ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: “ΤΟ ΑΣΤΕΡΟΠΑΙΔΟ” ΤΟΥ ΟΣΚΑΡ ΟΥΑΪΛΝΤ.
Σήμερα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε μία πολύ όμορφη θεατρική παράσταση από το θίασο του Λώτινου Ήλιου. Το Αστεροπαιδο είναι ένα παραμύθι για μικρούς και μεγάλους, για όλους εκείνους που αναζητούν την πραγματική ομορφιά, που κάνει τον κόσμο πιο φωτεινό για όλους μας. Επιστρέψαμε στο σχολείο μας με τις καλύτερες εντυπώσεις.
ΤΡΙΤΗ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ – ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
2η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ: “ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ ΜΕ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ”
HAPPY THANKSGIVING!
Στα αγγλικά , η εβδομάδα που πέρασε αφιερώθηκε στην δημιουργία μιας ομαδικής εργασίας σε κάθε ένα από τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας έτσι ώστε να κατανοήσουμε τον λόγο ύπαρξης μιας παραδοσιακής γιορτής που γίνεται στην Αμερική στα τέλη του Νοέμβρη και αποτελεί έμπρακτο τρόπο ευχαριστίας για τα αγαθά της σοδειάς του έτους .
Εμείς στο σχολείο μας αποτυπώσαμε τους λόγους που μας ευχαριστούν με τον δικό μας ξεχωριστό και δημιουργικό τρόπο .
ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
RESCUR- “ΕΝΑ ΕΜΠΟΔΙΟ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ”
Πρόκειται για το Ευρωπαϊκό Προληπτικό Πρόγραμμα Ψυχικής Ανθεκτικότητας «RESCUR: Ένα Εμπόδιο, Μια Ευκαιρία». Το πρόγραμμα αυτό δημιουργήθηκε υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και αποτελεί μια συλλογική δουλειά έξι Πανεπιστημίων, συμπεριλαμβανομένου και του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Είναι ένα πρόγραμμα προαγωγής της Ψυχικής Ανθεκτικότητας παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας (διαφορετικές δραστηριότητες για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό) που στοχεύει να προάγει και να εξελίξει τις κοινωνικές, συναισθηματικές και διαπροσωπικές ικανότητες των παιδιών. Τα παιδιά διδάσκονται πολλαπλές δεξιότητες, ώστε να αξιοποιήσουν τους πόρους από το περιβάλλον, αλλά και τα προσωπικά τους προτερήματα για να ανταπεξέλθουν σε πιθανά εμπόδια/δυσκολίες και να συνεχίσουν με αισιοδοξία και θετική προσέγγιση να αναπτύσσονται σε διάφορους τομείς.
Οι θεματικές ενότητες του προγράμματος είναι:
1.Καλλιεργώντας δεξιότητες επικοινωνίας
2.Καλλιεργώντας και διατηρώντας υγιείς σχέσεις
3.Καλλιεργώντας μια νοοτροπία εξέλιξης
4.Αναπτύσσοντας αποφασιστικότητα και αυτοαποτελεσματικότητα
5.Αξιοποιώντας και αναπτύσσοντας τα προτερήματα.
6.«Μεταμορφώνοντας τις προκλήσεις σε ευκαιρίες»
Το πρόγραμμα θα διατρέξει όλη τη σχολική χρονιά 2024-25.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ E-TWINNING: “COLORFULTALES”
Το έργο ColorfulTales μπορεί να βασιστεί στην ιδέα της δημιουργίας μιας πολύχρωμης, ευφάνταστης και ποικίλης σειράς ιστοριών για παιδιά. Σε αυτό το έργο, κάθε ιστορία μπορεί να συσχετιστεί με ένα χρώμα του ουράνιου τόξου και να ειπωθούν ιστορίες με βάση τα θέματα που συμβολίζονται από αυτό το χρώμα. Σκοπός Έργου:
- Να διδάξουν στα παιδιά έννοιες όπως η ενσυναίσθηση, η αγάπη, η φύση, η φιλία, το θάρρος, η δημιουργικότητα και η διαφορετικότητα μέσα από τα παραμύθια ταιριάζοντάς τα με χρώματα.
- Διαφορετικά θέματα που συμβολίζονται με χρώματα θα εμπνεύσουν τα παιδιά να κατανοήσουν τον κόσμο με πιο πολύχρωμο και ουσιαστικό τρόπο.
Κοινό-στόχος: Παιδιά μεταξύ 4-6 ετών
Περιεχόμενο Έργου: Κάθε παραμύθι θα γράφεται με βάση ένα χρώμα του ουράνιου τόξου και θα συνδέεται με το θέμα αυτού του χρώματος. Ακολουθούν δείγματα θεμάτων: Κόκκινο: Θάρρος και ανθεκτικότητα (Μια ηρωική ιστορία) Πορτοκαλί: Δημιουργικότητα και περιπέτεια (Το ταξίδι ενός εφευρέτη) Κίτρινο: Χαρά και φιλία (Μια φιλία μεταξύ μιας μέλισσας και των λουλουδιών) Πράσινο: Φύση και περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση (Πνεύμα δασών και διατήρηση της φύσης) Μπλε: Ειρήνη και φαντασία (Υποθαλάσσια ιστορία και εξερεύνηση) Μωβ: Σοφία και αυτοπεποίθηση (Το ταξίδι ενός παιδιού για την αυτο-ανακάλυψη) Ροζ: Αγάπη και ενσυναίσθηση (Φίλοι από διαφορετικούς κόσμους)
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΕΝΤΙΡΒΑΝ ΤΖΑΜΙ.
HAPPY HALLOWEEN!
Την Παρασκευή 1/11/2024, μια μικρή έκπληξη περίμενε τους μαθητές και τις μαθήτριες των δύο τμημάτων του Nηπιαγωγείου μας.
Η μασκότ των αγγλικών, η αγαπημένη Lily, «ταξίδεψε» με τα παιδιά στην Αγγλία και τους μίλησε με λεπτομέρειες για το Halloween, μια δημοφιλή γιορτή ,που γίνεται κάθε χρόνο στις 31 Οκτωβρίου στην Αγγλία την Αμερική και την Αυστραλία.
Τα παιδιά παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο κατάλληλα για την ηλικία τους που περιγράφουν τα ήθη και τα έθιμα ενός διαφορετικού πολιτισμού ,έπαιξαν και τραγούδησαν στα αγγλικά. Η μαθησιακή εμπειρία ολοκληρώθηκε με ένα μικρό κέρασμα που έλαβαν όλοι για την συμμετοχή τους στο “ trick or treat”.





































