18 Μαΐου-Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων (1)

Καλημέρα σε όλους!

Σήμερα είναι Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

και είναι η Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων.

Τι σημαίνει αυτό;

Σήμερα είναι η γιορτή των μουσείων σε όλο τον κόσμο και αν είχαμε τη δυνατότητα θα μπορούσαμε να επισκεφθούμε σήμερα κάποιο μουσείο.Αυτή την ημέρα η είσοδος στα μουσεία είναι ελεύθερη,δεν χρειάζεται δηλαδή να πληρώσει κανείς.

Τι είναι το μουσείο;

Ας δούμε ένα βίντεο που ετοίμασε το Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς  που θα μας βοηθήσει να

καταλάβουμε τι είναι το μουσείο. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά μουσεία.

Όλοι οι επισκέπτες σε ένα ΜΟΥΣΕΙΟ πρέπει να ακολουθούν κάποιους κανόνες.

Οι κανόνες του μουσείου | Μουσείο, Πουά, Αρχαία ελλάδαΟι κανόνες του μουσείου | Μουσείο, Πουά, Αρχαία ελλάδα

(http://dreamskindergarten.blogspot.com/)

Ελάτε να πούμε και να ακούσουμε ένα όμορφο παιδικό τραγούδι

με τίτλο “Μες στο μουσείο”

Μες στο μουσείο, μες στο μουσείο

μια μέρα μπήκα με φόρα κι εγώ.

Μη με τραβάτε, μη μου κολλάτε

απ` το μουσείο δε θέλω να βγω.

 

Τρέχω τρέχω μες στα δωμάτια

μ` όλου του κόσμου τους θησαυρούς

που δεν τους χωράει ανθρώπου νους.

 

Αχ το μουσείο, αχ το μουσείο

φεγγοβολάει σαν άστρο χρυσό.

Δε θέλω μπάλα ούτε τραμπάλα

δε θέλω ούτε να παίξω κουτσό.

 

Θέλω, θέλω, θέλω μουσείο

θέλω να βλέπω τους θησαυρούς

που δεν τους χωράει ανθρώπου νους.

 

Μη με τραβάτε, μη μου κολλάτε

απ` το μουσείο δε θέλω να βγω,

μες στο μουσείο, μες στο μουσείο

θέλω να γίνω πορτραίτο κι εγώ.

(Ερμηνεία :Πάνος Γαληνός,Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή, Μουσική: Νίκος Κυπουργός)

 

“Ο Λέων των Κυθήρων”

Τώρα θέλω να σας γνωρίσω ένα μαρμάρινο λιοντάρι. Ένα λιοντάρι που έφτιαξε ένας γλύπτης,

ο άνθρωπος που σκαλίζει την πέτρα με τα εργαλεία του και της δίνει διάφορες μορφές.

Αυτό το λιοντάρι λοιπόν, ζούσε σε έναν κήπο, στο νησί των Κυθήρων, στην Ελλάδα και

ξαφνικά βρέθηκε σε ένα  μουσείο της Γερμανίας!Έκανε πολλά ταξίδια και έζησε περιπέτειες…

Καλύτερα όμως να σας τα πει το ίδιο το λιοντάρι στο βίντεο που ακολουθεί!

Μπορείτε να πάρετε ένα χαρτί και χρώματα και να ζωγραφίσετε

τον Λέων των Κυθήρων ή όσα σας έκαναν εντύπωση από την ιστορία του.

Θα χαρώ να μου στείλετε τις εντυπώσεις σας και τις ζωγραφιές σας.

Μπορεί να μην έχουμε την δυνατότητα να επισκεφθούμε ένα μουσείο αυτή τη μέρα, μπορούμε όμως να κάνουμε μια εικονική επίσκεψη.Τι εννοώ;Μπορούμε να δούμε ορισμένα μουσεία με τη βοήθεια του υπολογιστή μας.

ΜΟΥΣΕΙΟ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΩΝ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΙΑΣ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Φυσικά υπάρχουν πάρα πολλά μουσεία σε όλο τον κόσμο.

Η Ελλάδα έχει πολλά και όμορφα μουσεία που αξίζει να τα επισκεφτείτε!

