Μιλήσαμε για τις παραδόσεις που σχετίζονται με τον βασιλικό (αγιασμός την πρώτη μέρα του σχολείου και των Θεοφανείων) και την δάφνη (Κυριακή των Βαΐων).
Φτιάξαμε λίγο πριν το Πάσχα κουλουράκια κανέλας και τα φάγαμε μαζί με τσάι βουνού και φασκόμηλο από την γλάστρα μας.
Οι λαμπάδες για το Πάσχα ήταν σαφώς αρωματικές. Κολλήσαμε ξύλο κανέλας, καρφάκια από γαρύφαλλο και αστεροειδή γλυκάνισο.
Δημιουργήσαμε το Αλφαβητάρι των αρωματικών φυτών και βοτάνων με εικόνες από το διαδίκτυο.
Παίξαμε το παιχνίδι «Μύρισε και βρες ποιο φυτό είμαι», όταν τα παιδιά αναγνώριζαν πολύ καλά τα φυτά.
Ζωγραφίσαμε με τέμπερες ένα λιβάδι με λεβάντες και κάναμε κολάζ με αρωματικά φυτά.
Φτιάξαμε πουγκάκια με λεβάντα για τις ντουλάπες μας, για να μην μας τρυπήσει τα χειμωνιάτικα ρούχα μας ο σκόρος. Τα δωρίσαμε στις οικογένειές μας, σε επισκέπτες του σχολείου μας, στις δασκάλες.
Διαβάσαμε «Το παραμύθι της κανέλας» και επειδή δεν είχε εικόνες γίναμε εικονογράφοι και δημιουργήσαμε ψηφιακό παραμύθι.
https://www.storyjumper.com/book/read/133761082/ggiannoutsou46
Φτιάξαμε σαπούνι από έλαιο λεβάντας
Παρακολουθήσαμε βίντεο που αφορούσε την μείωση των αρωματικών φυτών και βοτάνων στην φύση. Έτσι τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν και να κατανόησαν πως οι αλόγιστες ανθρώπινες επεμβάσεις στο οικοσύστημα μπορούν να οδηγήσουν σε καταστροφή.
Ζωγραφίσαμε με τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου τα βαζάκια και τα μπουκάλια μέσα στα οποία είχαμε φτιάξει «αρωματικά» προϊόντα.
Κατασκευάσαμε «αρωματική γωνιά» στην αυλή του σχολείου με την συνεργασία των γονιών η οποία ήταν και το σκηνικό μας για την γιορτή για το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Η καλοκαιρινή μας γιορτή περιλάμβανε μια σύντομη περίληψη-ενημέρωση για το σχέδιο δράσης, τραγούδια, χορό, ποιήματα, αινίγματα, μύθους, παροιμίες και όλα όσα ανακαλύψαμε από το «αρωματικό» μας ταξίδι.
Το καλάθι που πήραν τα παιδιά στο τέλος της χρονιάς περιείχε: αρωματικό χώρου, γλυκό κουταλιού λεμόνι, λικέρ αρμπαρόριζα, γλαστράκια με φυτά, σαπούνι, αποξηραμένα φυτά.