Φυτρώνει,φυτρώνει ο σπόρος.

Φθινόπωρο με τα τόσο διαφορετικά χρώματα της φύσης.  Με τα πρωτοβρόχια που προετοιμάζουν το έδαφος για την επερχόμενη σπορά. Φέραμε στο Νηπιαγωγείο σπόρους, φρούτα, καρπούς, χρυσάνθεμα, κυκλάμινα κ.λ.π.  δημιουργήσαμε τη γωνιά μας και ξεκινήσαμε.

 

 

Παρατηρήσαμε ότι σπόροι υπάρχουν στα φρούτα, στα λαχανικά, στα λουλούδια. Μάθαμε για τη σπορά στη σημερινή εποχή και για τη σπορά στα παλιά χρόνια. Γνωρίσαμε τα εργαλεία του γεωργού. Διαβάσαμε ιστορίες.

 

Φυτέψαμε φακές και για γλάστρες χρησιμοποιήσαμε άχρηστες συσκευασίες τις οποίες τα παιδιά διακόσμησαν με σχέδια όπως ο  Ολλανδός ζωγράφος  Πητ  Μοντριάν.

Παρατηρούσαμε τις φακές που μεγάλωναν και το καταγράψαμε.

 

Σειροθετήσαμε καρτέλες με τα στάδια ανάπτυξης των φυτών.

Μαθηματικά με σπόρους και καρπούς .

 

Φτιάξαμε δέντρα,  μηλιές,  με άχρηστα υλικά και στο πίσω μέρος ζωγραφίσαμε και κολλήσαμε τα στάδια ανάπτυξης του μήλου.

Ο γεωργός-χειροτεχνία

 

Και μια ομαδική με σπόρους και νερομπογιές.

Στο σπορόδεντρο μας κρεμάσαμε σακουλάκια με σπόρους.

 

Μάθαμε το μύθο της θεάς Δήμητρας και της Περσεφόνης και τον ζωγραφίσαμε

Σε ένα παλιό βιβλίο βρήκα και διάβασα στα παιδιά την «ιστορία ενός καρυδιού». Η ιστορία μιλάει για τα στάδια ανάπτυξης της καρυδιάς. Στη συνέχεια τους έδωσα και  τη ζωγράφισαν σε φύλλο εργασίας.

Φάγαμε ποπ κορν και μας άρεσε πολύ.

Παίξαμε κι ένα παιχνίδι. Ποιος θα βάλει τα περισσότερα καρύδια στο βάζο;

 

Ο Σπορέας του Βαν Γκογκ έγινε πάζλ.

Δώσαμε και τα παρακάτω φύλλα αξιολόγησης.