ΙΔΕΑ-ΠΡΟΤΑΣΗ

Μπορείτε αν θέλετε να φτιάξετε και εσείς το δικό σας μουσείο!

Ένα μουσείο παιχνιδιών ίσως….Μπορείτε να βρείτε έναν χώρο στο σπίτι,

να εκθέσετε τα παιχνίδια σας, να γράψετε το όνομα του κάθε παιχνιδιού σε ένα χαρτάκι και να το τοποθετήσετε μπροστά του για  να ξέρει ο επισκέπτης τι βλέπει κάθε φορά.

 

18 Μαΐου-Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων (2)

Στο δεύτερο μέρος θα έχετε την δυνατότητα να παίξετε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων.

1)Πρώτα μπορείτε να επισκεφτείτε ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ

της κυρίας Μαρίνας Ζαχαρία και να διασκεδάσετε!

 

2)Αναγραμματισμός-Βάζω τα γράμματα στη σωστή θέση

για να σχηματίσω τις παρακάτω λέξεις

ΑΓΑΛΜΑ

ΑΓΓΕΙΟ

ΘΕΑΤΡΟ 

ΨΗΦΙΔΩΤΟ

ΚΙΟΝΑΣ

 

Καλή διασκέδαση!

Εγγραφές 2020-2021-Επικοινωνία με το Νηπιαγωγείο Αετού

 

Day Nurseries & Nursery Schools •

Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020.

Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται  εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-2021, μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

Από το σχολικό έτος 2020-2021 η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

Στην είσοδο του Δημοτικού σχολείου θα είναι αναρτημένα όλα τα έγγραφα που αφορούν τις εγγραφές των μαθητών για το νέο σχολικό έτος.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Η προσέλευση των γονέων στο Νηπιαγωγείο, με σκοπό την εγγραφή των μαθητών, θα πραγματοποιείται έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία  με την προϊσταμένη τηρώντας τις απαραίτητες οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Μπορείτε να επικοινωνείτε από την Παρασκευή 15/5/2020 έως την Παρασκευή 29/5/2020 και ώρες 8:00-14:00 προκειμένου να καθορίσουμε την ημερομηνία συνάντησης μας και να ενημερωθείτε και τηλεφωνικά για τη διαδικασία εγγραφής και για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται .

Για οποιαδήποτε απορία και οποιαδήποτε παροχή βοήθειας, θα είμαι στη διάθεσή σας.

Τηλέφωνο επικοινωνίας:  2646096231

14/5/2020

Η προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Αετού

                     Πατσιά Βάια

ΟΔΗΓΟΣ ΓΟΝΕΑ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΗ

Parent Technology Training – Biting the Apple | SSIS eNewsΠατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο

μπορείτε να δείτε τις οδηγίες χρήσης της εφαρμογής για την εγγραφή

του μαθητή από τον γονέα/κηδεμόνα για το σχολικό έτος 2020-2021

ΟΔΗΓΟΣ ΓΟΝΕΑ

 

 

 

 

“Ζουμ,ζουμ,ζουμ…οι μέλισσες πετούν”(2)

Καλημέρα σε όλους!

Σήμερα είναι Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Θα συνεχίσουμε την ενότητα με την μέλισσα και σήμερα θα δούμε πώς φτιάχνεται το μέλι.

Ας ξεκινήσουμε τη μέρα μας με ένα τραγούδι.

Ας παρακολουθήσουμε ένα βίντεο για το πώς οι μέλισσες φτιάχνουν το μέλι.

Αφού οι μέλισσες φτιάξουν το μέλι στη κυψέλη,

ο μελισσοκόμος το συλλέγει προσεκτικά,

Μελισσοκόμος, Μέλισσες, Απογόνους, Κυψέλη, Μελισσών

το συσκευάζει σε βάζα και στη συνέχεια εμείς το αγοράζουμε.

Πάμε τώρα να δούμε τι μας δίνουν οι μέλισσες:

             ΜΕΛΙ 

Μέλι, Γλυκό, Σιρόπι, Οργανικά, Χρυσό

ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΠΟΛΤΟ

Κι όμως, ο βασιλικός πολτός έχει παρενέργειες | ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ

            ΚΕΡΙ

Βιολογικό Κερί Μέλισσας Φυσικό, Ελληνικό, Μέλισσες οι Μάγισσες ...

           ΓΥΡΗ

Γύρη μελισσών! Διατροφικές ιδιότητες και οφέλη simpleACT

       ΚΗΡΗΘΡΑ

Κηρήθρα, Μέλι, Bee, Φύση, Γονιμοποίηση, Μελισσοκομία

          ΠΡΟΠΟΛΗ

Πρόπολη Φωτογραφίες Αρχείου, Royalty Free Πρόπολη Εικόνες ...

Όλα όσα μας δίνουν οι μέλισσες κάνουν καλό στην υγεία μας.

Προτεινόμενες δραστηριότητες

1)Παιχνίδι

 

2)Καθίστε τώρα παρέα με τα αδέρφια ή/και τους γονείς σας και διαβάστε το παρακάτω παραμύθι….

“Μια φορά και έναν καιρό σ’ έναν τόπο μακρινό ζούσε μια μητέρα με τέσσερα παιδιά, έναν γιο και τρεις κόρες. Τον γιο τον λέγανε Σκαντζόχοιρο και τις κόρες Χελώνα, Αράχνη και Μέλισσα.  Ήταν πολύ αγαπημένοι και με το πέρασμα των χρόνων μεγάλωσαν, παντρεύτηκαν και φύγανε μακριά από την μαμά τους.

Πέρασαν πολλά χρόνια και όταν η μητέρα τους αρρώστησε και έφτασε στα τελευταία της φώναξε τη γειτόνισσα να ειδοποιήσει τα παιδιά της να τα δει λίγο πριν πεθάνει.

“Κυρία γειτόνισσα σε παρακαλώ ενημέρωσε τα παιδιά  μου πως είμαι βαρά άρρωστη και πως θέλω να τα δω”, είπε η μητέρα με τρεμάμενη φωνή.

Έτσι και έγινε η γειτόνισσα ταξίδεψε μακριά και πήγε να βρει τον γιο, τον κ. Σκαντζόχοιρο.

“Σκαντζόχοιρε τρέξε η μαμά σου είναι βαριά άρρωστη και σε χρειάζεται κοντά της.”

Ο Σκαντζόχοιρος εκείνη την ώρα έφραζε το χωράφι του και ούτε που έδωσε σημασία στη γειτόνισσα.

“Δεν μπορώ κυρία γειτόνισσα, δε βλέπεις που έχω πολλή δουλειά; Σε παρακαλώ πήγαινε στην ευχή της Παναγίας”.

Η γειτόνισσα πήρε τον δρόμο της επιστροφής και είδε τη μητέρα που περίμενε με αγωνία να δει τον γιο της. Μετέφερε τα λόγια του και με πικρή καρδιά η μητέρα είπε: “Τα παλούκια που φράζει να  μπουν όλα στην πλάτη του.”

Και από τότε ο γιος της, Σκαντζόχοιρος μεταμορφώθηκε στο ζωάκι μας τον σκαντζόχοιρο, με τα αγκάθια στην πλάτη.

Την επόμενη μέρα η γειτόνισσα πήγε να βρει την κόρη, την Χελώνα. Η Χελώνα ήταν μητέρα πολλών παιδιών και την ώρα που τη βρήκε η γειτόνισσα έπλενε σε μια μεγάλη ξύλινη σκάφη τα ρούχα τους.

Χελώνα μου, ήρθα ως εδώ να σ’ενημερώσω πως η μαμά σου είναι βαριά άρρωστη και θέλει να σε δει”,είπε η γειτόνισσα.

Δεν μπορώ να ‘ρθω κυρία γειτόνισσα, έχω μπουγάδα”, απάντησε.

Η γειτόνισσα μετέφερε τα λόγια της Χελώνας στην μητέρα και εκείνη στενοχωρημένη απάντησε:

Να γυρίσει η σκάφη στην πλάτη της, αφού δεν ήρθε να με δει”.

Έτσι έγινε το γνωστό σε όλους μας ζωάκι η χελώνα.

Πήγε και στη δεύτερη κόρη, την Αράχνη και της είπε πόσο ανάγκη είχε να τη δει η μητέρα της, αφού ήταν βαριά άρρωστη. Η Αράχνη ύφαινε ένα μεγάλο μάλλινο χαλί εκείνη την ώρα. Αφοσιωμένη στον αργαλειό της δεν σήκωσε καν το πρόσωπό της να δει τη γειτόνισσα και απάντησε βιαστικά: “Κυρία γειτόνισσα, βλέπεις πόση δουλειά έχω.Θέλω να τελειώσω το υφαντό  μου, δεν έχω χρόνο”.

Η γειτόνισσα έδωσε την απάντηση της Αράχνης στην μητέρα. Η μητέρα στενοχωρήθηκε πολύ, απογοητεύτηκε που τα παιδιά της δε θέλανε να τη δουν και με δάκρυα στα μάτια είπε: “Να υφαίνει, να υφαίνει και ποτέ να μην τελειώνει”. Και από τότε η αράχνη υφαίνει τον ιστό της και ποτέ δεν τελειώνει.

Την επόμενη μέρα η γειτόνισσα πήγε να βρει και την τελευταία κόρη, την Μέλισσα. Η Μέλισσα, μητέρα πολλών παιδιών κι εκείνη ζύμωνε στη σκάφη ψωμί για τα παιδιά της.

Τρέξε Μέλισσα μου, η μαμά σου είναι βαριά άρρωστη και θέλει να σε δει”, είπε η γειτόνισσα.

Η Μέλισσα ανταποκρίθηκε αμέσως στο κάλεσμα, χωρίς καν να πλύνει τα χέρια της από το ζυμάρι έτρεξε με λαχτάρα, όσο πιο γρήγορα μπορούσε κοντά στην μητέρα της.

Η μητέρα ευχαριστήθηκε που η Μέλισσα έτρεξε αμέσως κοντά της και της έδωσε την ευχή της:

“Να είσαι ευλογημένη, κόρη μου, από τον Θεό και ότι πιάνεις μέλι να γίνεται.”.

Από τότε η γνωστή σε όλους μας μέλισσα θεωρείται ευλογημένη. Από τη μέλισσα παίρνουμε το μέλι, αυτό το χρυσαφένιο, εύγευστο, θεραπευτικό και με αντισηπτικές ιδιότητες προϊόν και κάνουμε και τα φυσικά κεριά με κερί μέλισσας για την ευχαριστία μας προς τον Θεό.”

3)Ζωγραφίστεό,τι  σας έκανε εντύπωση από την ιστορία που διαβάσατε.
4)Όταν βρείτε χρόνο,  σας προτείνω μια συνταγή με μέλι
να τη φτιάξετε, να την απολαύσετε και να πάρετε δύναμη και ενέργεια.

