Ένα βιβλίο για τα δέντρα -“Ένα δέντρο μεγαλώνει δίπλα μου”

Σε συνεργασία με τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς των σχολείων που συμμετέχουν στο eTwinning έργο “What the Tree is Telling Me”, δημιουργήσαμε από κοινού ένα βιβλίο για τα δέντρα που μεγαλώνουν κοντά στα σχολεία μας. Παράλληλα, χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά από τα δέντρα, φτιάξαμε το δικό μας δέντρο μέσα στην τάξη.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις δημιουργίες μας, αλλά και να “ταξιδέψετε” στις γειτονιές των άλλων σχολείων, γνωρίζοντας ένα μικρό κομμάτι της φύσης που τα περιβάλλει.

Στολίσαμε!

Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στην τάξη μας.

Με την συνοδεία χριστουγεννιάτικης μουσικής οι μαθητές έβαλαν τα στολίδια στο δέντρο

και ευχήθηκαν για τις γιορτές!

Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου!

467401954 1299691867717468 2607317029892966540 n462545604 901708375462620 8739050167374277527 n 462556045 8770328079747087 8989671853678786107 n 462559389 438137342687082 7693726236152023081 n 462564027 1669095700488495 4351295228614925781 n 462564175 593887483148268 1391863983144804940 n 462568689 1281876119678992 1608863213014202147 n 462569093 557067466940887 6178371099289992610 n 462577238 924653885955209 1201461533096211303 n 462579803 453387147509967 8538559016852034730 n462582163 478630055251104 7011799539650729640 n 462583398 1779750152792295 1554838421673493335 n 462583402 3673198552899527 6828065432195647942 n 462584245 1257131502217044 4374896566226127281 n 466753245 1211312733302956 2134359802220843573 n 467353358 480739331697557 7708142322582866210 n 467401954 1279542770131691 2041636928657559067 n

Pablo Picasso: Ο Καλλιτέχνης που Άλλαξε την Ιστορία της Τέχνης

Ο Pablo Picasso ήταν ένας από τους πιο σημαντικούς και επιδραστικούς καλλιτέχνες του 20ού αιώνα, γνωστός ως πρωτοπόρος του κυβισμού και της αφηρημένης τέχνης. Το έργο του χαρακτηρίζεται από την τολμηρή χρήση γεωμετρικών σχημάτων, έντονων χρωμάτων και ασυνήθιστων προοπτικών, στοιχεία που τον έκαναν να ξεχωρίσει στην ιστορία της τέχνης.

Εμπνευσμένοι από το μοναδικό του ύφος, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε δύο δημιουργικές δραστηριότητες. Αρχικά, σχεδίασαν ένα ξεχωριστό χριστουγεννιάτικο δέντρο, ενσωματώνοντας γεωμετρικά σχήματα και παιχνιδιάρικες παραμορφώσεις, αποτυπώνοντας έτσι τη χαρακτηριστική αφηρημένη προσέγγιση του Picasso. Στη συνέχεια, εμπνεύστηκαν από τα διάσημα πορτρέτα του και δημιούργησαν μοναδικές μάσκες στο στυλ του, παίζοντας με φόρμες και έντονες γραμμές. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακά έργα που απέδωσαν με δημιουργικό τρόπο την ουσία της τέχνης του Picasso!

whatsapp image 2025 02 03 at 18.26.39 08bcb156 2 0 2 5 8 marina tzoka picasso

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία- eTwinning project: “Together for Peace”

Την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, τα παιδιά παρακολούθησαν ένα βίντεο που τα ενέπνευσε να προβληματιστούν σχετικά με την ένταξη και την αξία της διαφορετικότητας. Στη συνέχεια, συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν έναν ομαδικό πίνακα, χρησιμοποιώντας πινέλα και τέμπερες, ζωγραφίζοντας με το στόμα, δείχνοντας δημιουργικότητα και επιμονή. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με διαδραστικά παιχνίδια που είχαν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις υπόλοιπες αισθήσεις τους, όπως την ακοή και την αφή, ενθαρρύνοντάς τα να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και μια βαθύτερη κατανόηση των εμπειριών των ατόμων με αναπηρία.

