• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΦΙΔΝΩΝ

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
    • Ωράριο
    • Ώρες ενημέρωσης γονέων
    • Επικοινωνία
    • Προσβασιμότητα σχολείου
    • Εκπαιδευτικοί
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 2023-2024
  • eTwinning
    • The Journey of Colors
    • Together for Peace
    • Calendar of Wellbeing in School
    • What the Tree is Telling Me
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
    • Σχ. Έτος 2023-24
      • 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Σχ. Έτους 2023-24
      • 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Σχ. Έτους 2023-24
  • Σχέδιο Δράσης
    • Εσωτερική αξιολόγηση
  • Κανονισμός Λειτουργίας
  • Μνημόνια

Επικοινωνία

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΦΙΔΝΩΝ

Πλήρη στοιχεία του σχολείου

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 22957 72201

Email: nipiafidn@gmail.com


Δείτε στο maps.sch.gr

Πρόσφατα άρθρα

  • “Μικροί Καλλιτέχνες Εμπνέονται από τον Muhanna Al-Dura: Ένα Ταξίδι στα Χρώματα και τα Σχήματα”
  • Γιορτάζοντας τα 20 Χρόνια του eTwinning: Ένας Κόσμος Μάθησης και Συνεργασίας που μας Ενώνει!
  • Εμπνέομαι από τον Κανούτι Ρουσιέκι (Kanuty Rusiecki): Παιδικές Δημιουργίες με Στάχυα
  • Γιορτή της Μητέρας
  • Καλό Πάσχα!

Πρόσφατα σχόλια

Χωρίς σχόλια για εμφάνιση.

Ιστορικό

  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Μάιος 2024
  • Απρίλιος 2024
  • Μάρτιος 2024
  • Φεβρουάριος 2024
  • Ιανουάριος 2024
  • Δεκέμβριος 2023
  • Νοέμβριος 2023

Kατηγορίες

  • Calendar of Wellbeing in School
  • eTwinning
  • The Journey of Colors
  • Together for Peace
  • What the Tree is Telling Me
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
  • Δράσεις
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
  • ΜΝΗΜΟΝΙΑ
Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή