- Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Διατροφής στο νηπιαγωγείο μας εξελίχθηκαν πολλές δραστηριότητες σε φάσεις με στόχο τα παιδιά να ενημερωθούν για την υγιεινή διατροφή, να παίξουν με τα πλαστικοποιημένα τρόφιμα, να τα ομαδοποιήσουν σε υγιεινά και ανθυγιεινά και να διασκεδάσουν με επιτραπέζιο ομαδικό παιχνίδι με τίτλο “μάντεψε τι τρόφιμο έχει στο κεφάλι του!
Αναλυτικά η Α Φάση :
Παιχνιώδεις δραστηριότητες για την Παγκόσμια ημέρα υγιεινής διατροφής.
2. Παίξαμε παιχνίδια γνώσεων υγιεινών τροφίμων στον Υ/Η
3. Παίξαμε μάντεψε τι τροφή έχεις στο κεφάλι σου. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 ομάδες και ανέλαβαν ρόλους. Η μία ομάδα διάλεγε κάρτα με τρόφιμο και η άλλη απαντούσε στις ερωτήσεις του παιδιού που είχε στο κεφάλι του την κάρτα. Και το βοηθούσε να μαντέψει την τροφή.
Β Φάση:
Επόμενη δράση για την Υγιεινή διατροφή ήταν η επίσκεψη της διαιτολόγου Μαρίας Μαντζώρου!Τα παιδιά μίλησαν μαζί της, με την μέθοδο των ερωταποκρίσεων λύθηκαν απορίες μας για το τρόπο που πρέπει να καταναλώνουμε τα τρόφιμα. Σε μορφή power point η διαιτολόγος έδειξε το υλικό που είχε ετοιμάσει για τους μαθητές μας καθώς με ενεργητική ακρόαση συμμετείχαν όλα τα παιδιά στην παρουσίαση και έδειξαν τα ίδια τους τις τροφές ώστε η παρουσίαση να είναι ενδιαφέρουσα και μαθητοκεντρική.
Κάναμε δραστηριότητα με τα πλαστικοποιημένα φρούτα τα οποία βάλαμε σύμφωνα με τις οδηγίες της διαιτολόγου στο πιάτο και κάθε παιδί στην πράξη έφτιαξε το δικό του υγιεινό πιάτο με λαχανικά και φαγητά της επιλογής του!

Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Μαρία Μαντζώρου που δέχθηκε αμέσως την πρόσκληση του νηπιαγωγείου μας για την Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Διατροφής! Τα παιδιά πέρασαν υπέροχα και όλο μάθημα πολλές χρήσιμες πληροφορίες για τον τρόπο σίτισης στην καθημερινότητα μας για να έχουμε ένα υγιές σώμα και να μην αρρωσταίνουμε εύκολα!
Γ Φάση:
Τελευταία δραστηριότητα για την ημέρα ήταν η κατασκευή της διατροφικής πυραμίδας σε ομάδα με την μέθοδο της ομαδοσυνεργατικής μάθησης με στόχο τα παιδιά να συζητήσουν για την διατροφική πυραμίδα και να φτιάξουν από κοινού την δική τους!

































