Αφού μιλήσαμε για τη διατροφή και γνωρίσαμε όλες τις τροφές, ξεχωρίσαμε ποιες τροφές κάνουν καλό στα δόντια μας και ποιες απο αυτές είναι βλαβερές όταν τις καταναλώνουμε σε μεγάλη ποσότητα.
Διαβάσαμε το παραμύθι ο “Σοκολάκης και η Ζαχαρούλα Τρυποδόντη”. Ένα παραμύθι, που ωθεί τα παιδιά να ευαισθητοποιηθούν και να συνειδητοποιήσουν ότι η στοματική υγιεινή πρέπει να ξεκινά από μικρή ηλικία σε συνδυασμό με υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή και μαζί με τακτικές επισκέψεις στον οδοντίατρο, τα βοηθάει να έχουν υγιή και γερά δοντάκια.
Διαβάσαμε. επίσης το παραμύθι : ” Δόνα Τεριδόνα”
Επισκεφτήκαμε εικονικά έναν οδοντίατρο στο οδοντιατρείο του, ο οποίος μας είπε σημαντικά πράγματα για τη στοματική υγιεινή και μάθαμε πως βουρτσίζουμε τα δοντάκια μας μέσα από ένα σύντομο τραγούδι.
ΤΡΑΓΟΥΔΙ:
Στη συνέχεια, εργαστήκαμε ατομικά σε φύλλα εργασίας, για ποιες τροφές είναι βλαβερές και κάνουν κακό στα δόντια και ποιες είναι ωφέλιμες και κάνουν καλό στα δόντια μας. Επιπλέον, εργαστήκαμε ομαδικά και κάναμε την αντίστοιχη -ομαδοποίηση των τροφίμων σε αυτές τις δυο κατηγορίες, ταξινομώντας τροφές που είναι βλαβερές για τα δοντάκια και τροφές που τα διατηρούν λαμπερά.
Για περισσότερη εμπέδωση παίξαμε ενσωματώσαμε και την Τεχνολογία παίζοντας διαδραστικά παιχνίδια στο τάμολετσχετικά με το θέμα:
Αλλά και με το ρομποτάκι bee-bot, το οποίο βοηθούσαμε να χρησιμοποιήσει τα αντικείμενα που χρειάζεται για να πλύνει τα δόντια της χωρίς να πέσει σε μικρόβια που προκαλούν τερηδόνα ή σε χαλασμένα δοντάκια. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν πολύ με το ρομποτάκι.