Πολυτεχνείο

  • Το θέμα είναι το Πολυτεχνείο….Είναι μήπως  χάσιμο χρόνου να ασχοληθείς με κάτι τόσο ιδιαίτερο και με τόσο δύσκολες έννοιες στο νηπιαγωγείο όπως πιστεύουν κάποιοι;Είναι άραγε έτσι τα πράγματα;
  • Ας ξεκινήσουμε κατ αρχάς από τις προϋπάρχουσες γνώσεις των παιδιών. Τι γνωρίζουν άραγε για τη δημοκρατία; τη δικτατορία; τις εκλογές;
  • Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις αποστομωτικές…..            Τα παιδιά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ … Ο Τάσος μόνο, να είναι καλά, μας βγάζει από τη δύσκολη θέση! Ιδού τι απάντησαν!

αρχη

Είπαμε λοιπόν πως εκλογές κάνουμε για να διαλέξουμε αυτό που θέλουν οι περισσότεροι. Όπως ποιόν θέλουν οι περισσότεροι για πρωθυπουργό ή για αρχηγό  ή όπως είπε ο Τάσος ποιο τραγούδι θα χορέψουμε ή ποιο θα μάθουμε να πούμε στη γιορτή μας προσθέτω εγώ!

  • Ακούσαμε δύο τραγούδια και κάναμε εκλογές για να αποφασίσουμε ποιο θα ακούσουμε.9
  • Ποιό τραγούδι; «Το δρόμο» ή «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο»; Η ψήφος θα είναι μυστική γι αυτό πρέπει να είμαστε σίγουροι τι γράφουν τα ψηφοδέλτια (ΓΡΑΦΗ – ΑΝΑΓΝΩΣΗ)

2 3 4

  • Στήσαμε κάλπες και παραβάν. Χρησιμοποιήσαμε εκλογικούς καταλόγους και ταυτότητες. (ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ – ΓΡΑΦΗ -ΑΝΑΓΝΩΣΗ)

8 10

 

  • Ανοίξαμε τους φακέλους διαβάσαμε τα ψηφοδέλτια, μετρήσαμε, συγκρίναμε και βγάλαμε το νικητή (ΑΝΑΓΝΩΣΗ – ΜΕΤΡΗΣΗ – ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

11

 

  • Μαθαίνουμε το τραγούδι που ψήφισαν οι περισσότεροι «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο» (ΜΟΥΣΙΚΗ)
  • Διαβάσαμε και το βιβλίο της Σοφίας Ζαραμπούκα “στο δάσος”: ένα παραμύθι στο οποίο τα ζωάκια κάνουν εκλογές και διαλέγουν για αρχηγό τους τη σοφή κουκουβάγια όμως ο ελέφαντας που είναι μεγάλος και δυνατός, την πετάει από τη θέση της και γίνεται εκείνος αρχηγός . (ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ)

ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ

 

  • Συζητάμε το γιατί, το αν ήταν σωστό, πως λέγονται τα δύο πολιτεύματα (ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ)
  • Κάνουμε παραλληλισμό με τα γεγονότα του πολυτεχνείου (ΙΣΤΟΡΙΑ)

13 14

  • Ασχολούμαστε με τα συνθήματα, τα γράφουμε, τα διαβάζουμε, τα ζωγραφίζουμε, βρίσκουμε τη λέξη «ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ» ανάμεσα σε άλλες παρόμοιες και μαθαίνουμε το γράμμα Ππ (ΓΛΩΣΣΑ)

15  18 19

  • Μοιράζουμε ρόλους για να παίξουμε το παραμύθι που διαβάσαμε και να το παρουσιάσουμε στο άλλο τμήμα στη γιορτή (ΜΟΥΣΙΚΗ – ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ) και κατασκευάζουμε τις μάσκες που θα φορέσουμε (ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ:ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΟΨΙΜΟ ΜΕ ΨΑΛΙΔΙ)

20 21 22 23 24 25 26 27 28 28β 28γ 29 30 31

 

Άραγε ύστερα από όλες αυτές τις δραστηριότητες έμαθαν κάτι τα παιδιά για τις Εκλογές, τη Δημοκρατία, τη Δικτατορία και το Πολυτεχνείο;

Κάνουμε την αξιολόγησή μας….

41 42