Οι πρώτες μέρες στο 1/θέσιο Νηπιαγωγείο Μακρυωτίκων κύλησαν με χαρά, ενθουσιασμό και πολλά διασκεδαστικά παιχνίδια.
Ο στολισμός της αίθουσας είχε ως θέμα το δάσος…
Οι νηπιαγωγοί καλωσόρισαν τους μαθητές/τριες με δωράκια μήλα, σφραγίδες και μολυβάκια… δίνοντας έμφαση στην υγιεινή διατροφή:
Τις πρώτες μέρες οι μικροί μαθητές και οι μαθήτριες έπαιξαν παιχνίδια γνωριμίας, φιλίας, μίμησης, συνεργασίας και εμπιστοσύνης. Μέσω αυτών γνωρίστηκαν καλύτερα μα πάνω απ’ όλα γέλασαν δυνατά δημιουργώντας τις πρώτες αναμνήσεις με τους φίλους τους:
Επίσης, έφτιαξαν κατασκευές που αφορούσαν τη γνωριμία τους και το αρχικό του ονόματός τους…
Τέλος, αφιερώσαμε λίγο χρόνο για το παραμύθι: “το φιλάκι στο χεράκι” και φτιάξαμε τα δικά μας χεράκια με τα φιλάκια τους για να τα δώσουμε στη μαμά και τον μπαμπά και να τους δείξουμε πόσο τους αγαπάμε:
Καλή σχολική χρονιά!


















