Το Μάθημα σχεδιάστηκε για μαθητές που μπορούν να διαβάσουν και χωρίς προηγούμενη εμπειρία προγραμματισμού. Στο μάθημα αυτό οι μαθητές θα δημιουργήσουν προγράμματα για επίλυση προβλημάτων και να αναπτύξουν διαδραστικά παιχνίδια ή σενάρια που μπορούν να μοιράσουν.
1.Λαβύρινθος – Ακολουθία
2. Καλλιτέχνης ακολουθία
3. Καλλιτέχνης – Επαναλήψεις
4. Μέλισσα – Επαναλήψεις
5. Μέλισσα – Συνθήκες
6. Εργαστήρι παιχνιδιού – Δημιουργία σεναρίου
Πηγή:https://code.org/