Φροντίζω το περιβάλλον – Καθαρίζω την γειτονιά μου
Μία ακόμη δραστηριότητα που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο των δράσεων Σχολείο-Οικογένεια, ήταν η συγκέντρωση των σκουπιδιών από τη γειτονιά μας. Εκπαιδευτικοί, μαθητές/τριες και γονείς φορέσαμε τα γάντια μας, πήραμε τις σακούλες μας και καθαρίσαμε τη γειτονιά του σχολείου μας, δημιουργώντας έτσι ένα καθαρό περιβάλλον.
Ομορφαίνω το σχολείο μου!
Στο πλαίσιο των δράσεων Σχολείο-Οικογένεια, τα παιδιά σε συνεργασία με τους γονείς τους φύτεψαν λουλούδια σε γλάστρες. Η βιωματική αυτή δραστηριότητα βοήθησε τα παιδιά να μάθουν την διαδικασία του φυτέματος και τα κατέστησε υπεύθυνα για την φροντίδα των λουλουδιών όχι μόνο μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, αλλά και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού που θα φροντίζουν τα φυτά στο σπίτι τους.
Υγιεινό πρωινό
Η προετοιμασία ενός υγιεινού πρωινού από τους εκπαιδευτικούς, τους/τις μαθητές/τριες και τους γονείς αποτέλεσε δράση ανατροφοδότησης-αξιολόγησης του προγράμματος “Διατρέφομαι σωστά και υγιεινά”, το οποίο υλοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας τους τελευταίους μήνες. Το πρωινό που ετοιμάστηκε, μοιράστηκε και στα παιδιά του συστεγαζόμενου Δημοτικού Σχολείου.
STEAM και η Γη γυρίζει…
Πρόγραμμα υγιεινής διατροφής
Το πασχαλινό μας εργαστήρι!
Διδακτική επίσκεψη στον φούρνο
Η δεύτερη διδακτική επίσκεψη που υλοποιήθηκε για το πρόγραμμα υγιεινής διατροφής “Διατρέφομαι σωστά και υγιεινά” έγινε στον φούρνο του χωριού. Εκεί τα παιδιά παρατήρησαν από κοντά τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για την παρασκευή του ψωμιού και συζητήθηκαν θέματα που αφορούσαν την υγιεινή διατροφή, όπως για παράδειγμα τα προϊόντα ολικής άλεσης κλπ.
Διδακτική επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ
Μία δράση που υλοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος υγιεινής διατροφής: “Διατρέφομαι σωστά και υγιεινά”, στο οποίο συμμετέχει το Νηπιαγωγείο μας, ήταν η επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ του χωριού. Εκεί, αφού παρατηρήσαμε τα προϊόντα που υπήρχαν, ακολούθησε συζήτηση στην οποία το κάθε παιδί ανέφερε ενδεικτικά κάποιες υγιεινές και κάποιες ανθυγιεινές τροφές. Έπειτα, τα παιδιά συγκέντρωσαν σε δύο ομάδες υγιεινά και ανθυγιεινά προϊόντα αντίστοιχα.
Μετά την επίσκεψη, ως ανατροφοδότηση του προγράμματος, τα παιδιά έκαναν ένα κολάζ, ταξινομώντας τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές.
Αριθμοί
Η επανάληψη στους αριθμούς που έχουμε μάθει μέχρι τώρα, έγινε σχεδιάζοντας τους ίδιους τους αριθμούς με μπαλάκια από γκοφρέ χαρτί. Τα χρώματα των αριθμών επιλέχθηκαν από τα παιδιά και στη συνέχεια κατασκεύασαν τα μπαλάκια και συνέθεσαν τα αντίστοιχα σύμβολα.
Τον ίδιο στόχο είχε και η κατασκευή των αριθμών με πλαστελίνη.