Ανθολόγιο και Γεωγραφία!

 

Καλημέρα!Ελπίζω να είστε όλοι καλά!Σήμερα μιας και πλησιάζουμε προς το Πάσχα διαβάζουμε το ποίημα “Τα γόνατα του Ιησού” από τα διαδραστικά βιβλία. Εκεί μόλις πατήσετε το σύνδεσμο μπορείτε να επιλέξετε τα εικονίδια για να δείτε διάφορες δραστηριότητες. Στη συνέχεια θα πατήσετε εδώ για να δείτε έναν κατάλογο με τα έργα του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου και εδώ για να ακούσετε τα κάλαντα του Λαζάρου.Επίσης μιας και ο Απρίλιος είναι και ο μήνας που γιορτάζει ο Άγιος Γεώργιος εδώ θα ακούσετε ένα κυπριακό τραγούδι που αναφέρετε στον Άγιο Γεώργιο. Τέλος, μία επανάληψη στη Γεωγραφία με τους νομούς και τις πρωτεύουσες της Ελλάδας και τους ποταμούς. Καλή συνέχεια!

Γλώσσα, Μαθηματικά και πασχαλινό παζλ.

Καλή εβδομάδα! Σήμερα θα κάνουμε επανάληψη στις εξισώσεις! Πρώτα θα παρακολουθήσετε το 1ο βίντεο και μετά το 2ο. Στη συνέχεια βρίσκουμε το σωστό. Μπορείτε να πατήσετε εδώ κι εδώ για μια επανάληψη από τα παλιά! Για τη Γλώσσα παίξτε το κουίζ για τους χρόνους του ρήματος και τέλος ένα πασχαλινό παζλ!

Μαθηματικά και Ιστορία.

Χαίρετε! Σήμερα κάνουμε μια μεγάλη επανάληψη στα μαθηματικά στις ενότητες 1-8  μπορείτε να διαβάσετε πρώτα τη θεωρία από το σχολικό σας βιβλίο και μετά να πάτε στις δραστηριότητες.

Η επανάληψη συνεχίζεται με την Ιστορία και το κεφάλαιο Κλέφτες και αρματολοί.  Πατήστε εδώ  για να δείτε ένα βιντεομάθημα.   Και εδώ για να ακούσετε και να δείτε έναν κλέφτικο χορό με τίτλο: Λάμπουν τα χιόνια στα βουνά. Ακολουθεί ένα λεξικό  των κλεφτών και αρματολών.

Καλή συνέχεια!

Γεωγραφία! Οι κάτοικοι και τα κράτη της Ευρώπης.

Γεωγραφία Στ’ Δημοτικού Κεφάλαιο 29

Τίτλος: Οι κάτοικοι και τα κράτη της Ευρώπης

 Εισαγωγή:  Η Γηραιά Ήπειρος, όπως αποκαλείται η Ευρώπη, κατοικήθηκε πριν από χιλιάδες χρόνια και αναπτύχθηκαν σπουδαίοι πολιτισμοί. Ο οριζόντιος και ο κατακόρυφος διαμελισμός της παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον . Χάρη στη γεωγραφική θέση της, η Ευρώπη διαθέτει σημαντικά πλεονεκτήματα. Θεωρείται το «σταυροδρόμι τριών ηπείρων» και στα εδάφη της συναντώνται οι περισσότεροι λαοί της Γης.

Πατήστε Ταυτότητα της Ευρώπης για να δείτε τα γενικά χαρακτηριστικά της ηπείρου.

Οδηγίες:

εδώ ώστε να δείτε την θέση της Ευρώπης και μετά κάντε το κουίζ: Η θέση της Ευρώπης στον κόσμο.

3) Μελετήστε τον συνοπτικό πίνακα του σχολικού σας βιβλίου (σελ.100) όπου παραθέτονται κατά αλφαβητική σειρά τα ευρωπαϊκά κράτη και καταγράφεται ο πληθυσμός τους, η έκτασή τους.  Εντοπίστε το κράτος με το μεγαλύτερο και με το μικρότερο πληθυσμό και το κράτος εκείνο με την μεγαλύτερη και με τη μικρότερη έκταση. Όταν  ολοκληρώσετε  την παραπάνω δραστηριότητα θα πατήσετε στον υπερσύνδεσμο: Πίνακας πληθυσμού – έκτασης. πατώντας στη στήλη του πληθυσμού τότε τα δεδομένα ιεραρχούνται από το μικρότερο στο μεγαλύτερο. Το ίδιο θα συμβεί, αν πατήσετε  στην στήλη με την έκταση των χωρών. Με τον τρόπο αυτό διορθώνετε τυχόν λάθη στην απάντησή  σας .

4) Στη συνέχεια πηγαίνετε στο σχολικό  βιβλίο και πατήστε τα  δύο εικονίδια  κάτω από την εικόνα 29.1 ώστε να κάνετε τη δραστηριότητα του βιβλίου με τα κράτη και τις πρωτεύουσες καθώς και να δείτε ποια από αυτά τα κράτη ανήκουν στη Μεσόγειο θάλασσα.

5) Αφού κάνετε τη δραστηριότητα πατήστε εδώ για να δείτε τον γεωμορφολογικό χάρτη της Μεσογείου και στη συνέχεια κάντε το κουίζ για τα κράτη της Μεσογείου.

6) Η Ευρώπη διακρίνεται σε τέσσερις περιοχές, στις οποίες χωρίζεται με βάση γεωμορφολογικά στοιχεία. Πηγαίνετε στο βιβλίο και πατήστε το εικονίδιο  κάτω από την εικόνα 29.2 για να δείτε τις περιοχές.

7) Τέλος πηγαίνετε στην τελευταία σελίδα του μαθήματος δίπλα από τον τίτλο Oμαδική δραστηριότητα  και  πατήστε πάνω στο εικονίδιο  για να κάνετε ένα «ταξίδι» στην Ισλανδία.

 

Αναπνευστικό σύστημα!

Φυσική Αναπνευστικό σύστημα!Μπορείτε να παρακολουθήσετε το video με τίτλο: Αναπνοή και αναπνευστικό Σύστημα- Στ’ Δημοτικού και ΟΤΑΝ ΤΡΩΜΕ, ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ! Στη συνέχεια να κάνετε τις δραστηριότητες: ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ και ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ. Καλή συνέχεια!