Εγκύκλιος εγγραφών στο νηπιαγωγείο

 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

   Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ογονέας/κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

   α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

   β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

   γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

   δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

   ε) τα στοιχεία των συνοδώντων νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

   στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

   Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντριατου Νηπιαγωγείου.

5Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

   ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ.Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

   η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (παρ. 4, του άρ. 6 του Π.Δ 79/2017(ΦΕΚΑ’ 109),όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚΑ’142)και από το άρθρο 74 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚΑ’13)).

   θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Εγγραφές στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό

Σας ενημερώνουμε ότι από τις 15 έως τις 30 Μαΐου 2020 θα μπορούν να πραγματοποιηθούν οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά σχολεία. Σχετικά με τα δικαιολογητικά εγγραφής θα ενημερωθείτε αργότερα.

Δανειστική βιβλιοθήκη 1

Γεια σας παιδάκια μας!  Έφθασε η Παρασκευή. Όπως ,λοιπόν, και στο σχολείο  σήμερα είναι η μέρα για Δανειστική Βιβλιοθήκη! Διαλέξτε με τη βοήθεια των γονιών σας ένα από τα παρακάτω παραμύθια και αφού  το ακούσετε ή σας το διαβάσουν, μετά μπορείτε να πάρετε τους μαρκαδόρους σας και , είτε εκτυπώσετε την παρακάτω σελίδα είτε όχι, να ζωγραφίσετε τι σας έκανε πιο πολύ εντύπωση. Επίσης μπορείτε να «αντιγράψετε» τον τίτλο ή και κάποιες λεξούλες που θυμάστε από την ιστορία, αφού βέβαια τις δείτε γραμμένες. Ύστερα μπορείτε να συζητήσετε με τους γονείς σας τι σας άρεσε ή δεν σας άρεσε από την ιστορία, τι θα αλλάζατε εσείς, αν θα δίνατε ένα διαφορετικό τέλος ποιο θα ήταν αυτό κ.α. Άλλη ιδέα είναι, εκτός από τη ζωγραφική, να «φτιάξετε» κάποια εικόνα που σας άρεσε πχ. ένα σπίτι, ένα παιδάκι, ένα δέντρο είτε με κολλάζ από χρωματιστά χαρτάκια που θα κόψετε με το ψαλιδάκι σας, είτε με πλαστελίνη. Μπορείτε ακόμα, να κάνετε πολλές ζωγραφιές με διαφορετικές εικόνες από την ιστορία, να τις βάλετε στη σειρά, να φτιάξετε και ένα εξώφυλλο, και με ένα συρραπτικό ή με κόλλα να τις κάνετε βιβλίο. Καλή διασκέδαση και μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να μας στείλετε τις δημιουργίες σας για να τις καμαρώσουμε όλοι!!!

Πάντα υπάρχουν και χειρότερα

https://safeYouTube.net/w/XICA

Όταν οι καιροί είναι δύσκολοι

https://safeYouTube.net/w/3TCA

Η εχθρόπιτα

https://safeYouTube.net/w/fXCA

Τα άσχημα λαχανικά

https://safeYouTube.net/w/JgDA

Η μικρή μηχανή που μπορούσε

https://safeYouTube.net/w/alDA

 

Μάνα- Μητέρα- Μαμά- Μανούλα

Η γιορτή της μητέρας ή ημέρα της μητέρας είναι εορτή προς τιμήν της μητέρας και της μητρότητας. Στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες χώρες, γιορτάζεται την δεύτερη Κυριακή του μήνα Μάη.
    Οι πρώτες αναφορές για Γιορτή της Μητέρας και της μητρότητας έρχονται από την αρχαία Ελλάδα. Η μητέρα Γη (Γαία) σύζυγος του Ουρανού είναι η προσωποποίηση της φύσης, που γεννά όλο τον κόσμο και λατρεύεται σαν η υπέρτατη θεότητα. Η λατρεία περνά στη συνέχεια στην κόρη της, Ρέα, σύζυγο και αδερφή του Κρόνου. Η Ρέα λατρεύεται σαν η “Μητέρα των Θεών”, καθώς φαίνεται να είναι η πρώτη, που γέννησε με τοκετό και ανάθρεψε τα παιδιά της με μητρικό γάλα. Οι αρχαίοι Έλληνες απέδιδαν τιμές στη Ρέα κάθε άνοιξη, καθώς ήταν και θεά της γης και της γονιμότητας.
    Ας δούμε λοιπόν ένα πάρα πολύ ωραίο video αφιερωμένο στο πιο γλυκό άγγελο της ζωής μας.
Περισσότερο υλικό για τα παιδιά θα βρούμε εδώ. Είναι ένα κείμενο ανάγνωσης “Η Κουκουβάγια και η πέρδικα” με ερωτήσεις κατανόησης.

Δραστηριότητα με θέμα το μήνα Μάιο

Η δραστηριότητα αυτή συνδέετε με το ποίημα Μαγιάτικο στεφάνι

Μπορείτε με τη βοήθεια των γονιών σας να τοποθετείστε τις εικόνες των λουλουδιών στο πάτωμα και κάτω από το κάθε λουλούδι την καρτέλα με το όνομα του λουλουδιού .

ΠΑΝΣΕΣ   ΚΡΙΝΟ   ΒΙΟΛΕΤΑ   ΝΕΡΑΓΚΟΥΛΑ   ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ   ΤΟΥΛΙΠΑ.

Τα παιδιά διαβάζουν τα ονόματα των λουλουδιών με τη βοήθεια σας με διαφόρους τρόπους: αργά, γρήγορα, δυνατά, ψιθυριστά .

Στη συνέχεια ανακατεύουμε τις κάρτες και ζητάμε να τις βάλουν κάτω από το σωστό λουλούδι.

Μπορείτε να εκτυπώσετε εικόνες από το διαδίκτυο ή  να κόψετε  φωτογραφίες από περιοδικά .   

  

Βιολέτα

Νεραγκούλα

Κρίνο

 

Πανσές

Τουλίπα

Μαργαρίτα