Το 2o και το 30 τμήμα του Νηπιαγωγείου συμμετείχε στην εβδομάδα κώδικα Codeweek και υλοποίησαν δραστηριότητα με τίτλο: “Στο σχολείο για να περνώ καλά, φέρομαι σωστά”. Δραστηριότητα με αξιοποίηση bee-bot. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της καλλιέργειας των ήπιων δεξιοτήτων στη νηπιακή ηλικία, ξεκινήσαμε από τη σωστή συμπεριφορά απέναντι στους συμμαθητές μας, με την επίδειξη εικόνων θετικής και αρνητικής συμπεριφοράς.
Αρχικά τα παιδιά ήταν τα ίδια ρομπότ και χωρισμένα σε ζευγάρια το ένα παιδί ήταν ο προγραμματιστής και το άλλο το “ρομπότ” κάθε φορά. Το παιδί-ρομπότ έπρεπε να προγραμματιστεί να περάσει από τις εικόνες με τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στην εικόνα με το χαρούμενο περιβάλλον του σχολείου, κινούμενο πάνω στο πλέγμα που είχε σχεδιαστεί στο δάπεδο.
Στη συνέχεια τα παιδιά προγραμμάτισαν το εκπαιδευτικό ρομπότ bee-bot έτσι ώστε να περάσει μόνο από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο σχολείο που βρίσκεται στο τέλος του πλέγματος. Τέλος τα παιδιά έμαθαν να ξεχωρίζουν θετικές από αρνητικές συμπεριφορές, να εντοπίζουν επιπτώσεις στα συναισθήματα και ανακάλυψαν τους κανόνες της τάξης.





Αφήστε μια απάντηση