Σπιτικό παστέλι

Σπιτικό παστέλι | imommy

Συστατικά

  • 500 γρ. σουσάμι
  • 500 γρ. μέλι
  • ξύσμα από 1 μεγάλο λεμόνι

Μέθοδος Εκτέλεσης

  • Σε αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε το σουσάμι να καβουρδιστεί. Σε κατσαρόλα βράζουμε το μέλι για δέκα λεπτά.
  • Χαμηλώνουμε τη φωτιά, προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά μας και ανακατεύουμε καλά.
  • Για να ελέγξουμε αν είναι έτοιμο το μείγμα μας, ρίχνουμε λίγο μέσα σε ένα ποτήρι με νερό. Αν σχηματιστεί μια ελαστική μπάλα, τότε είναι εντάξει.
  • Αν διαλυθεί, τότε χρειάζεται να σταθεί λίγο ακόμα.
  • Σε ίσια επιφάνεια απλώνουμε αντικολλητικό χαρτί.
  • Ρίχνουμε το μείγμα μας, προσθέτουμε, αν θέλουμε, και λίγο έξτρα σουσάμι από πάνω και σκεπάζουμε με μια δεύτερη κόλλα χαρτιού.
  • Με πλάστη πιέζουμε μέχρι να γίνει το μείγμα μας ίσιο, με πάχος 1 εκατοστό περίπου.
  • Μετά από 15 λεπτά κόβουμε το παστέλι μας σε μερίδες και αφήνουμε να κρυώσει εντελώς.              (https://akispetretzikis.com/el/categories/glyka/spitiko-pasteli)                                                                                            Το μέλι είναι σίγουρα πολύτιμο στην καθημερινότητα μας, αφού χρησιμοποιείται όχι μόνο στη μαγειρική και τα γλυκά, αλλά και στη περιποίηση του προσώπου και των μαλλιών σε καλλυντικά και σαμπουάν.
  • Γνωρίζετε ότι το μέλι είναι ένα προϊόν που αν το έχουμε καλά σφραγισμένο σε σκιερό μέρος δεν χαλάει;
  • Το μέλι σας δίνει δύναμη και ενέργεια και μια κουταλιά το βράδυ σας βοηθά να έχετε πιο ήσυχο ύπνο.
  •  Τα μελισσάκια δουλεύουν σκληρά.Δεν σταματούν ποτέ να δουλεύουν παρά μόνο όταν πεθάνουν…..
  • Σεβόμαστε λοιπόν τις μέλισσες και δεν τις πειράζουμε γιατί το έργο τους είναι πολύ σημαντικό!

“Ζουμ,ζουμ,ζουμ…. οι μέλισσες πετούν!”(1)

Καλημέρα,καλημέρα!

Σήμερα είναι Τρίτη 12 Μαΐου 2020.

Θα συνεχίσουμε την ενότητα με τα έντομα.

Θυμάστε που μιλήσαμε για έντομα ωφέλιμα και έντομα βλαβερά;

Υπάρχουν και έντομα που προσφέρουν στον άνθρωπο χρήσιμα προϊόντα όπως  οι μέλισσες το μέλι!!!

Οι μέλισσες ζουν σε κυψέλες οι οποίες είναι οργανωμένες κοινωνίες.

Υπάρχουν κυψέλες που φτιάχνουν μόνες τους σε μια σπηλιά ή σε

κάποιο δέντρο όπως αυτή εδώ

Κυψέλη, Μέλισσες, Μέλισσα, Μελισσοκόμος, Μελισσοκομία

και κυψέλες που φτιάχνει ο άνθρωπος και μοιάζουν με ξύλινα κουτιά

Κυψέλη, Μέλισσες, Μελισσοκομία, Μέλι, Μελισσοκομείο

Κάθε μέλισσα έχει διαφορετικό ρόλο,κάνει δηλαδή διαφορετική δουλειά, μέσα

στην κυψέλη και χωρίζονται σε τρεις βασικές ομάδες:

1) ΕΡΓΑΤΡΙΕΣ 

2) ΚΗΦΗΝΕΣ 

3) ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ

Οι 12 καλύτερες εικόνες του πίνακα Μέλι-Μέλισσες | Μέλι, Έντομα ...
Ας δούμε το σώμα της μέλισσας από πιο κοντά
Νηπιαγωγείο Πυθαγορείου » Blog Archive » Έντομα
Τι φωνάζει η μέλισσα;Ποιο είναι το πρώτο της γράμμα;
Είναι το Μμ
Μ Ε Λ Ι Σ Σ Α
μέλισσα ακριβώς διανυσματική απεικόνιση. εικονογραφία από πρόσωπο ...
Και τι φτιάχνει η μέλισσα;
Το Μ Ε Λ Ι
4 χρήσεις που μάλλον δεν ήξερες ότι έχει το μέλι - KEFALONITIS ...
Πως λέγεται εκείνος που μαζεύει το μέλι από τις κυψέλες για να μπορούμε
να το απολαμβάνουμε εμείς;
Μ Ε Λ Ι Σ Σ Ο Κ Ο Μ Ο ΣΔημιουργίες από καρδιάς...: Μέλισσες Παραμύθια
Προσπαθήστε να σκεφτείτε και άλλες λέξεις από μ…..
Ας δούμε ένα βίντεο με το γράμμα Μ μ
Δραστηριότητες για το σπίτι
1)Ζωγραφική
Σε ένα χαρτί ζωγραφίζω, όπως μπορώ,μια κυψέλη και γύρω της μέλισσες.
Θυμηθείτε πως οι μέλισσες έχουν κίτρινο και μαύρο χρώμα.Μην ξεχάσετε
να βάλετε έξι πόδια στην καθεμιά,αφού είναι έντομα!
Γράψτε τις λέξεις ΜΕΛΙΣΣΑ και ΚΥΨΕΛΗ
Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο: ΜΕΛΙΣΣΑ - ΚΥΨΕΛΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙ | Μέλισσα ...
2)Κατασκευή
Σε ένα χαρτί θα σχεδιάσετε μια μεγάλη μέλισσα και θα την χρωματίσετε.
Έπειτα θα την κόψετε και θα τη κολλήσετε σε ένα καλαμάκι.Αν κινήσετε το
καλαμάκι θα κινηθούν και τα φτερά της!
3)Παιχνίδι αναγραμματισμού
3)Εκπαιδευτικό βίντεο
Έφτασε η ώρα για την αγαπημένη σας εκπαιδευτική σειρά με ζώα!
Φυσικά θα επισκεφθούμε τον κόσμο των μελισσών!
Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο
Καλή διασκέδαση!
Αύριο θα δούμε πώς φτιάχνει η μέλισσα το μέλι!
Σας γλυκοχαιρετώ!

Η γιορτή της μητέρας ( Μέρος δεύτερο)

Δραστηριότητες για το σπίτι

1)Το πορτραίτο της μαμάς μου

Θα χρειαστείτε  ένα χαρτί ή ένα κομμάτι από χαρτόκουτο, χρώματα και πολλή αγάπη!

Όταν ζωγραφίσετε τη μαμά σας ,μετά σε ένα μικρό κομμάτι χαρτιού γράψτε τη λέξη ΜΑΜΑ και κολλήστε όπου θέλετε στο πορτραίτο της.

Το πορτραίτο της δικής μου μαμάς….

 

2)Ένα γλαστράκι γεμάτο αγάπη

Θα χρειαστείτε ένα τενεκεδάκι ή μια συσκευασία από γιαουρτάκι ή ένα κυπελλάκι, χώμα, πέτρες, ένα ξυλάκι από σουβλάκι ή ένα κλαδάκι, χαρτί, κόλλα και ψαλίδι.

3)Μια κάρτα να σου ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Θα χρειαστείτε χαρτιά, χαρτόνια,χρώματα,αγάπη και πολλή φαντασία!!!

 

4)”Ένα κάδρο ή art box με τη μαμά”

Θα χρειαστείτε ένα κουτί από συσκευασία παιχνιδιού, δυο ρολά από χαρτί υγείας,χαρτιά, χρώματα, ψαλίδι και κόλλα.

5)Θα συνεχίσουμε το αφιέρωμα για τη γιορτή της μητέρας με έναν πίνακα ζωγραφικής του Γιώργου Ιακωβίδη με το όνομα “Μητρική στοργή”

Προσπαθήστε να φτιάξετε το παζλ του πίνακα

6)Θα κλείσουμε το αφιέρωμα για τη γιορτή της μητέρας με ένα παραμύθι που μιλάει για την αγάπη της μαμάς και πόση ανάγκη την έχουμε εμείς τα παιδιά….ακόμη κ όταν θυμώνουμε μαζί της!

Σημείωση:Το δεύτερο μέρος για τη γιορτή της μητέρας ανέβηκε σήμερα στην ιστοσελίδα μας λόγω εργασιών που πραγματοποιήθηκαν στο ΠΣΔ από τις 8/5/2020 μέχρι σήμερα.Στους γονείς  εστάλησαν με mail οι δραστηριότητες.

Η γιορτή της μητέρας(Μέρος πρώτο)

 

Καλημέρα σε όλους!

Σήμερα είναι Παρασκευή 8 Μαΐου 2020 και θα μιλήσουμε για την γιορτή της μητέρας.

Η γιορτή της μητέρας είναι κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του Μάη.Και η δεύτερη Κυριακή του Μάη είναι μεθαύριο, όπου ο μήνας έχει 10. Πάμε να  βρούμε στο ημερολόγιο την γιορτή της μητέρας….

