ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
Όμορφα λουλουδάκια – λαγουδάκια μου ,
σας εύχομαι να περάσετε με τις οικογένειές σας πολύ όμορφα τις ημέρες του Πάσχα και σύντομα να ξαναβρεθούμε στο σχολείο μας.

Ψηφιακή τάξη
Το Νηπιαγωγείο Αχινού διαθέτει “ανοιχτή” ψηφιακή τάξη για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο e-class.
Καλή μας αρχή
Ξεκινάμε…


