Η γιορτή της μητέρας στο νηπιαγωγείο μας!

<<Μανούλα μου γλυκιά , σ αγαπώ πολύ,
είσαι αγκαλιά ,φιλί και στοργή.
Σήμερα γιορτάζεις κι όλοι σου γελούν,
λουλούδια και καρδιές για εσένα ανθούν!!!>>

 

IMG 1988 IMG 1991 IMG 1990

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *