
που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 22 Απριλίου
καθώς επίσης και με αφορμή το τέταρτο, για φετινή σχολική χρονιά, εργαστήριο δεξιοτήτων
“Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης”
και επιπλέον με αφορμή την ένταξη του Δήμου Ξηρομέρου σε πρόγραμμα ανακύκλωσης
που προϋποθέτει τοποθέτηση μπλε κάδων στις γειτονιές μας,
κάναμε αναφορά στους κάδους που υπάρχουν τοποθετημένοι
στα χωριά μας και ποια είναι η χρήση τους.
Δημιουργήσαμε όλοι μαζί την Γη, το σπίτι όλων των ανθρώπων
και ζωγραφίσαμε τι μπορούμε να κάνουμε εμείς
για να την κάνουμε να νιώθει χαρούμενη.

Διαβάσαμε μία ιστορία με σκοπό να αντιληφθούν
τα παιδιά την επίδραση του ανθρώπου στο περιβάλλον
Θυμηθήκαμε τον κάδο ΑΦΗΣ
που έχουμε στο σχολείο μας για την ανακύκλωση μπαταριών
και είδαμε εικόνες κάδων ανακύκλωσης που ενδεχομένως έχουμε συναντήσει σε κοντινή μας πόλη.
Έπειτα από συζήτηση με τα παιδιά στην τάξη τέθηκε το ερώτημα
“Τα σκουπίδια, όταν τα πετάμε, εξαφανίζονται;”
Έτσι λοιπόν κάναμε ένα πείραμα:
Φυτέψαμε σκουπίδια-που μπορούν να ανακυκλωθούν- σε μια γλάστρα
και λίγο πριν τη λήξη του σχολικού έτους θα δούμε αν εξαφανίστηκαν….
Κατασκευάσαμε τον μπλε κάδο με ανακυκλώσιμα υλικά και τοποθετήσαμε
τον εαυτό μας δίπλα του κρατώντας μια πινακίδα για την Ημέρα της Γης
Παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό βίντεο με τον Μπλέκα-μπλε κάδο
και τον Πέρι το περιβάλλον
Παρακολουθήσαμε ιστορίες για να προβληματιστούμε
παίξαμε παιχνίδια με την ανακύκλωση
Παίζουμε με την ανακύκλωση μέσα από κατηγοριοποίηση
σκουπιδιών στο σωστό κάδο και με πλαστικά ποτήρια όπου
ο κάθε παίκτης καλείται να φυσήξει το πλαστικό του ποτήρι
και να περάσει πρώτος την γραμμή τρερματισμού!
Δημιουργούμε στη τάξη το δικό μας ρομπότ από ανακυκλώσιμα υλικά
ενώ προγραμματίζουμε και το Bee-bot μας να κάνει ανακύκλωση!
Δημιουργήσαμε τα δικά μας ρομπότ που είναι στην υπηρεσία
της ανακύκλωσης με τη βοήθεια των γονιών μας που θα αποτελέσουν
τα βασικά εκθέματά στην έκθεση που θα πραγματοποιήσουμε.
Το κάθε ρομπότ είναι μοναδικό όπως και εμείς οι ίδιοι άλλωστε!

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους γονείς των μαθητών μας
που πάντα είναι πρόθυμοι για δημιουργία και συμμετοχή!
Πραγματοποιήσαμε εθελοντικό καθαρισμό καλλιεργώντας
έτσι την δεξιότητα της προσφοράς
αφού η λέξη εθελοντής κρύβει μέσα της τη λέξη ΘΕΛΩ!

Ο εθελοντισμός πρέπει πάντα να βραβεύεται.
Έτσι, με τη βοήθεια του μπαμπά Γιώργου και της μαμάς Όλγας,
που έτυχε να βρίσκονται εκείνη την ώρα στο σχολείο μας,
βραβεύσαμε τη συμμετοχή των μαθητών μας στην εθελοντική δράση
καθαρισμού του προαύλιου χώρου του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Φυτειών

Τα παιδιά δημιουργούν αφίσες με περιβαλλοντικό μήνυμα
και διανέμουν έντυπο ενημερωτικό υλικό στην τοπική κοινότητα.
Η ενημέρωση των γονέων και της τοπικής κοινότητας για τη σωστή χρήση του μπλε κάδου
εντάσσεται στα πλαίσια της ενεργού πολιτειότητας και της καλλιέργειας περιβαλλοντικής ευθύνης.
Τέλος συμμετέχουμε εθελοντικά σε δράση δεντροφύτευσης που συνδιοργανώνει ο Σύλλογος γονέων του Δ.Σ,ο πολιτιστικός σύλλογος και η τοπική Κοινότητα Φυτειών σε μια προσπάθεια ενίσχυσης του πράσινου και καλλωπισμού του περιβάλλοντος χώρου των σχολείων μας.
Μια μέρα γιορτής και προσφοράς που συνδέεται και με την Γιορτή της μητέρας.



























