Βιογραφικό

Προσωπικά Στοιχεία

Ονοματεπώνυμο: Νικόλαος Μανάρας
Έτος γεννήσεως: 1972
Επάγγελμα: Καθηγητής μαθηματικών Β/θμιας Εκπαίδευσης
Ηλεκτρονική διεύθυνση: nikomanara@sch.gr nikgeoman@gmail.com

Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Βασικό Πτυχίο: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Σχολή Θετικών Επιστημών
Τμήμα Μαθηματικών
Βαθμός Πτυχίου: 5,65 «Καλώς» (1997)
Μεταπτυχιακός Τίτλος: Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας
Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά
Βαθμός Πτυχίου: 7,6 («Λίαν Καλώς») (2012)
Τίτλος Διπλωματικής: » Ιδιαιτερότητες της διδασκαλίας των Μαθηματικών
στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση »  Βαθμός 9
Γνώσεις Η/Υ: Πιστοποίηση στις ΤΠΕ Α’ Επιπέδου (30/5/2010)
Πιστοποίηση στις ΤΠΕ Β’ Επιπέδου (14/6/2014)
Ξένες Γλώσσες Αγγλικά: First Certificate in English, Cambridge

Επαγγελματική Εμπειρία

Φθινοπωρινό εξάμηνο 2000 Ωρομίσθιος εκπαιδευτής στα Ι.Ε.Κ. ΕΥΟΣΜΟΥ στο μάθημα «Στατιστική Ι» στην ειδικότητα «Ειδικός Φοροτεχνικός Γραφείου»
2001-2006 Ωρομίσθιος στο πρόγραμμα «Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη»
1ο Ε. Λ. Μενεμένης και 10ο ΤΕΕ Θεσσαλονίκης
2003-2004 Ωρομίσθιος στο πρόγραμμα «Ενισχυτική Διδασκαλία»
1ο Γυμνάσιο Ωραιοκάστρου
2006-2007 Ωρομίσθιος στο Γυμνάσιο Σημάντρων
2007 Διορισμός Μέσω Εξετάσεων ΑΣΕΠ
2007-2009 Γυμνάσιο Πολυκάστρου
2009- 2016 2ο ΓΕΛ Αγ. Αθανασίου (Μεσήμβρια)
2014-2015 Για συμπλήρωση ωραρίου: 3 ώρες στο ΕΠΑΛ Αγ. Αθανασίου
2015-2016 Για συμπλήρωση ωραρίου: 5 ώρες στο 2Ο ΓΕΛ Κουφαλίων (Πρόχωμα)
2016- σήμερα 4ο ΓΕΛ Σταυρούπολης
2017 Συμμετοχή στην επιτροπή του 53ου Βαθμολογικού Κέντρου ως συντονιστής στο Μάθημα των Μαθηματικών

Σεμινάρια – Επιμορφώσεις

  • «Επιμόρφωση και Εξειδίκευση Εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Δυσκολίες Μάθησης»
    Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
    30 ώρες (19,20,21-4-2004)
  • ¨Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης»
    Τμήμα Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
    80 ώρες (2007-2008)
  • “ Εισαγωγική Επιμόρφωση ”
    ΥΠΕΠΘ 2ο ΠΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    60 ώρες (15-31/10/2008)
  • «Geogebra – Dynamic Mathematics for Schools»
    Ελληνική Μαθηματική Εταιρία Παράρτημα Κεντρικής Μακεδονίας
    16 ώρες (7 έως και 11-4-2012)
  • «Το Σχολείο του Μέλλοντος. Μάνατζμεντ και Διοίκηση.»
    ΔΙ.ΔΕ. ΚΙΛΚΙΣ
    14 μήνες, 579 ώρες, (49ECTS) με τη χρήση Μεικτής (Blended) Μάθησης (09/05/2014 έως και 15-05-2015)
  • “Το Ευρωπαϊκό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Erasmus+ «My School, Our Future – ESL project”
    Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Π.Π.Γ.Π.Μ.),
    30 ώρες, με βάση το υβριδικό μοντέλο επιμόρφωσης ενηλίκων
    (28/3 έως και 6/4/2015)
    “Google Tools (Google Calendar, GDrive, Google Forms)”
  • Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας σε συνεργασία με το Κέντρο Υπολογιστών και Δικτύων και το Γραφείο Διασύνδεσης
    2 ώρες ( 20/10/2015)
  • “Web 2.0. Διαχείριση εργασιών μέσω Cloud εφαρμογών”
    Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας σε συνεργασία με το Κέντρο Υπολογιστών και Δικτύων και το Γραφείο Διασύνδεσης
    1 ώρα ( 12/11/2015)
  • “Λογισμικά ήχου και εικόνας – Από τη Θεωρία στην πράξη”
    ΚΕΣΥΠ Νεάπολης Λαγκαδά
    6 ώρες (16 & 19/01/2017)
  • “Ηλεκτρονική διαχείριση επιμορφωτικών δράσεων (από τη δήλωση έως τη βεβαίωση).”
    1ο Π.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης
    Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας
    8 ώρες (03 & 06/04/2017)
  • “Κοινότητα των επιστημών Scientix.”
    Πειραματικό ΓΕΛ Πανεπιστημίου Μακεδονίας
    3 ώρες (03/05/2017)
  • “Μεθοδολογία και μικροδιδασκαλία στην εκπαίδευση εκπαιδευτών ενηλίκων.”
    Ε.Ε.Π.Ε.Κ.
    50 ώρες (εξ αποστάσεως) (02/05/2017 έως 30/05/2017)
  • “Δημιουργικές Εργασίες.”
    2ο Π.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης
    5 ώρες (04 – 08/09/2017)
  • “Στατιστική με το SPSS στη Β-θμια Εκπαίδευση”
    2ο Π.Ε.Κ. Θεσσαλονίκης
    24 ώρες (21/11 έως 7/12/2017)
  • “Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων.”
    Ε.Ε.Π.Ε.Κ.
    50 ώρες (εξ αποστάσεως) (20/11/2017 έως 14/12/2018)

Εισηγήσεις σε Συνέδρια

  • 7/11/2003 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ε.Μ.Ε. στη Βέροια με θέμα: “Επαναλαμβανόμενα λάθη μαθητών μέσα από τη ματιά ενός νέου μαθηματικού”
  • 7/04/2008 2η Μαθηματική Εβδομάδα με θέμα: “Ξέρει η Ελένη προτεραιότητα πράξεων”
  • 27/03/2013 5η Μαθηματική Εβδομάδα με θέμα: “Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στα Μαθηματικά”
  • 27/03/2014 6η Μαθηματική Εβδομάδα με θέμα: “Σενάριο για διδασκαλία/ εκμάθηση σε μια σύνθεση μικτής μάθησης (Blended Learning) με τη χρήση του δυναμικού μαθηματικού λογισμικού Geogebra και της εκπαιδευτικής πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης GUNET”
  • 29/11/2015 1ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής στη Δράμα με θέμα: “A visit to local Math Museum: Using tablets creatively in classroom”
  • 30/03/2016 8η Μαθηματική Εβδομάδα με θέμα: “Επίσκεψη στη Μαθηματική Εβδομάδα: Δημιουργική Αξιοποίηση SMARTOPHONES – TABLETS μέσω εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality)”
  • 8/12/2017 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Παιδαγωγικής και Τ.Π.Ε. στην Καβάλα με θέμα: “ Διδάσκοντας τη δημιουργικότητα στα μαθηματικά με κινητές συσκευές”.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ:

α. Βιβλία

Μανάρας Νικόλαος και Μπουραζάνας Κωνσταντίνος (2017) Θέματα Εξετάσεων Μαθηματικών Λυκείου. Published by Lulu Press, ISBN 5-800124-214735

β. Διεθνών Συνεδρίων

  • Μανάρας Νικόλαος “Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση στα Μαθηματικά” 5th International Week Dedicated to Maths “Mathematical meetings looking for infinity” (2013): 247-256. ISBN 978-960-89672-4-3
  • Μανάρας Νικόλαος “Σενάριο για διδασκαλία/ εκμάθηση σε μια σύνθεση μικτής μάθησης (Blended Learning) με τη χρήση του δυναμικού μαθηματικού λογισμικού Geogebra και της εκπαιδευτικής πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης GUNET” 6th International Week Dedicated to Maths “Mathematical meetings looking for infinity” (2014): 166-174. ISBN 978-960-89672-5-0
  • Μανάρας Νικόλαος. “A visit to local Math Museum: Using tablets creatively in classroom.” 1ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής. Δράμα (2015). Επιστημονικός και Πολιτιστικός σύλλογος eκπ@ιδευτικός κύκλος: 396-402. ISBN: 978-618-81545-6-8

γ. Ελληνικών Συνεδρίων

Μανάρας Νικόλαος “Ξέρει η Ελένη προτεραιότητα πράξεων” 2η Μαθηματική Εβδομάδα “Μαθηματικές Προσεγγίσεις στην Επιστήμη, Τέχνη & Εκπαίδευση” (2008): 63-72. ISBN 978-960-89-672-1-2