ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
I SAVE LIVES- Πρόγραμμα θεωρητικής εκπαίδευσης First Responders — KIDS SAVE LIVES CHAMPIONSHIP
Πριν δύο χρόνια ήρθαμε σε επαφή με την Ανθρωπιστική Οργάνωση KIDS SAVE LIVES-Τα παιδιά σώζουν ζωές και εντάξαμε στο σχολείο μας ένα σπουδαίο «μάθημα»· Το μάθημα των Πρώτων βοηθειών σε επείγουσες για τη ζωή καταστάσεις. Κάθε χρόνο οι μαθητές της Α΄ Λυκείου παρακολουθούν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «I SAVE LIVES- Πρόγραμμα θεωρητικής εκπαίδευσης First Responders | Πρώτων Ανταποκρινόμενων της Κοινότητας, σε θέματα Πρώτων Βοηθειών» και συμμετέχουν στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό ΚΑΡΠΑ « KIDS SAVE LIVES CHAMPIONSHIP». Πριν από λίγες μέρες έλαβαν μέρος και στην εκδήλωση εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Επανεκκίνησης Καρδιάς που διοργανώθηκε από το KIDS SAVE LIVES στο Mediterranean Cosmos και έζησαν μια μοναδική εμπειρία. Ένωσαν τις δυνάμεις τους με μαθητές από σχολεία όλης της χώρας με στόχο το Πανελλήνιο Ρεκόρ ΚΑΡΠΑ Μαθητών.
Η Ανθρωπιστική Οργάνωση KIDS SAVE LIVES, αναγνωρίζοντας το ενδιαφέρον και τις προσπάθειες του σχολείου για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών μας, επέλεξε το σχολείο μας μαζί με άλλα και μας προσέφερε σε συνεργασία με την Attica Bank έναν πλήρη Σταθμό Απινιδωτή. Η εγκατάσταση και ενεργοποίηση του Απινιδωτή έγινε παρουσία μαθητών, εκπαιδευτικών και εκπροσώπων του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, ενώ ακολούθησε παρουσίαση Πρώτων Βοηθειών από Εθελοντές Εκπαιδευτές του Προγράμματος και επίδειξη χρήσης του Απινιδωτή. Ο Απινιδωτής (AED) τοποθετήθηκε στον εξωτερικό τοίχο του σχολείου με τις απαραίτητες σημάνσεις και ολοκληρώθηκε η καταγραφή και δημοσίευσή του στον Εθνικό Χάρτη Απινιδωτών: https://kidssavelives.gr/aed/
Τέλος, οι μαθητές και οι λοιποί παρευρισκόμενοι ενημερώθηκαν για την χρήσιμη εφαρμογή iSAVElives: https://kidssavelives.gr/isavelives/
The development of personality within and outside the school community and its effect on personal success in adult life. Personality vs Identity
ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
Εκδήλωση κινητοποίησης κατά της βίας για μαθητές/τριες Α΄ και Β΄ Λυκείου
ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ
Την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024, ημέρα της εαρινής ισημερίας, πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο του σχολείου μας και στον χώρο που βρίσκεται το αναλημματικό ηλιακό ρολόι, η δράση της ΠΑΝΕΚΦΕ που αφορά το πείραμα του Ερατοσθένη για τον υπολογισμό της περιφέρειας της γης.
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Στο πλαίσιο της ημέρας κατά του σχολικού εκφοβισμού, στις 6 Μαρτίου, οι μαθητές ενημερώθηκαν για το φαινόμενο αυτό που αφορά άμεσα τη σχολική κοινότητα.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Από τις 5 έως τις 16 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας διαδικτυακές παρουσιάσεις με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών/τριών στο πλαίσιο του Σχ. Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μεσαιωνικής Ιστορίας που διδάσκεται στη Β΄τάξη Λυκείου οργανώθηκε από τη διδάσκουσα καθηγήτρια, Αλμαλιώτη Σουσάννα, διδακτική επίσκεψη στο Βυζαντινό Μουσείο με συμμετοχή των μαθητών μας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κάρτες επίσκεψης». Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε ημέρα Τρίτη 6/2 και είχε συμμετοχή σχεδόν όλων των μαθητών. Περιδιαβήκαμε τις αίθουσες του μουσείο στοχευμένα καθώς οι μαθητές-τριες που ήταν ήδη χωρισμένοι σε ομάδες εργάστηκαν με σκοπό την προσέγγιση συγκεκριμένων αντικειμένων ενώ με χαρά μας διαπιστώσαμε ότι πολλά αντικείμενα του μουσείου προσέλκυσαν την προσοχή τους. Η μέρα έκλεισε με ευχάριστη βόλτα στην ηλιόλουστη πλατεία Ναβαρίνου.
Ευχαριστούμε το Βυζαντινό Μουσείο και την κ. Φουρλίγκα (υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων) για την άψογη προετοιμασία της εκπαιδευτικής μας επίσκεψης αλλά και τη ζεστή υποδοχή του σχολείου μας.
Εντυπώσεις μαθητών-τριών
Σήμερα επισκεφτήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Για μένα θα μείνει μία αξέχαστη εμπειρία, μιας και λατρεύω την ιστορία και ειδικά την Βυζαντινή. Μέσα στο μουσείο υπήρχαν συνολικά δέκα αίθουσες, όλες χρονολογημένες από την ίδρυση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας έως και την πτώση της το 1453. Το μουσείο έχει μια πληθώρα από αρχαία μάρμαρα, στολισμένα τρικλίνια (πατώματα), είδη καλλωπισμού, κοσμήματα και θρησκευτικές εικόνες από εκείνη την εποχή. Αυτά που μου έκαναν εντύπωση είναι τα γυάλινα μπουκάλια, ένα μείγμα από λεπτή άμμο χωρίς σίδηρο με προσθήκη μαγγανίου και αντιμόνιου, ως αποχρωματιστές. Επιπλέον με εντυπωσίασε η εικόνα της Παναγίας να θηλάζει τον μικρό Ιησού.
Η εκδρομή μας στο βυζαντινό Μουσείο δεν ήταν μια απλή επίσκεψη , ήταν η ευκαιρία μας να γίνουμε ΕΜΕΙΣ ξεναγοί ,ιστορικοί αλλά και ερευνητές, μέσα από μια διαδικασία αρκετά διασκεδαστική, με την οποία παρουσιάζαμε στους συμμαθητές μας αλλά και στους καθηγητές μας διάφορα εκθέματα . Μια πολύ διδακτική και ευχάριστη εμπειρία καθώς πέρα από το γνωστικό κομμάτι είχαμε και την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τους εαυτούς μας στο κομμάτι της παρουσίασης. Να αποβάλλουμε το άγχος και να μιλήσουμε για τη χρονολογία, τη τοποθεσία και την ιστορία πίσω από ένα αντικείμενο .Άμα είχαμε ένα ξεναγό δεν θα θυμόμουν αυτή τη στιγμή ότι ηθμός στο Βυζάντιο είναι το σουρωτήρι και ότι το θυμάμαι με τη διαδικασία της παρουσίασης ,τη συνεργασίας αλλά και του γέλιου αφού πολλοί συμμαθητές μας, μας τραβούσαν βίντεο και νιώθαμε πραγματικά σαν να είμαστε επαγγελματίες. “Για μια ακόμη φορά γίναμε τα κέντρα της προσοχής “.