Ανώνυμο Βίντεο

Οι Νηπιαγωγοί

Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου & Μαρίνα Τζώκα

Τμήμα 2

Χαρούμενα Χριστούγεννα-Δημιουργικές χειροτεχνίες

Το πνεύμα των Χριστουγέννων γέμισε την τάξη με ζεστασιά και χαρά, καθώς τα παιδιά αφιέρωσαν χρόνο στις χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες τους. Με χρωματιστά χαρτόνια, γκλίτερ και κορδέλες, δημιούργησαν στολίδια, κάρτες και μικρά έργα τέχνης, βάζοντας όλη τους τη φαντασία και τον ενθουσιασμό. Η τάξη μεταμορφώθηκε σε ένα γιορτινό σκηνικό, στολισμένη με φωτάκια, γιρλάντες και τα έργα των παιδιών, που έδιναν έναν μοναδικό και προσωπικό χαρακτήρα στη διακόσμηση. Το χαμόγελο και η περηφάνια στα πρόσωπά τους έκαναν το κλίμα ακόμη πιο μαγικό, θυμίζοντας μας την αληθινή σημασία της γιορτής: τη χαρά, την αγάπη και τη δημιουργικότητα.

Οι Νηπιαγωγοί

Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου & Μαρίνα Τζώκα

Τμήμα 2

Η Ελιά και το Λάδι

Το Νοέμβριο ασχοληθήκαμε με την ελιά και το λάδι. Σε συνέχεια της επίσκεψής μας στο Ευρωπαϊκό Μουσείο Άρτου όπου τα παιδιά παρακολούθησαν δράσεις σχετικές με το λιομάζωμα, το δέντρο της ελιάς και τον καρπό της, συνεχίσαμε το θέμα στην τάξη με τα παιδιά. Φτιάξαμε το δικό μας μπουκάλι με ελαιόλαδο, παρακολουθήσαμε βίντεο με την διαδικασία που ακολουθείτε στο ελαιοτριβείο για να βγει το λάδι και είδαμε πίνακες από την λαϊκή μας παράδοση που απεικονίζουν το λιομάζωμα στους ελαιώνες. Τα παιδιά εντόπισαν τα ελαιόδεντρα γύρω από το σχολείο, έκοψαν κλαδιά και μάζεψαν ελιές που είχαν πέσει από τα δέντρα. Φτιάξαμε το Ε της Ελιάς με πλαστελίνη και το σχηματίσαμε με τα σώματά μας. Κάναμε το πείραμα με το λάδι και το νερό για να διαπιστώσουμε ότι πάντα το λάδι επιπλέει στο νερό και δεν ενώνεται μαζί του. Τα παιδιά κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι αυτό γίνεται γιατί το λάδι είναι ελαφρύτερο από το νερό. Τέλος τα παιδιά έφεραν καλλυντικά που φτιάχνονται με βάση το λάδι όπως σαπούνι και κρέμα για τα χέρια.

462538857 1487663295255236 6463746759560877295 n462542201 1815781675623970 4305700687801842328 n467411911 1938368199990445 3597847621548556869 n462570827 889726026620376 8747791143901502727 n462561285 1320276282469172 7468734790299051191 n467463153 976723484476659 4239379513917552018 n467457920 1045301240682486 79673135884992841 n467456144 611603518058825 6738839326999840236 n462555819 442363948652644 1363119774801615436 n462536894 903158461524710 458788022868906878 n467191086 1256680505649741 6701930555689615857 n

EU-CODE_WEEK ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ

Τα παιδιά συμμετείχαν και βραβεύτηκαν στα πλαίσια της συμμετοχής τους στο EU Code Week_2024 για το πρόγραμμα eTwinning : “What the tree is telling me”, συνδυάζοντας τη μάθηση με το παιχνίδι και τη δημιουργικότητα. Αφού ανακάλυψαν το φθινόπωρο μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, συνέχισαν την εξερεύνησή τους μέσα από το βιωματικό παιχνίδι. Χρησιμοποιώντας το BeeBot, ένα εκπαιδευτικό ρομποτάκι, προγραμμάτισαν τις διαδρομές του, ώστε να συλλέξει τα φθινοπωρινά φύλλα πριν επιστρέψει στο σπίτι του. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά ανέπτυξαν βασικές δεξιότητες προγραμματισμού, λογικής σκέψης και συνεργασίας, μαθαίνοντας παράλληλα με έναν ευχάριστο και διαδραστικό τρόπο.

1 2 3   6 7

Οι Νηπιαγωγοί

Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου & Μαρίνα Τζώκα

Δράση “Παιδί Αστέρι”

post αστερι της εβδομαδας

Ύστερα από επιθυμία των παιδιών αποφασίσαμε να επαναλάβουμε και φέτος την δράση “Το αστέρι της εβδομάδας” με ημερομηνία έναρξης για το τμήμα 2 την Δευτέρα 2/12Σκοπός αυτής της δράσης είναι να ενισχύσουμε την αυτοπεποίθηση των παιδιών, να τα υποστηρίξουμε ώστε να μάθουν να εκτιμούν ό,τι τα κάνει ξεχωριστά αλλά και να μπορέσουν να αντιληφθούν και να σεβαστούν την μοναδικότητα και την διαφορετικότητα των άλλων παιδιών.

Κάθε Παρασκευή θα επιλέγεται ένα παιδί και θα γίνεται το αστέρι της επόμενης εβδομάδας. Εκείνη την ημέρα το παιδί “αστέρι” θα παίρνει στο σπίτι την πρόσκληση και την “τσάντα του αστεριού” την οποία θα γεμίζει με τα πράγματα που επιθυμεί να παρουσιάσει στους συμμαθητές του/της. Το Σαββατοκύριακο το παιδί “αστέρι” με την βοήθεια των γονιών του θα επιλέγει τα αγαπημένα του πράγματα που θα μας βοηθήσουν να το γνωρίσουμε καλύτερα όπως: το αγαπημένο του βιβλίο, παιχνίδι, μουσική, φωτογραφίες ή ό,τι άλλο επιθυμεί.
Κατά την διάρκεια της εβδομάδας θα οργανώνονται μικρές δραστηριότητες (μια κάθε μέρα) που θα αφορούν το παιδί “αστέρι“, οι δραστηριότητες δεν θα είναι πάντα οι ίδιες και θα προσαρμόζονται στα ενδιαφέροντα και στις ανάγκες του κάθε παιδιού. Οι γονείς του κάθε παιδιού είναι ευπρόσδεκτοι να συμμετέχουν στην δράση και μπορούν να επισκεφτούν το σχολείο μας (κατόπιν προηγούμενης συνεννόησης για την ημέρα και την ώρα της επίσκεψης) ώστε να πραγματοποιήσουν μια από τις δραστηριότητες μαζί με το παιδί τους.
Ευχόμαστε η δράση αυτή να προσφέρει δημιουργικές στιγμές και όμορφες αναμνήσεις τόσο στα παιδιά όσο και σε εσάς!

Navitrolla: Ταξίδι στο σουρεαλισμό μέσα από τα έργα ενός σύγχρονου καλλιτέχνη

Κατά την εξερεύνηση του έργου του Navitrolla, ενός σύγχρονου καλλιτέχνη γνωστού για τις σουρεαλιστικές του συνθέσεις, παρατηρήσαμε τη μοναδική του χρήση σουρεαλιστικών στοιχείων, με ιδιαίτερη έμφαση στην παιχνιδιάρικη απεικόνιση των μανιταριών, που συχνά εμφανίζονται ως κεντρικά μοτίβα στους πίνακές του. Ο Navitrolla δημιουργεί έναν κόσμο γεμάτο χιούμορ και φαντασία, με τα έργα του να συνδυάζουν την οπτική αίσθηση με την ψυχαγωγία, δημιουργώντας μοναδικούς, φανταστικούς κόσμους που ξυπνούν την περιέργεια και την δημιουργικότητα.

Εμπνευσμένοι από το ξεχωριστό του στυλ, οι μαθητές μας συμμετείχαν σε μια δημιουργική δραστηριότητα όπου δημιούργησαν τα δικά τους έργα τέχνης με θέμα τα μανιτάρια, πειραματιζόμενοι με χρώματα, σχήματα και μορφές για να αποτυπώσουν τη σουρεαλιστική προσέγγιση του Navitrolla. Οι μαθητές επίσης μπήκαν οι ίδιοι στο ρόλο ενός σουρεαλιστή ζωγράφου και προσπάθησαν να προσθέσουν τα δικά τους σουρεαλιστικά στοιχεία σε πίνακες του συγκεκριμένου καλλιτέχνη.2 0 2 5 7

eTwinning-Η Ειρήνη μέσα από τα μάτια των παιδιών

pngegg 8

Κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής μας με το πρόγραμμα eTwinning “Together for Peace” (Μαζί για την Ειρήνη), είχαμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε το βαθύτερο νόημα της ειρήνης και πώς αυτή μπορεί να αποτυπωθεί μέσα από τα μάτια των παιδιών. Τα παιδιά, κατά τη διάρκεια αυτής της δράσης, συμμετείχαν σε βιωματικές, εικαστικές και άλλες δραστηριότητες.
Πατώντας στην παρακάτω εικόνα, μπορείτε να δείτε πώς προσεγγίσαμε το θέμα και τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της δράσης “Η ειρήνη μέσα από τα μάτια των παιδιών”.
Kindergarten of Afidnes Peace in the eyes of children Gr