Ημερολόγιο Μήνα | 1o Νηπιαγωγείο Πυλίου Κω

(Η εικόνα είναι από το 1 Νηπιαγωγείο Πυλίου της Κω)

Αλήθεια,ξέρουμε όλοι ποια λέμε μητέρα;

Τη μαμά μας φυσικά!

Όταν κάποιος απευθύνεται σε αυτό το  πρόσωπο μπορεί να χρησιμοποιήσει διάφορες λέξεις όπως:

ΜΑΝΑ

ΜΗΤΕΡΑ

ΜΑΜΑ

ΜΑΝΟΥΛΑ

Πάμε να το δούμε και στο παιχνίδι που ακολουθεί!

Η μαμά είναι από τα πιο σημαντικά πρόσωπα στη ζωή μας αφού

μας φροντίζει,

παίζει μαζί μας,

ανησυχεί για εμάς,

μας προστατεύει

μας κοιτάζει τρυφερά 

μας χαρίζει τα χάδια της 

και μας δίνει απλόχερα την αγάπη της!

Οι αναμνήσεις μου: Χρόνια Πολλά Μπαμπά!!

Ας της αφιερώσουμε ένα όμορφο τραγουδάκι.

Κρατήστε της το χέρι και τραγουδήστε το μαζί…

Μαμά, μαμά ,γεμίζει αγκαλιά

Μαμά, μαμά, ασφάλεια σιγουριά.

Μαμά, μαμά, τα μάτια λαμπερά

Μαμά, μαμά φωνάζουνε ΜΑΜΑ!

Μαμά, μαμά, αγάπη, ζεστασιά

Μαμά, μαμά, γλυκά χαμογελά.

Μαμά, μαμά, μεγάλα μυστικά.

Μαμά, μαμά κρυψώνα και φωλιά.

Μαμά, μαμά, τρεις  λέξεις θα σου πω

Μαμά. μαμά, ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ!

Πάμε να παίξουμε ένα ακόμη παιχνίδι.

 

Ήρθε η ώρα νομίζω να της χαρίσουμε μια ζωγραφιά.

Τι λέτε να φτιάξουμε το πορτρέτο της;

Θα σας δείξω πώς έφτιαξα τη δική μου μαμά…στο δεύτερο μέρος που  θα ακολουθήσει λόγω τεχνικών προβλημάτων!

Σας αφήνω για τη ώρα!

 

“Μια ωραία πεταλούδα”

Σήμερα είναι Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Χθες ξεκινήσαμε να “μιλάμε” για τα έντομα και για αυτό σήμερα

 θα δούμε πώς γεννιέται μια πεταλούδα και θα ακούσουμε και το τραγούδι

“Μια ωραία πεταλούδα” στο βίντεο που ακολουθεί

Εργασία στο χαρτί

Αφού παρακολουθήσετε το βίντεο, σε ένα χαρτί, θα γράψετε πάνω πάνω τη λέξη

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ και θα ζωγραφίσετε τα στάδια ζωής της όπως εσείς μπορείτε.

Πάμε να “δούμε” ένα βιβλίο.Θα χρειαστείτε τη βοήθεια ενός μεγάλου για να το διαβάσετε.

Αφού διαβάσετε το παραμύθι προσπαθήστε να θυμηθείτε τι έφαγε η κάμπια την κάθε

ημέρα ξεχωριστά.

Παιχνίδια

Προσπάθησε να βρεις το άλλο μισό κομμάτι της πεταλούδας.

Προσπάθησε να φτιάξεις το παζλ.

Ιδέα

Μπορείτε να ζωγραφίσετε και εσείς μια μεγάλη πεταλούδα στο χαρτί,

να μου τη στείλετε σε φωτογραφία και να την κάνουμε παζλ.

Κατασκευή

Θα χρειαστείτε μαρκαδόρους, ένα μανταλάκι, μια χαρτοπετσέτα ή φίλτρο του καφέ για να

φτιάξετε και εσείς μια πεταλούδα.

ioanna's blog » Blog Archive » Άνοιξη

Πεταλούδες μπορείτε να φτιάξετε και με το περιτύλιγμα από τις καραμέλες!

Καλές δημιουργίες σας εύχομαι!