Η συμμετρία στο νηπιαγωγείο μας και στη ζωή μας!

Στο πλαίσιο του τομέα μαθησιακών επιδιώξεων των μαθηματικών και σε συνδυασμό με το θέμα μας τα λουλούδια και τα έντομα της άνοιξης, γνωρίσαμε την κυρία Συμμετρία, τόσο στο φυσικό όσο και στο ανθρωπογενές περιβάλλον. Αφού ορίσαμε πρώτα τι ονομάζουμε συμμετρικό και τί όχι, παρατηρήσαμε τους χώρους του σχολείου εσωτερικά κι εξωτερικά και κατόπιν παίξαμε με τη συμμετρία της πεταλούδας:

symmetria

 

τα νήπια έπαιζαν σε ζευγάρια, ένα στόλιζε το αριστερό φτερό της πεταλούδας με γεωμετρικά σχήματα και το ζευγάρι του έπρεπε να στολίσει το δεξί της φτερό με συμμετρικά σωστό τρόπο!

Φυσικά μελετήσαμε και τη συμμετρία μέσα από την τέχνη, αναζητώντας στο διαδίκτυο έργα τέχνης με χαρακτηριστικό τους τη συμμετρία:

IMG_9395_The_Mirror_Symmetry_Portrait_of_a_very_polite_bald_Bank_clerk IMG_9412_The_Naive_Kiss_raw_art_monotone_man_and_woman_symmetry_portrait

Ακολούθησε θεατρικό παιχνίδι με την κυρία Συμμετρία και τη μάγισσα Ασυμμετρία, που ήρθε επίσκεψη από τη μακρινή της χώρα και αναστάτωσε την αρχιτεκτονική της κυρίας Συμμετρίας…αφού παίξαμε το θεατρικό μας, βοηθήσαμε ώστε η χώρα της Συμμετρίας να επανέλθει στα φυσιολογικά της (τα νήπια έψαχναν με συγκεκριμένη μουσική υπόκρουση να βρουν το συμμετρικό συμπλήρωμα των σχημάτων και να τα ενώσουν με σωστό τρόπο):

symmetria1   symmetria2

 

Ακόμη, φτιάξαμε πεταλούδες όμορφες και συμμετρικές, βάφοντας μόνο το ένα τους φτερό, αφού, διπλώνοντάς το, ολοκληρώναμε με ευκολία το έργο μας!

petalouda

 

Αφήστε μια απάντηση