ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ- ΕΥ ΖΗΝ ΜΕ ΤΙΤΛΟ “ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ”

Επιλέξαμε να ασχοληθούμε με το  ποδήλατο ,μια αγαπημένη ασχολία μικρών και μεγάλων!Μέσα από αυτό το θέμα ήρθαμε σε επαφή με κανόνες οδικής κυκλοφορίας και με τα ωφέλη του ποδήλατου στην υγεία και στο περιβάλλον μας.

Εργαστήριο 1ο

1η Δραστηριότητα

Αρχικά τα παιδιά περιγράψανε τα ποδήλατα τους και διηγήθηκαν προσωπικές τους ιστορίες από τις βόλτες τους με αυτά.

Με τη βοήθεια του παρακάτω πίνακα συζητήσαμε τα ωφέλη του ποδηλάτου στην υγεία μας καθώς και στο περιβάλλον.

giati podilato 2

Ονομάσαμε και περιγράψαμε τα μέρη ποδηλάτου και το ρόλο τους .

μερη ποδηλατου 1

 

Πώς είναι το ποδήλατο; -H πρώτη μας προσπάθεια να ζωγραφίσουμε ένα  ποδήλατο…

πρωτη ζωγραφια ποδηλατο

 

Ωρα για τραγούδι!

Διασκεδάσαμε με ψυχοκινητικά ( της Κυνηγού)  και μιμηθήκαμε τις κινήσεις της ποδηλασίας .

2η Δραστηριότητα:

Είδαμε τα πρώτα ποδήλατα που κατασκευάστηκαν και την εξέλιξη τους…

istoria 1

 

Παρακολουθήσαμε διάφορα βιντεάκια για την κυκλοφοριακή αγωγή και το ποδήλατο στο Youtube.

όπως¨Γιατι κυκλοφορώ με ποδήλατο¨

Περιγράψαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα το ποδήλατο.

 

Εργαστήριο 2ο

1η Δραστηριότητα

Μάθαμε το αίνιγμα για το ποδήλατο και με τη βοήθεια των οδηγιών βήμα -βήμα  το ζωγραφίσαμε…

 

βημα βημα ζωγραφιζω ποδηλατο

ainigma podhlato

2η Δραστηριότητα

Ακούσαμε τις χρήσιμες οδηγίες του ποδηλατάκια για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε με το ποδήλατο…

 

Ακολούθησε η άσκηση λογικής σειράς για τη παραβίαση των κανόνων οδήγησης.

λογικη σειρα 1

 

Φτιάξαμε το puzzle 4 κομματιών με το ποδήλατο.

 

 

Εργαστήριο 3o

1η Δραστηριότητα

Φτιάξαμε Puzzle και παίξαμε παιχνίδια μνήμης στον υπολογιστή σε σχέση με το ποδήλατο.

 

 

Σχηματίσαμε τις  διαδρομές του ποδηλάτη σε φύλλο εργασίας..

διαδρομες

Και ένας λαβύρινθος …

λαβυρινθος

2η Δραστηριότητα

eξοπλισμος

Είδαμε τον εξοπλισμό της ποδηλάτισσας συμμαθήτριας μας και συζητήσαμε τι ρόλο έχει το κάθε στοιχείο για την ασφάλεια μας.

Ακούσαμε ,συζητήσαμε και τραγουδήσαμε το τραγούδι ¨η ποδηλάτισσα”του Οδυσσέα Ελύτη.

Ακολούθησε το φύλλο εργασίας :Ποδηλατώ με ασφάλεια … τι πρέπει να χρησιμοποιεί ο πoδηλάτης για να είναι ασφαλής;

ασφαλησ οδηγηση 1

 

 

 

Εργαστήριο 4ο

1η Δραστηριότητα

Μιλήσαμε για  τα σήματα του κοκ και τη σημασία τους .Κάναμε διαδρομές ακολουθώντας τα σήματα που είχαμε στην τάξη μας και στη συνέχεια

συμπληρώσαμε τον πίνακα διπλής εισόδου με τα σχήματα και  τα σήματα.

σηματα και σχηματα

Παρακολουθήσαμε ένα επεισόδιο από την αγαπημένη   παιδική σειρά ¨πέππα το γουρουνάκι¨  με τίτλο ¨βολτα με το ποδήλατο¨

2η Δραστηριότητα

Λίγη ζωγραφική με τις αγαπημένες  μας  νερομπογιές…

νερομπογιεςποδηλατες

και λίγα μαθηματικά με ποδήλατα…Πόσα είναι;

aριθμοι και ποδηλατα

σύνολα 3 ποδηλάτων..

συνολα

Εργαστήριο 5ο

1η Δραστηριότητα

Τραγουδήσαμε και χορέψαμε «το καλό μου ποδήλατο».

Μάθαμε το  ποίημα  με τίτλο ¨Ντριν και ντριν το κουδουνάκι”

Παίξαμε με σύνθετες λέξεις όπως ποδηλατόδρομος,ποδηλασία,ποδηλάτης ,μοτοποδήλατο κα.

2η Δραστηριότητα

Γνωρίσαμε  τη  beebot και την οδηγήσαμε σύμφωνα με τους κανόνες του Κ.Ο.Κ !

beebot

 

 

Εργαστήριο 6ο

Και κλείσαμε με την πολύ ωραία ποδηλατάδα μας στην παραλία των Νικολαιίκων !!Κάναμε διαδρομές ακολουθώντας τα σήματα , και προσπαθήσαμε να τηρήσουμε  όλους τους κανόνες… Περάσαμε αξέχαστα!!