ΣΧΗΜΑΤΑ -ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ….

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ:

fylla-ergasias-sximata

 

http://https://www.pinterest.com/pin/522769469218196434/?z=1

 

 

accf400b12bda2c3d7890fb7ef3e3c53

Οι ομόκεντροι κύκλοι του Vasily Kandinsky

ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ

(http://www.elniplex.com/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CF%89%CE%BD/)

Ταξίδι στη χώρα των κύκλων

Εισαγωγή και επανατροφοδότηση στα 4 βασικά σχήματα
Μέρος 1οΠιθανές συνδέσεις: βροχή, διατροφήΥλικά:
Μαράκα, μπάλα μαλακή, (κομμένοι)πολύχρωμοι κύκλοι από κάνσον, χαρτί του μέτρου, χαρτιά κομμένα σαν κύκλοι, κόλλαΑφηγούμαστε στα παιδιά την παρακάτω έμμετρη ιστορία.
(Χρησιμοποιούμε όλο μας το ταλέντο δραματουργικής κίνησης κι εννοείται ότι έχουμε μάθει απέξω το κείμενο.)Ονειρεύτηκα, παιδιά,
χθες βράδυ
πως περπατούσα
στο σκοτάδι.
(κάνουμε τον υπνοβάτη)Και όταν έφτασα
στο φως
(ανοίγουμε τα μάτια)
να ένας κύκλος
χοντρουλός!
(φουσκώνουμε μάγουλα)«Καλώς ήρθατε!» μου λέει,(χαιρετισμός)
«Περάστε!»(υπόκλιση)
Τη Χώρα των κύκλων μας
Θαυμάστε!»Κύκλοι ήτανε τα σπίτια,
κύκλοι και τα σπουργίτια.
Κύκλοι ήταν τα παιδιά
καί τα μεγάλα (ψηλώνουμε)καί τα μικρά.(κονταίνουμε)
Κύκλοι τ ’αυτοκινητάκια,(οδηγούμε)
Κύκλοι και τα λουλουδάκια. (μυρίζουμε)Έπιασε ξάφνου μια βροχή,(μαράκα)
Κύκλοι ήτανε κι αυτή
Κι ήταν λες κι έβρεχε μπάλες, (κρατάμε μια μπάλα και την πετάμε στον αέρα)
Τόόόόόσο(χέρια εκτεινόμενα στο πλάϊ) μεγάλες
είχε στάλες!

Ξυπνήστε με γρήγορα παιδιά
Μη βραχώ (η μπάλα πάνω απ’το κεφάλι) απ’ τις στάλες
στη Χώρα των κύκλων η βροχή
είναι βροχή από μπάλες!!!*
(τρέχουμε όλοι με τα χέρια στο κεφάλι)

*μπορούμε να κάνουμε και μπαλάκια από εφημερίδες και να τις πετάμε στον αέρα!

Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να πιάσουν τη μπάλα που πετάμε ψηλά. Όποιος την πιάσει έχει 10 δευτερόλεπτα να εντοπίσει στο χώρο έναν κύκλο. Επαναλαμβάνουμε έως ότου συμμετάσχουν όλοι.
Ομαδική ζωγραφική με σκοπό τη σύνθεση της χώρας των κύκλων σε χαρτί του μέτρου. Ζωγραφίζουν (και κόβουν) σε ομάδες αυτά που ακούσαμε παραπάνω:σπίτια, σπουργίτια, παιδιά, λουλουδάκια, αυτοκινητάκια, στάλες, μπάλες. Προσοχή: Κάνουμε τους ίδιους τους κύκλους αντικείμενα και δεν ζωγραφίζουμε τα αντικείμενα μέσα σε αυτούς! (για να βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα).
Σε χαρτιά σχήματος κύκλου, κολλάμε μικρά κυκλικά αντικείμενα που βρίσκουμε στο σπίτι ή στο χώρο της τάξης π.χ. καπάκια, άχρηστα cds κλπ…Φτιάχνουμε το βιβλίο καταγραφής κύκλων και το εμπλουτίζουμε κάθε φορά.
Κινητική: Πώς θα κινούμασταν αν ήμασταν κύκλοι;;;

 ΕΠΙΣΗΣ

Ταξίδι στη Χώρα των τριγώνων

http://www.elniplex.com/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CF%89%CE%BD/

Ταξίδι στη Χώρα των Τετραγώνων

http://http://www.elniplex.com/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CF%89%CE%BD/

 

 

ΤΑ ΤΡΙΓΩΝΑ

https://www.pinterest.com/pin/357895501613429718/

Fair Weather Flotilla - with just some different textured and coloured papers, painted paper torn into strips, and a few sticky dots just look what can be created.

 

ΤΡΙΓΩΝΑ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΙ

Kids Fish Craft made out of Cupcake Liners from I Heart Crafty Things.

http://https://www.pinterest.com/pin/357895501613429703/

 

390078_564425183602825_1725954443_n.jpg (640×502)

http://https://www.pinterest.com/pin/357895501613429701/

 

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΜΥΡΤΩΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ :

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΕΛΜΕΡ, ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΤΟΥ

παιχνιδοκαμώματα στου νηπ/γειου τα δρώμενα: ο Έλμερ .......και τα σχήματα !!!

 

 

 

ΡΟΜΒΟΣ

ΦΤΙΑΧΝΩ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟΝ ΡΟΜΒΟ

ΠΗΓΗ ( ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΟΝ) : http://tadefterakiablogaroun.blogspot.gr/2014/02/blog-post_8013.html

ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

Υλικά που χρειαστήκαμε:

  • χαρτόνι κανσόν σε διάφορα χρώματα
  • χαρτόνι οντουλέ κόκκινο για τη μύτη και σε διάφορα χρώματα για τα φιογκάκια
  • μαύρο μαρκαδόρο
  • ματάκια
  • σπάγκο

Σχεδιάσαμε και κόψαμε με τη βοήθεια του πατρόν, το χαρταετό , τη μύτη και τα φιογκάκια.
Τα κολλήσαμε και σχεδιάσαμε το στόμα του. Κολλήσαμε τα ματάκια και ενώσαμε με συραπτικό τα φιογκάκια στο κομμάτι σπάγκου.Τέλος, κολλήσαμε την ουρά στον υπόλοιπο χαρταετό και…έτοιμος!

Χωρίς τίτλο

 

 

Σχεδιάζω με σχήματα

Διακρίνω τα σχήματα και τα ονομάζω.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-A102/150/1073,3926/

imgA1_12