Σε πρώτο στάδιο, μιλήσαμε για το συγκεκριμένο έντομο, για το που ζει , και εν συνεχεία το κάθε παιδί έκανε την δική του μέλισσα ώστε να την βάλει στην κυψέλη που ακολούθησε σαν δραστηριότητα.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο τα παιδιά κλήθηκαν να αναγνωρίσουν το σχήμα της κυψέλης, να το ονοματίσουν και κατ’ επέκταση να σχηματίσουν το δικό τους εξάγωνο με τους δικούς τους μαρκαδόρους, ώστε να σχηματιστεί η κυψέλη της τάξης.
Μέσα στο κελί της κυψέλης ,που δημιουργούσε το κάθε παιδί, τοποθετούσε και την μέλισσα του.
Μία δραστηριότητα που ανήκει και στα μαθηματικά αλλά και στην μελέτη περιβάλλοντος.
Ακολούθησε γλωσσική δραστηριότητα με θέμα τα προϊόντα της μέλισσας.