ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥ 2/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΛΑΛΑ. 2022-23.ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

IMG d6000a3bdb390cbbaf81fbe86cfc609b V
<<ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ>>..ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ..:

IMG a641b112ba8489829aa81871a88c25c8 V

IMG 5765d6605eb0a6c4d1a673f96927b52e V

ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΖΙ!

18.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ

19.Πρόσκληση.ΣΧΟΛΕΙΟ.ΛΑΛΑ. (Γραμμένη από τα παιδιά της Α Δημοτικού.. .-ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΄΄ΤΗΣ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ…!-)

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-β2 ΕΠΙΠΕΔΟΥ-(Τ.Π.Ε.)

1. Δραστηριότητα ψυχολογικής και γνωστικής προετοιμασίας_ Εννοιολογική χαρτογράφηση, με το λογισμικό coggle:<< Το αγαπημένο μας πιάτο είναι….>>.

unnamed file
2.Διδασκαλία γνωστικού αντικειμένου:

Ψηφιακή παρουσίαση του παραμυθιού <<Ο ωραίος Δαρείος>> και  ομαδοποίηση σχετικών υγιεινών και μη υγιεινών τροφίμων, με τη χρήση του ποντικιού από τους μαθητές, με τη τεχνική -΄΄σύρε και άφησε-drag and drop”.

20230427 1117352.ΣΥΡΕ Κ ΆΦΗΣΕ

3. Δραστηριότητα αξιολόγησης: <<Οικογένειες τροφών>> :

Α. Παρουσίαση τροφίμων που έφεραν τα παιδιά στη τάξη, έπειτα από επικοινωνία και συνεργασία με τους γονείς τους, Β. ομαδοποίηση τους σε κατηγορίες τροφίμων και Γ. εμπλοκή των παιδιών στο παιχνίδι του “ wordwall”  :

3.1.Παρουσίαση τροφίμων απο τα παιδιά3.3.Οικογένειες.τροφώνμαθητές κ wordwall

4.Μεταγνώση:1.Αρχικά.Κόψιμο φωτογραφιών τροφίμωνbee bot

<<Η μελισσούλα ακολουθεί την υγιεινή διατροφή>>: Χρήση του bee bot από όλα τα παιδιά, ώστε να καταφέρει να φτάσει στο σπιτάκι της υγιεινής διατροφής!

<<Ας μοιραστούμε αυτά που μάθαμε! >> :-Συνεργατική ψηφιακή αφίσα., με τις ιδέες των παιδιών, η οποία εστάλη στο Δημοτικό και σε όμορο Νηπιαγωγείο.

NHP.LALA .omadikh. Made with PosterMyWallΑ.αφίσα

ΕΥΧΕΣ για καλή χρονιά.

Σας ευχόμαστε μία Χαρούμενη, δημιουργική, γεμάτη όνειρα, μηνύματα, προκλήσεις Νέα Χρονιά με όμορφες & ξεχωριστές στιγμές!

Χρώματα, ήχοι, μουσικές & αρώματα να ομορφαίνουν την κάθε μας μέρα!