποιεί, υπενθυμίζοντάς τους.  Όταν η συμπεριφορά διορθώνεται, το μανταλάκι γυρίζει στην «καλή προσπάθεια» (μπλε κορνίζα) και έπειτα από λίγο επιστρέφει στην «εξαιρετική συμπεριφορά». Όταν όμως, παρά την προειδοποίηση, δε βελτιωθεί η συμπεριφορά, υπάρχουν συνέπειες. Το μανταλάκι προχωρά στο προσωπάκι της πορτοκαλί κορνίζας και το παιδί που του ανήκει ρίχνει το «ζάρι,» σε κάθε πλευρά του οποίου έχουν απεικονιστεί οι συνέπειες που έχει αποφασίσει η τάξη. Εφόσον δε διορθωθεί -παρ’ όλα αυτά- και το μανταλάκι φθάσει στο λυπημένο προσωπάκι της κόκκινης κορνίζας, το επόμενο βήμα είναι η επικοινωνία με την οικογένεια.

15

από κάτω από: Αγωγή Υγείας, Αισθητική Αγωγή, Ζωγραφική - Κολλάζ, Σχολικές Δραστηριότητες| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γνωρίζουμε τα συναισθήματα!    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Μετάφραση

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 έχει τοποθετηθεί αναπληρώτρια μέλος ΕΒΠ, για την υλοποίηση της Πράξης “5009815 – Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες” στο πλαίσιο του ΕΠ ΕΣΠΑ “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020”

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 έχει τοποθετηθεί αναπληρώτρια μέλος ΕΒΠ, για την υλοποίηση της Πράξης “5009815 – Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες” στο πλαίσιο του ΕΠ ΕΣΠΑ “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020”

Τη διετία 2016-2018 το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει, ως συνεργάτης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+/KA2 «Quality – 3C Child (cheerful,courageous, creative child)?» – “Ποιότητα – 3C (χαρούμενο, θαρραλέο, δημιουργικό) Παιδί;”

Τη διετία 2016-2018 το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει, ως συνεργάτης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα  Erasmus+/KA2 «Quality – 3C Child (cheerful,courageous, creative child)?» – “Ποιότητα – 3C (χαρούμενο, θαρραλέο, δημιουργικό) Παιδί;”

2018-2019 συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το νηπιαγωγείο μας τη διετία 2016-2018 υλοποιεί πρόγραμμα στο πλαίσιο του Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Κλιματική Αλλαγή του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη διετία 2016-2018 υλοποιεί πρόγραμμα στο πλαίσιο του Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Κλιματική Αλλαγή του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2016-2017 συμμετείχε στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο είχε εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με απόφαση που εξέδωσε η Δ/νση Συμβουλευτικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, Τμήμα Β΄ Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Αγωγής

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2016-2017 συμμετείχε στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο είχε εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με απόφαση που εξέδωσε η Δ/νση Συμβουλευτικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, Τμήμα Β΄ Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Αγωγής

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3» ( MIS 520707, 485613, 485614) ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3» ( MIS 520707, 485613, 485614) ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 υλοποίησε το πρόγραμμα “Το σχολείο μας πρασινίζει” του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου.

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 υλοποίησε το πρόγραμμα “Το σχολείο μας πρασινίζει” του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου.

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2016

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2016

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με  αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

 Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Αλλάξτε συμπεριφορές… ΑνακυκλωSOSτε!” – Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Αλλάξτε συμπεριφορές… ΑνακυκλωSOSτε!” – Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Ένας κήπος στο σχολείο μου” – Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Ένας κήπος στο σχολείο μου” – Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στις δράσεις του Κοινωνικού Σχολείου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στις δράσεις του Κοινωνικού Σχολείου

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2015

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2015

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας, 2-3 Απριλίου 2015

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας, 2-3 Απριλίου 2015

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων