Πρωτομαγιά

Σπίτι μένω και μαθαίνω

(27 Απριλίου 2020)

Την Παρασκευή μπαίνει ο Μάιος, ο Τριανταφυλλιάς, ο Κερασάρης ,ο Λούλουδος, ο Πράσινος, ο τελευταίος μήνας της  άνοιξης. Θα κάνει παρέλαση με άρμα στολισμένο με όλα τα χρώματα και τις αποχρώσεις του ουράνιου τόξου που θα πάρει από τα αγριολούλουδα της εξοχής. Θα τρέξουμε να γιορτάσουμε μαζί του, να τον δούμε, να τον αγγίξουμε, να μεθύσουμε από τα αρώματά του.

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!

Η γιορτή των λουλουδιών και των εργατών!

Η πρωτομαγιά της Άνοιξης  αλλά και της α(πε)ργίας. 

Τι είναι όμως η απεργία και τη θα γινόταν αν την πρωτομαγιά απεργούσαν τα … λουλούδια;

Δραστηριότητα 1η

Διάβασε με τη βοήθεια κάποιου μεγάλου το ποίημα της Ελένης Τσούση “Η απεργία των λουλουδιών” και ύστερα σκέψου και συζήτησε: Γιατί απεργούν  τα λουλούδια; Τι ζητάνε; Ποια λουλούδια γνωρίζεις; Τι ξέρεις για την φροντίδα τους; Τι χρειάζονται για να φυτρώσουν, να μεγαλώσουν και να ανθίσουν;



Λήψη αρχείου

 

Η πρωτομαγιά των εργατών

Και οι εργαζόμενοι κάποιες φορές απεργούν (δηλαδή σταματούν να πηγαίνουν στη δουλειά για λίγες ημέρες) ζητώντας καλύτερο μισθό ή συνθήκες εργασίας.

Το Μάη του 1886 τα εργατικά συνδικάτα στο Σικάγο ξεσηκώθηκαν και κατέβηκαν σε απεργία διεκδικώντας ωράριο εργασίας 8 ωρών και καλύτερες συνθήκες δουλειάς. Η μεγάλη απεργία των εργατών του Σικάγου εκείνη την Πρωτομαγιά  αποτέλεσε ορόσημο για τους αγώνες των εργατών και αργότερα η Πρωτομαγιά καθιερώθηκε ως ημέρα διεθνούς διαμαρτυρίας της εργατικής τάξης και μέρα απεργίας. Στην Ελλάδα έγιναν επίσης πολλές απεργίες και πορείες διαμαρτυρίας όπου οι εργαζόμενοι ζητούσαν να δουλεύουν οκτώ ώρες την ημέρα και όχι 12 ή 16 όπως μέχρι τότε.

Δραστηριότητα 2η

Παρατήρησε  την παρακάτω αφίσα. Περιέγραψε τι βλέπεις. Ύστερα φτιάξε κι εσύ μια παρόμοια

 

Την πρωτομαγιά λοιπόν, κανένας δεν πηγαίνει για δουλειά γιορτάζοντας τη γιορτή των εργατών, αλλά όλοι πηγαίνουμε στις εξοχές, μαζεύουμε λουλούδια και φτιάχνουμε πρωτομαγιάτικα στεφάνια, γιορτάζοντας έτσι και τη γιορτή των λουλουδιών!

 

Η πρωτομαγιά των λουλουδιών

Δραστηριότητα 3η

Πιο κάτω σου έχω δύο όμορφα τραγούδια για την Πρωτομαγιά

 

 

Δραστηριότητα 4η

Μπορείς να φτιάξεις τα πιο κάτω πρωτομαγιάτικα παζλ ; Αν πατήσεις το σύμβολο          η εικόνα θα μετατραπεί σε παζλ!

 

Δραστηριότητα 5η

ΑΣΚΗΣΗ ΓΛΩΣΣΑΣ:  Παρατήρησε προσεκτικά τα ονόματα των λουλουδιών και σύρε το κάθε λουλούδι εκεί που γράφει το όνομά του για να φτιάξεις το στεφάνι

 

Δραστηριότητα 6η 

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ: Βρες τις καρτούλες με τα ίδια λουλούδια. Θυμάσαι που βρίσκονται;

 

 

Δραστηριότητα 7η

Πόσα είναι τα λουλουδάκια; Ένωσε κάθε εικόνα με το σωστό αριθμό. Μετά πάτησε την καρτελίτσα “έλεγχος” για να δεις αν τα έκανες σωστά.

 

 

Δραστηριότητα 8η

Μπορείς  να διαλέξεις από τις παρακάτω κατασκευές και να φτιάξεις όποιες θέλεις ή ακόμη και κάποια δική σου

ΣΤΕΦΑΝΙ ΜΕ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ

https://files.e-me.edu.gr/index.php/s/GzLxzTM8naTdBnr

ΣΤΕΦΑΝΙ ΣΤΑΜΠΩΤΟ

https://files.e-me.edu.gr/index.php/s/tU76UIfwch7pQFO

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΜΕ ΣΥΡΜΑ ΠΙΠΑΣ

https://files.e-me.edu.gr/index.php/s/7A0hB5xTP8zBO6w

ΧΑΜΟΜΗΛΙΑ ΜΕ ΦΑΣΟΛΙΑ

https://files.e-me.edu.gr/index.php/s/fi7OiD5W8SPt3A2

ΣΤΟΛΙΔΙ ΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ

https://files.e-me.edu.gr/index.php/s/jM0DlTj6S386H6t

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ



Λήψη αρχείου

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ

ΜΕΡΟΣ 2ο (ΤΑ ΕΘΙΜΑ)

 Σπίτι μένω και μαθαίνω

Η Κυριακή του Πάσχα είναι η μεγάλη γιορτή της Λαμπρής – για πολλούς η πιο σημαντική γιορτή στην Ελλάδα. Από νωρίς το πρωί ο παραδοσιακός οβελίας ψήνεται στη σούβλα ενώ γύρω από το εορταστικό τραπέζι γλεντούν οικογένεια και φίλοι με τραγούδια και χορό. Και τις υπόλοιπες ημέρες  όμως της Μεγάλης Εβδομάδας, διάφορα έθιμα τηρούνται σε πολλά μέρη στην Ελλάδα.

 

Τα πιο γνωστά  από τα έθιμα του Πάσχα είναι οι λαμπάδες, τα κόκκινα αυγά, τα τσουρέκια, ο οβελίας, η μαγειρίτσα, τα κουλούρια, και τα βεγγαλικά. Υπάρχουν όμως και άλλα πιο ιδιαίτερα όπως τα φαναράκια στο Λεωνίδιο, οι μπότιδες στην Κέρκυρα, ο Επιτάφιος που μπαίνει στο νερό στην Ύδρα, ο ρουκετοπόλεμος στη Χίο κλπ.

 

Το φετινό Πάσχα θα είναι σίγουρα διαφορετικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να διατηρήσει κάποια από τα παραδοσιακά στοιχεία του όπως τα πασχαλινά κουλουράκια, τα κόκκινα αυγά, οι ευχές με κάρτες, e-mail ή τηλεφωνικά κ.α. 

Δραστηριότητα 1.

Βλέπουμε στα πιο κάτω σάιτ πολλές εικόνες και βίντεο σχετικά με τα Πασχαλινά έθιμα του τόπου μας

Δραστηριότητα 2 

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ: Ένωσε την κάθε λαμπάδα με το σωστό χρώμα

 

 

Δραστηριότητα 3

ΚΡΥΠΤΟΛΕΞΟ: Βρες τις χαμένες Πασχαλιάτικες λέξεις

 

Δραστηριότητα 4

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ: Που κρύφτηκαν οι εικόνες του Πάσχα;

 

Δραστηριότητα 5

Μπορείτε να κάνετε όποιες  θέλετε από τις κατασκευές και τις κάρτες που θα βρείτε στους πιο κάτω συνδέσμους.

Δραστηριότητα 6

Τραγούδια για το Πάσχα

Δραστηριότητα 7

PADLET:
Όσες θέλετε από τις κατασκευές σας, τις ζωγραφιές σας και  τις ευχές σας μπορείτε να τις ανεβάσετε στον πίνακα padlet που θα σας στείλω με μέιλ για να μπορείτε ΟΛΟΙ μαζί να βλέπετε και να χρησιμοποιείτε αυτό τον ΚΟΙΝΟ χώρο εργασίας, όπως τον πίνακα που κολλάτε τις εργασίες σας στο Νηπιαγωγείο μας.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

 

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΑΣ



Λήψη αρχείου

ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!

ΜΕΡΟΣ 1ο (ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ)

Σπίτι μένω και μαθαίνω

Ύστερα από τη συμμετοχή των μικρών πρακτόρων του Νηπιαγωγείου μας στη μυστική έρευνα που κάναμε, μαζέψαμε αρκετά στοιχεία σχετικά με τα ερωτήματα που υπήρχαν.

Οι απαντήσεις λοιπόν είναι:

ΕΡΩΤΗΜΑ 1: Τι είναι το Πάσχα;

Το Πάσχα είναι η πιο μεγάλη απ’ όλες τις γιορτές. Γιορτάζουμε την Ανάσταση του Χριστού.

ΕΡΩΤΗΜΑ 2: Πότε έρχεται;

Έρχεται την επόμενη Κυριακή στις 19 Απριλίου.

ΕΡΩΤΗΜΑ 3. Γιατί έρχεται;

Έρχεται για να μας θυμίσει μερικά πολύ σπουδαία γεγονότα: Τη ζωή του Χριστού, τη διδασκαλία Του, τα Πάθη Του, τη Σταύρωση και την Ανάστασή Του. 

ΕΡΩΤΗΜΑ 4. Ποιοι το περιμένουν;

Το περιμένουν οι Χριστιανοί σε όλο τον κόσμο με μεγάλη χαρά γιατί η Ανάσταση του Χριστού δίνει σε όλους ελπίδα.

Μπορείτε να δείτε πιο κάτω τις απαντήσεις των μικρών πρακτόρων του Νηπιαγωγείου μας!

 

Δραστηριότητα 1.

Παρακολουθήστε τώρα το πιο κάτω βίντεο για να μάθετε και εσείς για τη ζωή του Χριστού, τη Διδασκαλία Του, τα Θαύματα, τη Σταύρωση και την Αναστασή του.

 

Δραστηριότητα 2.

Τώρα που μάθατε τα γεγονότα προσπαθήστε να βάλετε  στη σειρά τις παρακάτω εικόνες σέρνοντάς τες στη σωστή θέση.

 

Δραστηριότητα 3.

Ακούστε το τραγούδι “Η Φουρτούνα” που μιλάει για το θαύμα που έκανε ο Χριστός να γαληνέψει τα κύματα και να σώσει τους μαθητές του που ήταν μέσα στο πλοίο.

Πριν χρόνια σ’ ένα πλοίο ήταν ο Χριστός

και δώδεκα ψαράδες φοβισμένοι

το πλοίο ήταν γεμάτο το καράβι μικρό

καμιά ελπίδα δεν τους μένει.

 

Τον είδαν να σηκώνετε στο κύμα να μιλά

και η θάλασσα ευθύς να γαληνεύει

ήτανε ψαράδες και είχαν δει πολλά

μα τούτο δεν το είχαν δει ξανά.

 

Ποιος πες μας ποιος είσαι ποιος;

Εσύ που τους ανέμους διατάζεις,

Εσύ που τη βροχή σταματάς,

και τη φουρτούνα κοπάζεις.

 

Και σήμερα φουρτούνα και σήμερα βροχή

με πόλεμο ψευτιά και αδικία.

Το κύμα του θανάτου απλώνεται στη γη

μα ατάραχοι μένουν οι πιστοί.

 

Σηκώνουνε τα χέρια του ψηλά στον ουρανό

εσύ είσαι η μόνη ελπίδα που τους μένει

γύρω τους σκορπούνε μια γαλήνη θεϊκή

και οι άνθρωποι ρωτούν εκστατικοί:

 

Ποιος πες μας ποιος είσαι ποιος;

Εσύ που τους ανέμους διατάζεις,

Εσύ που τη βροχή σταματάς,

και τη φουρτούνα κοπάζεις.

Δραστηριότητα 4.

Φτιάξτε τα παζλ για να δείτε τις ζωγραφιές που έκαναν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας για το Πάσχα. Αν πατήσετε το σύμβολο          η εικόνα θα μετατραπεί σε παζλ!

ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ – ΠΑΖΛ

 

 

Mοιράζομαι σημαίνει ευτυχία

 Σπίτι μένω και μαθαίνω

Η λέξη “μοιράζομαι”  προκαλεί στο άκουσμά της,  αίσθηση ζεστασιάς και συντροφικότητας. Μοιράζομαι κάτι, σημαίνει πως δεν το ζω μόνος, το επικοινωνώ, γίνονται και άλλοι άνθρωποι συνοδοιπόροι μου. Έτσι τελικά,  μοιράζομαι σημαίνει ευτυχία.

Αυτό το μοίρασμα μας έχει λείψει περισσότερο απ’ όλα τώρα που είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι μακριά από το σχολείο μας.  Το μοίρασμα στα γέλια και στα παιχνίδια, στις αγκαλιές και στις σκανδαλιές, στα όμορφα και στα όχι και τόσο όμορφα, στα χαρούμενα και στα αγαπημένα…

Σκέφτηκα λοιπόν  να μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις μικρές και τις μεγάλες μας στιγμές τη φετινή χρονιά στο Νηπιαγωγείο μας. Ανοίξτε λοιπόν τον παρακάτω σύνδεσμο και χαρείτε τες κι εσείς!

https://safeYouTube.net/w/Bk65

 

 

Η τελεία

Σπίτι μένω και μαθαίνω

(5 Απριλίου 2020)

Αφού ανέβασα στις 2 Απριλίου στο blog του Νηπιαγωγείου υλικό για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου  στη συνέχεια  σκέφτηκα να  διαβάσω στα παιδιά εγώ η ίδια ένα βιβλίο όπως κάναμε πολλές πολλές φορές στο σχολείο.  Αυτή τη φορά βεβαία θα το τραβούσα σε βίντεο και θα τους το έστελνα  να το δουν, αφού τα σχολεία παραμένουν κλειστά από τις 5 Μαρτίου.

Το βιβλίο είναι “Η τελεία” του Peter Reynolds ένα από τα πιο αγαπημένα των παιδιών αλλά και δικό μου, αφού τονίζει τη μαγική δύναμη της σωστής παρέμβασης, με το σωστό – ήπιο τρόπο, στη σωστή στιγμή για να κινητοποιήσεις και να ξεκλειδώσεις ένα παιδί τονώνοντας την αυτοπεποίθησή του.

Ύστερα επισύναψα σε ένα mail  το link από tο βίντεο που έφτιαξα και το έστειλα στα παιδιά ελπίζοντας να να το χαρούν και ύστερα περίμενα να μου στείλουν τις ζωγραφιές τους αλλά και τα σχόλιά τους.

Εδώ είναι μερικές από αυτές!

          

Αν θέλετε να δείτε μια παλαιότερη ανάρτηση γι αυτό το βιβλίο μπορείτε να πατήσετε τον παρακάτω σύνδεσμο

https://blogs.sch.gr/niageir/?p=857

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Σπίτι μένω και μαθαίνω

(2 Απριλίου 2020)

«Μ’ ένα βιβλίο γιορτάζω, τον κόσμο τον αλλάζω, διαβάζω», είναι το σύνθημα-καμπάνια που προτείνει ο συγγραφέας παιδικών βιβλίων Βαγγέλης Ηλιόπουλος για τη φετινή, άκρως ιδιαίτερη Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου,

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Η ημέρα αυτή καθιερώθηκε από το Διεθνές Συμβούλιο Βιβλίων για τη Νεότητα (International Board on Books for Young People-IBBY) το 1966,  με σκοπό να “τονώσει την αγάπη για το διάβασμα και να στρέψει την προσοχή στα παιδικά βιβλία”. Ημέρα για τον εορτασμό, επελέγη, η ημέρα γενεθλίων του σπουδαίου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805).

Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της IBBY ετοιμάζει ένα μήνυμα και μία αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο. Το 2020, υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Σλοβενίας. Το μήνυμα της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου με τίτλο «Πείνα για λέξεις» υπογράφει ο Σλοβένος πανεπιστημιακός και λογοτέχνης Πέτερ Σβέτινα  και είναι το ακόλουθο:

Εκεί που μένω, οι θάμνοι πρασινίζουν αργά τον Απρίλη ή νωρίς τον Μάη και σύντομα γεμίζουν με κουκούλια από πεταλούδες. Αυτά τα κουκούλια μοιάζουν με μπαλίτσες από βαμβάκι ή με κουφέτα και οι νύμφες τους καταβροχθίζουν φύλλο το φύλλο μέχρι που οι θάμνοι απογυμνώνονται. Όταν όμως οι νύμφες γίνουν πεταλούδες και πετάξουν, οι θάμνοι δεν είναι κατεστραμμένοι. Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, ξαναγίνονται πράσινοι πάλι και πάλι.

Έτσι μοιάζει ο συγγραφέας, έτσι μοιάζει ο ποιητής. Κατασπαράζονται, μένουν κατάστεγνοι από ιστορίες και ποιήματα, που, όταν ολοκληρωθούν, πετούν μακριά, μπαίνουν μέσα σε βιβλία και βρίσκουν τους αναγνώστες τους. Αυτό γίνεται πάλι και πάλι.

Και τι συμβαίνει με κείνα τα ποιήματα και τις ιστορίες;

Ξέρω ένα αγόρι που έπρεπε να κάνει κάποια εγχείρηση στο μάτι του. Για δύο εβδομάδες μετά την εγχείρηση, έπρεπε να ξαπλώνει μόνο από τη δεξιά πλευρά και μετά δεν έπρεπε να διαβάζει τίποτα για έναν μήνα. Όταν τελικά ξαναπήρε στα χέρια του ένα βιβλία έπειτα από ενάμιση μήνα, ένιωσε σαν να κατάπινε λέξεις μ’ ένα κουτάλι από μια γαβάθα. Σαν να τις έτρωγε. Πραγματικά τις έτρωγε.

Ξέρω κι ένα κορίτσι που, όταν μεγάλωσε, έγινε δασκάλα. Μου είπε: “Τα παιδιά που οι γονείς τους δεν τους διάβασαν παραμύθια έχουν στερηθεί κάτι σημαντικό”.

Οι λέξεις στα ποιήματα και στις ιστορίες είναι τροφή. Όχι τροφή για το σώμα, όχι τροφή που μπορεί να γεμίσει το στομάχι σου. Τροφή όμως για το πνεύμα και τροφή για την ψυχή.

Όταν πεινάει κάποιος ή διψάει, το στομάχι του γουργουρίζει και το στόμα του στεγνώνει. Οι πεινασμένοι γυρεύουν να φάνε κάτι, ένα κομμάτι ψωμί, ένα πιάτο ρύζι ή δημητριακά, λίγο ψάρι ή μια μπανάνα. Όσο περισσότερο πεινούν, τόσο στενεύει ο οπτικός τους ορίζοντας, ώσπου παύουν να βλέπουν ό,τι δεν είναι τροφή για να τους χορτάσει.

Η πείνα για λέξεις εκδηλώνεται διαφορετικά. Μοιάζει με θλίψη, με λήθη, με αυθάδεια. Οι άνθρωποι που υποφέρουν από τέτοιου είδους πείνα δε νιώθουν πως η ψυχή τους τρέμει από το κρύο κι ότι προσπερνούν τους εαυτούς τους χωρίς να το προσέχουν. Ένα μέρος του κόσμου τους εξαφανίζεται χωρίς να το γνωρίζουν.

Αυτού του είδους η πείνα χορταίνεται με ποίηση και ιστορίες.

Υπάρχει όμως ελπίδα για όσους δεν έχουν ποτέ αφεθεί ν’ απολαύσουν τις λέξεις, για να χορτάσουν αυτή την πείνα;

Υπάρχει! Το αγόρι που είπαμε διαβάζει κάθε μέρα. Το κορίτσι έγινε δασκάλα και διαβάζει στους μαθητές της. Κάθε Παρασκευή. Κάθε βδομάδα. Αν κάποια φορά το ξεχάσει, της το θυμίζουν τα παιδιά.

Και τι γίνεται με τον συγγραφέα και τον ποιητή; Καθώς έρχεται το καλοκαίρι, θα πρασινίσουν πάλι. Και πάλι θα στεγνώσουν από ιστορίες και ποιήματα, που θα πετάξουν μακριά προς κάθε κατεύθυνση. Πάλι και πάλι.”

Στην Ελλάδα, την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου υποστηρίζει από το 1996, ο Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού και Εφηβικού Βιβλίου, το ελληνικό τμήμα της IBBY, που τυπώνει στα ελληνικά την αφίσα και το φυλλάδιο με το μήνυμα και τα αποστέλλει σε ένα ευρύ δίκτυο σχολείων και σχολικών βιβλιοθηκών σε όλη την Ελλάδα, προτρέποντας έτσι και άλλους φορείς να οργανώσουν εκδηλώσεις για τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. (Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/13)

Ψάχνοντας ιστοσελίδες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να βρείτε πολλούς  τρόπους για να αξιοποιήσετε την επέτειο με παιχνίδι κι αναγνώσεις.

Για παράδειγμα:

Οι εκδόσεις Μάρτης, στηρίζοντας την πρωτοβουλία «Μένουμε Σπίτι», ανέβασαν στο YouTube κανάλι τους τη σειρά «Παραμύθια με την Ξένια», παρέχοντας δωρεάν το ηχητικό αρχείο από το ομώνυμο βιβλίο-CD που κυκλοφορεί.  Με την εκφραστική της αφήγηση, η γνωστή Ξένια Καλογεροπούλου μας μεταφέρει σε παραμύθια απ’ όλο τον κόσμο.

 Να σου πω ένα παραμύθι;», ρωτάει το Μουσείο Παραμυθιού από την όμορφη Λευκωσία, συντονίζοντας καθημερινά απ’ όταν έκλεισε τις πόρτες του αφηγήσεις παραμυθιών: στις 11 το πρωί και 4 το απόγευμα με ζωντανές μεταδόσεις από την σελίδα του στο facebook.  Ηθοποιοί, καλλιτέχνες ή και άνθρωποι της πολιτικής ανοίγουν την κάμερα, αποκαλύπτοντας το αγαπημένο τους παραμύθι. Συν τοις άλλοις, την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, συντονίζονται τρεις βραβευμένοι συγγραφής και μια ταλαντούχα εικονογράφος-συγγραφέας –οι Βαγγέλης Ηλιόπουλος, Μαρίνα Μιχαηλίδου, Αννα Κουπάνου και Έφη Λαδά– για ένα πρωινό γεμάτο παραμύθια, εικόνες και φαντασία (από τις 10.30 π.μ.).

«Σκεφθήκαμε να καλέσουμε κάποιους φίλους για να διαβάσουμε μαζί, ζωντανά μέσω Instagramhttps://www.instagram.com/ekdoseisklidarithmos/?hl=el μερικά από τα βιβλία μας για μικρά αλλά και μεγαλύτερα παιδιά», δημοσίευσαν οι εκδόσεις Κλειδάριθμος, οργανώνοντας μια εβδομάδα αναγνώσεων με καθημερινά ραντεβού στις 7 το απόγευμα, από την Δευτέρα (30/3) έως την Κυριακή (5/4). Την Πέμπτη 2 Απριλίου, η Χριστίνα Κωνσταντουδάκη –συγγραφέας και δημιουργός της ομάδας Παιδικό Βιβλίο – Προτάσεις που μετρά σχεδόν 40.000 μέλη στο facebook– θα διαβάσει το «Τρία πουλάκια κάθονται» της Αμερικανικής Ψυχολογικής Εταιρείας, διά χειρός Λίζα Μουλάντι.

 “Συγκεντρώσαμε αρκετά βίντεο, παλιά αλλά και νέα, τώρα που μένουμε σπίτι, όπου οι ίδιοι οι συγγραφείς ή άλλοι αφηγητές αφηγούνται όμορφα παραμύθια και ιστορίες”  λένε οι υπεύθυνοι στο Eniplex     https://www.elniplex.com/%ce%ad%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b5%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%be%ce%ad%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%cf%83%cf%85%ce%b3%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b2%ce%ac%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bd-on-line-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b9%ce%ac/

Και μην ξεχνάτε τα link που ανέβασα στην προηγούμενη ανάρτησηΠαίζω και διαβάζω” τα οποία είναι πέντε (5) σάιτ, με πολλά – πολλά βιβλία για να διαβάσετε ή να ακούσετε μαζί με τα παιδιά.

Τέλος ένα βίντεο – χαιρετισμός από το συγγραφέα Χρήστο Δημόπουλο για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων