Select a text on the page and get translation from Google Translate!

Google Translate Client

ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ

 Καραντίνα και ξένες γλώσσες: Δείτε πώς θα κάνετε δωρεάν μαθήματα στο  διαδίκτυο

Καιρός να μάθετε κι εσείς οι γονείς από πρώτο χέρι για την μεθοδευμένη υποβάθμιση της διδασκαλίας των ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ στο Δημόσιο Σχολείο με σκοπό την ενίσχυση της παραπαιδείας. Η γνώση των ξένων γλωσσών είναι πλέον προαπαιτούμενο εφόδιο για την επαγγελματική αποκατάσταση , πόσο μάλλον τώρα, που οι ελπίδες για οικονομική ανάκαμψη στηρίζονται στον τουρισμό.Χωρίς να ξεχνάμε ότι το σχολείο δεν περιορίζεται στην αριθμητική και στην ανάγνωση, ειδικά με τις απαιτήσεις μιας ευρωπαϊκής χώρας του 21ου αιώνα, του αιώνα της παγκοσμιοποίησης (οι παλαιότεροι θυμάστε το σχολείο του ’50 και του ’60 εκεί που θέλουν σήμερα να μας πάνε) το σχολείο οφείλει να παρέχει γενικότερο πολιτισμό και κουλτούρα, να φέρνει σε επαφή τους μαθητές με ξένους πολιτισμούς και γλώσσες, πράγμα το οποίο διευρύνει τον πνευματικό ορίζοντα , τη δημιουργική και την κριτική σκέψη. ‘Ομως σήμερα όλα αυτά είναι πολυτέλειες και ψιλά γράμματα.

  Ούτε και στο παρελθόν οι συνθήκες ήταν ιδανικές αλλά τώρα πια μιλάνε από μόνα τους τα νούμερα:Σε ιδανικές συνθήκες ένα σχολικό έτος έχει 30 εβδομάδες.Σύμφωνα με το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα για τη διδασκαλία της ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ στο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ισχύει Α΄, Β΄, Γ΄ ΤΑΞΗ: 2 ΏΡΕΣ / ΕΒΔΟΜΑΔΑ, που σημαίνει 60 ώρες σε όλο το σχολικό έτος σε κάθε τάξη.Το ίδιο ισχύει και για το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ, όπου η ξένη γλώσσα επιλέγεται από τους μαθητές ανάμεσα σε 3, την ΑΓΓΛΙΚΗ, ΓΑΛΛΙΚΗ και ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ.Για δεύτερη ξένη γλώσσα ούτε λόγος.Πρέπει να βγουν τα νούμερα, βλέπετε! Στην Α’ τάξη του ΕΠΑΛ η ΑΓΓΛΙΚΗ διδάσκεται 2 ώρες την εβδομάδα που σημαίνει 60 ώρες την εβδομάδα.Ακόμα χειρότερα,στην Β΄ και Γ΄τάξη υπάρχει ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΩΡΑ διδασκαλίας, δηλαδή 30 ώρες ανά σχολικό έτος.Το μάθημα των ΑΓΓΛΙΚΩΝ είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο και έτσι οι μαθητές αναγκάζονται να καταφύγουν στην παραπαιδεία.’Ολες αυτές οι ώρες βέβαια στην καλύτερη των περιπτώσεων, όχι από ευθύνη των εκπαιδευτικών αλλά από καθυστερήσεις τοποθετήσεων, διορισμών αναπληρωτών, εώς και καθόλου διορισμών. Χρονιές ολόκληρες χαμένες!

  Πώς λοιπόν συνδέεται στο ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ και ΕΠΑΛ το ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ και τα ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ μαθήματα που είναι οι ξένες γλώσσες για διάφορες φιλολογικές, τουριστικές, οικονομικές σχολές με τις ώρες, τα βιβλία, την ύλη;Απλώς, δεν συνδέονται!Είμαστε εμείς οι ” λουφαδόροι” κατά το υπουργείο, οι ” τεμπέληδες” κατά τα κεντρικά δελτία ειδήσεων που προετοιμάζουμε τους μαθητές μας εκτός του ωραρίου μας χωρίς φυσικά αμοιβή.Πώς λοιπόν να μην οδηγηθεί ο μαθητής στην ιδιωτική εκπαίδευση όταν, για παράδειγμα, επιθυμεί να περάσει στις σχολές ΙΤΑΛΙΚΗΣ, ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ και οι γλώσσες αυτές δεν διδάσκονται στα Δημόσια Σχολεία;Σημειωτέον, στο Λύκειο χρόνια τώρα τα βιβλία αγοράζονται από τους μαθητές αλλά και αυτά του ΕΠΑΛ, που διανέμονται δωρεάν, είναι τα πλέον αναχρονιστικά, αδιάφορα, βαρετά κι άσχετα με την σημερινή πραγματικότητα. Σκεφτείτε ότι στα κείμενα αναφέρεται ως νόμισμα η δραχμή.Την νοσταλγήσατε;

  Πώς θα λειτουργήσει η τάξη με τμήματα 30 μαθητών σε μία διδακτική ώρα 45 λεπτών;Καταλαβαίνετε ότι ο χρόνος για να ρωτήσεις, να πάρεις απάντηση, να διορθώσεις, να ενθαρρύνεις,να ανατροφοδοτήσεις, να αξιολογήσεις το κάθε παιδί είναι ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ;Εσείς και δύο παιδιά να έχετε προλαβαίνετε να τα βοηθήσετε στα Αγγλικά μέσα σε ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ;Αν ναι, παρακαλούμε να μας πείτε πώς για να το κάνουμε κι εμείς!Για να μην αναφερθούμε στην έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής, δηλαδή ειδικών αιθουσών ξένων γλωσσών με υπολογιστές, διαδραστικούς πίνακες, σύνδεση στο Διαδύκτιο, CD player, προτζέκτορα, ακουστικά για τις ακουστικές ασκήσεις και πλείστα όσα που θα έπρεπε να υπάρχουν ως σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα, αφού ευρωπαίους μας θέλουν όπου τους συμφέρει.Αντί αυτών έχουμε ένα CD player για όλη τη σχολική μονάδα, πολλές φορές ελαττωματικό, που το τραβολογάμε πότε ο ένας πότε ο άλλος από αίθουσα σε αίθουσα κι από όροφο σε όροφο.

  Δεν αποδεικνύεται λοιπόν καθαρά ο εμπαιγμός του εκάστοτε Υπουργείου Παιδείας δεκαετίες τώρα με αποκορύφωμα τη φετινή χρονιά όπου εκπαιδευτικοί και μαθητές αντιμετωπίζονται ως πιόνια σύμφωνα πάντα με τις επιταγές της Τρόικας; Ξέρετε ότι όλος ο σχεδιασμός της νέας εκπαιδευτικής πραγματικότητας είναι επινόηση 3 ΑΤΟΜΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ που έχουν εγκατασταθεί στο Υπουργείο Παιδείας;Δεν χορτάσαμε από τα καταφανή ψέμματα και την αναλγησία τους;Ποιος να πιστέψει ότι οι ΔΥΟ ΩΡΕΣ την εβδομάδα αρκούν για την προετοιμασία του μαθητή στη Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ για το κρατικό πιστοποιητικό επιπέδου Γ1(ADVANCED) και για τη Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ οι ΔΥΟ ΩΡΕΣ για το επίπεδο Γ2(PROFICIENCY);

  Επιπλέον, ποιος εκπαιδευτικός θα μπορέσει να πληρώσει από τον κουτσουρεμένο μισθό των 700-1.000 ευρώ για να πάρει μέρος σε επιμορφωτικά σεμινάρια διαφόρων φορέων για σύγχρονες διδακτικές πρακτικές;Αυτά δεν θα έπρεπε να οργανώνονται από το Υπουργείο;Θα μου πείτε πολυτέλειες και ψιλά γράμματα.Αλλά εκεί μας κατάντησαν να διεκδικούμε  τα αυτονόητα!Και θα τα διεκδικούμε για τα παιδιά μας! Διότι η άριστη εκμάθηση των ξένων γλωσσών στο Δημόσιο Σχολείο σε συνδυασμό με κρατικά πιστοποιητικά είναι το ελάχιστο που πρέπει να διασφαλίσουμε στους πολίτες της Ενωμένης Ευρώπης ΟΛΩΝ ΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ. Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΚΗ!

  Η δουλειά μας δεν είναι να παρέχουμε γνώση μόνο στο αντικείμενο μας.Δεν θα συμμορφωθούμε με την απαίτηση ορισμένων να κάνουμε το μάθημα μας και τίποτα άλλο!Δεν θα πάψουμε να εμπνέουμε αισιοδοξία στα παιδιά!Μοιρολάτρης δάσκαλος είναι κακός δάσκαλος.ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ! Αλοίμονο αν δεν το πιστέψουμε εμείς και τα παιδιά μας!

Μύκονος,Παρασκευή, 13/9/2013 

Εισήγηση στην συγκέντρωση γονέων και κηδεμόνων στο ΓΕΛ Μυκόνου από τους ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ(ΠΕ06) και ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΝΙΚΟ(ΠΕ06)

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikmyk/2013/09/18/ypovathmisi-xenon-glosson/

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση