Η γιορτή της μητέρας στο νηπιαγωγείο μας! <<Μανούλα μου γλυκιά , σ αγαπώ πολύ, είσαι αγκαλιά ,φιλί και στοργή. Σήμερα γιορτάζεις κι όλοι σου γελούν, λουλούδια και καρδιές για εσένα ανθούν!!!>>