«

»

Οκτ 14

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Έναρξη Βιωματικού Εργαστηρίου Α’ Βοηθειών στο 2ο ΓΕΛ Αλεξ/πολης _ σχ. έτος 2016-2017

Eνα ιδιαίτερο εργαστήρι εκμάθησης Α’ βοηθειών,  στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ  και του μαθήματος της φυσικής Αγωγής,  ξεκίνησε στο 20  ΓΕΛ Αλεξ/πολης , σε συνεργασία με τον ΕΡΥΘΡΟ ΣΤΑΥΡΟ ( ΠΑΡΑΡΤ. ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ).

kardia1-561x330Στο ιδιαίτερο αυτό εργαστήρι  θα ενημερωθούν και θα εκπαιδευτούν με  θεωρητική  & βιωματική προσέγγιση  οι μαθητές της Α΄ & Β’ τάξης του σχολείου.  

  • Σκοπός: Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές την αξία παροχής των Α΄ βοηθειών καθώς  και το σωστό τρόπο   παροχής τους,  έτσι ώστε να είναι σε θέση να προσφέρουν βοήθεια σε περίπτωση που χρειαστεί.

Συγκεκριμένα:

  • Σωστή γνώση καρδιοαναπνευστικής αναζωογόνησης
  • Συνειδητοποίηση της αξίας του εθελοντισμού
  • Ενημέρωση σε θέματα υγείας
  • Βελτίωση σχέσεων μαθητών μεταξύ τους και με τους καθηγητές
  • Άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία
  • Δραστηριότητες:
  • Επίδειξη: παρουσίαση
  • Εφαρμογή: εξάσκηση
  • Εκπαιδευτικές τεχνικές:
  • Παρουσίαση – εισήγηση με ερωτήσεις και συζήτηση
  • Προσομοίωση – εξάσκηση
  • Παιχνίδι ρόλων
  • Έρευνα – ερωτηματολόγιο
  • Διαγωνισμός παραγωγής  αφίσας   Α’ Βοηθειών   
  • Διδακτικές ενότητες
  • Συνήθεις Τραυματισμοί στο σχολείο
  • Ηλεκτροπληξία , ασφυξία, αιμορραγίες, εγκαύματα, δηλητηριάσεις, τσιμπήματα εντόμων, είσοδος ξένου σώματος και δαγκώματα ζώων
  • Καρδιο-αναπνευστική αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) ( θεωρητική ενημέρωση & πρακτική εφαρμογή)
  • Σύνολο Ωρών : 6  ώρες κατά τάξη  (συνολικά  3 – 2ωρα για τους μαθητές της Α’ και Β’ τάξης) , καθώς και εκπαίδευση ( 6 διδακτικών ωρών ) ομάδας μαθητών Α’ βοηθειών σχολικής μονάδας.   AFISA PROTES VOITHEIES

 «Πρόκειται για μια προσπάθεια που δίνει την ευκαιρία στους μαθητές τους σχολείου μας  να αποκτήσουν ουσιαστικές και εξαιρετικά χρήσιμες γνώσεις παροχής πρώτων βοηθειών,  για τον εαυτό τους, το συμμαθητή τους, το φίλο τους, την οικογένειά τους και το συνάνθρωπό τους. Ο τρόπος εκμάθησης με τη χρήση οπτικοακουστικών μέσων, τη βιωματική προσέγγιση, καθώς και το ερευνητικό σκέλος και η τελική αξιολόγηση των μαθητών που παρακολουθούν το πρόγραμμα, εγγυώνται το καλύτερο γνωστικό αποτέλεσμα. Η  ανταπόκριση του Ερυθρού Σταυρού, με  διαχρονική κοινωνική προσφορά και ευαισθησία, αποτελεί εξαιρετικά σημαντική βοήθεια στην προσπάθειά μας αυτή», επισημαίνει ο Δ/ντης  του σχολείου κ. Πούκης Σωτήρης. 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/nikitpapa/2016/10/14/%ce%ad%ce%bd%ce%b1%cf%81%ce%be%ce%b7-%ce%b2%ce%b9%cf%89%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%8d-%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b7%cf%81%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%b1-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8-2/

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων