Εισαγωγή στον Προγραμματισμό για μαθητές που μπορούν να διαβάσουν

Το Μάθημα σχεδιάστηκε για μαθητές που μπορούν να διαβάσουν και χωρίς προηγούμενη εμπειρία προγραμματισμού. Στο μάθημα αυτό οι μαθητές θα δημιουργήσουν προγράμματα για επίλυση προβλημάτων και να αναπτύξουν διαδραστικά παιχνίδια ή σενάρια που μπορούν να μοιράσουν.

 

1.Λαβύρινθος – Ακολουθία


2. Καλλιτέχνης ακολουθία


3. Καλλιτέχνης – Επαναλήψεις


4. Μέλισσα – Επαναλήψεις


5. Μέλισσα – Συνθήκες


6. Εργαστήρι παιχνιδιού – Δημιουργία σεναρίου

Πηγή:https://code.org/