Κοπή βασιλόπιτας στο νηπιαγωγείο μας

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου Αφιδνών πρόσφερε στο νηπιαγωγείο τρεις υπέροχες βασιλόπιτες, καθώς και δώρα για τους τυχερούς που βρήκαν το φλουρί, γεμίζοντας με χαρά και ενθουσιασμό την ημέρα μας. Τα παιδιά το απόλαυσαν ιδιαίτερα, συμμετέχοντας με χαμόγελα στη γιορτινή ατμόσφαιρα. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο για αυτήν την όμορφη πρωτοβουλία που έκανε τη μέρα μας τόσο ξεχωριστή!

WhatsApp Image 2025 01 20 at 14.58.22 6559dbb4

«Ο Ξυλαράκης» της Julia Donaldson

«Η Οικογένεια του Ξυλαράκη: Μια Ομαδική Δημιουργία με Αγάπη»

Τα παιδιά άκουσαν και παρακολούθησαν με ενδιαφέρον την τρυφερή και γεμάτη περιπέτεια ιστορία «Ο Ξυλαράκης» της Julia Donaldson. Μέσα από το παραμύθι, γνώρισαν έναν μικρό ξυλαράκι που, αν και φαινομενικά απλό και συνηθισμένο, είχε μια ξεχωριστή ταυτότητα, συναισθήματα και μια αγαπημένη οικογένεια που τον περίμενε. Το βιβλίο ενέπνευσε τα παιδιά να συζητήσουν για την έννοια της οικογένειας, της αγάπης, της επιστροφής στο σπίτι, αλλά και για τον σεβασμό στη φύση και στα πλάσματά της.

Με αφορμή την ιστορία, τα παιδιά συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μια όμορφη ομαδική κατασκευή, αναπαριστώντας την οικογένεια του Ξυλαράκη. Χρησιμοποιώντας φυσικά υλικά όπως κλαδάκια, φύλλα, χαρτόνια και χρώματα, έδωσαν μορφή στους ήρωες του βιβλίου, καλλιεργώντας τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και το ομαδικό πνεύμα. Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά όχι μόνο ανέπτυξαν καλλιτεχνικές δεξιότητες, αλλά και βαθύτερες αξίες όπως η αγάπη, η επιμονή και η σημασία της οικογένειας.

Stigmiotypo othonhs 2025 05 12 183946 Stigmiotypo othonhs 2025 05 12 184012

Stigmiotypo othonhs 2025 05 12 184111 Stigmiotypo othonhs 2025 05 12 184153

Γενέθλια eTwinning

Για να γιορτάσουμε τα γενέθλια του eTwinning, δημιουργήσαμε μια προσομοίωση Bee-Bot χρησιμοποιώντας το Scratch. Ο στόχος της δραστηριότητας ήταν να καθοδηγήσουμε με επιτυχία το Bee-Bot ώστε να συλλέξει έξι κομμάτια τούρτας, ολοκληρώνοντας τελικά την εορταστική τούρτα του eTwinning.

Με κάθε επιτυχημένη συλλογή ενός κομματιού, ο ενθουσιασμός των μαθητών μεγάλωνε και, μέχρι το τέλος της δραστηριότητας, είχαν καταφέρει να ολοκληρώσουν ολόκληρη την τούρτα!

Η δραστηριότητα αυτή δεν ήταν μόνο ένας διασκεδαστικός και δημιουργικός τρόπος να γιορτάσουμε τα γενέθλια του eTwinning, αλλά και μια εξαιρετική ευκαιρία για τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες προγραμματισμού, λογικής σκέψης και ομαδικής συνεργασίας. Ήταν μια πραγματικά απολαυστική και εποικοδομητική εμπειρία για όλους τους συμμετέχοντες, από την οποία αποκομίσαμε βραβείο συμμετοχής!

Anonymo schedio

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις δράσεις όλων των σχολείων που συμμετέχουν στο eTwinning εργο “What the Tree is Telling me”

Μετάβαση στο padlet.com

“The Journey of Colors”: Ένα Δημιουργικό Ταξίδι με τη Ζωγράφο Katrina Avotina

ETwinning Baku by Aytaj

Στο πλαίσιο της ενασχόλησής μας με το πρόγραμμα eTwinning “The Journey of Colors”, είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε μέσω τηλεδιάσκεψης τη ζωγράφο και εικονογράφο παιδικών βιβλίων Katrina Avotina.

Η καλλιτέχνιδα παρουσίασε στα παιδιά μερικούς από τους πίνακές της, ενώ παράλληλα τα καθοδήγησε βήμα-βήμα στη δημιουργία μιας δικής τους ζωγραφιάς: ενός χαριτωμένου ποντικιού, το οποίο συναντάται συχνά στα έργα της.

Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν, διασκέδασαν δημιουργικά και απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις για την τέχνη και τις τεχνικές της εικονογράφησης!

2 0 2 5

The journey of colors-Εμπνευσμένοι από τον Giuseppe Arcimboldo οι μικροί καλλιτέχνες δημιουργούν

Στα πλαίσια ενασχόλησης των μαθητών με το πρόγραμμα “The Journey of colors” του eTwinning, τα παιδιά αφού έμαθαν για τη ζωή και τα έργα του Giuseppe Arcimboldo, εμπνεύστηκαν από το μοναδικό του στυλ και δημιούργησαν το δικό τους ξεχωριστό έργο τέχνης (που θα βρείτε στο τέλος του video) . Το έργο τους, με τίτλο “Η Άνοιξη”, αποτελεί έναν δημιουργικό φόρο τιμής στον διάσημο ζωγράφο και θα έχετε την ευκαιρία να το θαυμάσετε από κοντά στην “Έκθεση Έργων”, που θα πραγματοποιηθεί σε λίγους μήνες.

 

Διαβάσαμε την ιστορία για τις τέσσερις εποχές (πίνακες του Giuseppe Arcimboldo) και πώς φρόντισαν ένα σποράκι:

 

Παίξαμε παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα ενισχύοντας τις γνώσεις και τις δεξιότητες των παιδιών:

Μάντεψε ποιος; (Ανακάλυψε τους πίνακες του Αρτσιμπόλντο)

Ξεχώρισε τους πίνακες και βάλε τους στη σωστή κατηγορία

Ένωσε τα κομμάτια και βρες ποιος πίνακας του Αρτσιμπόλντο κρύβεται

Οι Νηπιαγωγοί,

Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου & Μαρίνα Τζώκα

Τμήμα 2

Ευχές από τους μαθητές μας!

Με μεγάλη χαρά και πολλή αγάπη δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά μια ξεχωριστή ψηφιακή Χριστουγεννιάτικη κάρτα, γεμάτη ευχές από όλους τους μικρούς μας δημιουργούς.

Πατήστε στην εικόνα και ανακαλύψτε τις όμορφες ευχές των παιδιών, κάνοντας κλικ στα στολίδια του χριστουγεννιάτικου δέντρου.

Σας στέλνουμε τις θερμότερες ευχές μας για όμορφες γιορτές γεμάτες αγάπη, χαρά και αξέχαστες στιγμές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

https://view.genially.com/675fff490cbc96675d3142cc

Το Έλατο των Χριστουγέννων

5478 2

Διαβάσαμε το βιβλίο της Julia Donaldson, “Το έλατο των Χριστουγέννων”. Πρόκειται για μια όμορφη χριστουγεννιάτικη ιστορία που μιλά για τη σημασία της αγάπης, της γενναιοδωρίας και της προσφοράς. Το μικρό έλατο ονειρεύεται να γίνει το κεντρικό δέντρο σε μια μεγάλη χριστουγεννιάτικη γιορτή. Ωστόσο, αντί να καταλήξει στολισμένο σε μια λαμπερή πλατεία, μεταφέρεται σε ένα πιο ταπεινό μέρος—ένα καταφύγιο ζώων μέσα στο δάσος.

Εκεί, ανακαλύπτει πως, παρόλο που δεν στολίστηκε με λαμπερά φωτάκια και στολίδια, έγινε καταφύγιο και πηγή ζεστασιάς για τα ζώα μέσα στο χιονισμένο τοπίο. Μέσα από αυτή την εμπειρία, το έλατο συνειδητοποιεί ότι η αληθινή χαρά και η αξία του δεν βρίσκονται στην εξωτερική του εμφάνιση, αλλά στη βοήθεια και την αγάπη που μπορεί να προσφέρει στους άλλους.

Έτσι, το βιβλίο περνά ένα όμορφο μήνυμα για την αξία της προσφοράς, της αλληλεγγύης και της πραγματικής σημασίας των Χριστουγέννων. Με βάση αυτό, αποφασίσαμε να φέρουμε κι εμείς την αλλαγή στα Χριστούγεννα και να κάνουμε την τάξη μας μια πηγή ζεστασιάς και καλοσύνης, όπως έκανε το δέντρο για τα ζωάκια. Μέσα από μικρές, καθημερινές πράξεις αγάπης, θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου όλοι νιώθουν αποδεκτοί, χαρούμενοι και ασφαλείς. Τέλος εμπνευσμένοι από την ιστορία, δημιουργήσαμε τα δικά μας χριστουγεννιάτικα δέντρα με φαντασία και δημιουργικότητα!

image 1 image

The Wellbeing of My Class: Δημιουργία Χριστουγεννιάτικης Ατμόσφαιρας

15 13

Τα παιδιά με ενθουσιασμό στόλισαν το χριστουγεννιάτικο δέντρο της τάξης, δημιουργώντας μια γιορτινή και χαρούμενη ατμόσφαιρα. Αντάλλαξαν στολίδια με σχολεία από άλλες χώρες της Ευρώπη, έφτιαξαν χριστουγενιάτικες κατασκευές αλλά και το δικό τους ψηφιακό χριστουγεννιάτικο δέντρο, το οποίο στόλισαν με μοναδικές ευχές για τα Χριστούγεννα και τη νέα χρονιά. Μέτρησαν αντίστροφα με ανυπομονησία τις ημέρες μέχρι τις χριστουγεννιάτικες διακοπές, έχοντας ένα ξεχωριστό δέντρο στην τάξη, στολισμένο με πουγκάκια-έκπληξη. Κάθε μέρα, ένα παιδί άνοιγε ένα πουγκάκι και έβρισκε μέσα ένα στολίδι, ένα γλύκισμα, αλλά και μια “καλή πράξη” που έπρεπε να ολοκληρώσει. Μέσα από όλες τις παραπάνω δράσεις τα παιδιά έζησαν το αληθινό πνεύμα των Χριστουγέννων, γεμίζοντας την τάξη με αγάπη, χαρά και καλοσύνη και δημιούργησαν ένα όμορφο περιβάλλον γεμάτο ζεστασιά, συνεργασία και δημιουργικότητα.

12 14 16 17

 

 

 

Fikret Mualla: Χρώματα και Συναισθήματα

fikret mualla

Ο Fikret Mualla ήταν ένας ζωγράφος γνωστός για τη ζωντανή παλέτα χρωμάτων και τις εκφραστικές, δυναμικές συνθέσεις του. Επηρεασμένος από τον εξπρεσιονισμό, τα έργα του απεικονίζουν σκηνές από την καθημερινή ζωή, καφέ, μουσικούς, και πολύχρωμες φιγούρες, αποτυπώνοντας έναν μοναδικό ρυθμό και ένταση. Κατά την εξερεύνηση του έργου του, παρατηρήσαμε τα χρώματα που αγαπούσε να χρησιμοποιεί και τα αντικείμενα που εμφανίζονται συχνά στους πίνακές του, ενώ παράλληλα συζητήσαμε για τα συναισθήματα που μας δημιουργούν οι πίνακες του. Στη συνέχεια, οι μαθητές επέλεξαν δύο από τα έργα του που τους τράβηξαν περισσότερο την προσοχή και επιχείρησαν να συμπληρώσουν τα μέρη των πινάκων που έλειπαν, προσπαθώντας να μιμηθούν τα σχήματα, τα χρώματα και τις μορφές που χαρακτηρίζουν τη ζωγραφική του. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, ήρθαν σε επαφή με τον ξεχωριστό κόσμο του Mualla και ανακάλυψαν πώς η τέχνη μπορεί να αποτυπώσει συναισθήματα!
2 0 2 5 4