ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ…..

….. Η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση αφορά μια πολυδιάστατη μέθοδο που αναφέρεται στην Ανοικτή εκπαίδευση ως φιλοσοφία παροχής ευκολίας πρόσβασης και ευκαιριών μάθησης σε όλους ή δυνατόν (τυπικών μη τυπικών προσόντων)Πρόκειται για μία μέθοδο που στηρίζεται περισσότερο στη μάθηση και στην ευρετική  πορεία γνώσης και λιγότερο στη διδασκαλία με τη συνηθισμένη της μορφή. Όχι πως δεν εξυπηρετεί ταυτόχρονα μάθηση και διδασκαλία τόσο στην τυπική όσο και στην ανοικτή εκπαίδευση την οποία φαίνεται να εξυπηρετεί καλύτερα καθώς εξυπηρετεί τη φιλοσοφία της (παρέα και με άλλες μεθόδους ανάλογες βέβαια). Οι ΤΠΕ τεχνολογίες αφορούν μονάχα ένα μέρος της, και φυσικά μια ολόκληρη μέθοδος δεν εξαντλείται σε αυτό μόνο το μέρος. Ένα άλλο πολύ σημαντικό μέρος της είναι οι διαφορετικοί ρόλοι που καλούνται να παίξουν όλοι οι εμπλεκόμενοι στη μαθησιακή διαδικασία … Εδώ είναι το κομμάτι που αφορά εμάς…. Εν συντομία και περιληπτικά ο δάσκαλος με τον υποστηρικτικό του ρόλο και ο μαθητής με τον ρόλο υπευθυνότητας που καλείται να αναλάβει και ο γονέας, εν προκειμένω (γιατί μιλάμε για μη ενήλικα παιδιά), με τον εμψυχωτικό του ρόλο συμβάλλουν στην πραγμάτωση αυτό που λέμε…. ή πάμε να κάνουμε … Συμπληρωματική σχολική εξΑΕ που όμως σε κανονικές συνθήκες αυτή η υπομορφή εξΑΕ λειτουργεί σε οργανωμένο θεσμικό πλαίσιο σχολικής μονάδας…. εδώ φυσικά (στην δική μας περίπτωση μιλάμε για καθαρά ερασιτεχνική διάσταση του θέματος)

…….. Πρόκειται, ωστόσο, για μια κανονική σχεδιασμένη εκπαιδευτική διαδικασία που προσδοκά- στοχεύει σε συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα, γιαυτό και θα την αντιμετωπίσουμε με το σεβασμό που της αξίζει….κάνοντας ο,τι καλύτερο δεδομένου των συνθηκών…..

Δυο είναι χοντρικά τα σημεία που μας ενδιαφέρουν…. α) ότι ο μαθητής και ο δάσκαλος βρίσκονται σε φυσική απόσταση (χωρο-χρονική) μεταξύ τους (το κενό αυτό έρχεται να καλύψει η σύγχρονη τπε εφαρμογή μέσων) και β) ο τρόπος ανατροφοδότησης ,γιατί είπαμε πως προσδοκά συγκεκριμένα αποτελέσματα…. όλα αυτά λύνονται… και έχουν λυθεί…!!!!!!!!!!!!!

 

…… εκείνο που πρέπει καλά να καταλάβουμε είναι ότι όποιος ηθελημένα εισέρχεται σε αυτήν την διαδικασία πρέπει οπωσδήποτε να σεβαστεί τις συνθήκες και να πράξει ανάλογα…. δεν μπορεί δηλ. να κάνει ο καθένας ό,τι του ρθει … δεν πρόκειται για ελεύθερη εκπαίδευση…. αλλά για σχεδιασμένη όπως η διαζώσης και μάλιστα δεν θα μπορεί πλέον η τυπική εκπαίδευση να ανασάνει και να ανανεωθεί αν δεν έχει από δίπλα της τη Συμπληρωματική εξ ΑΕ.

Επομένως, ναι στη φυσική απόσταση μαθητή- δασκάλου,

ναι στο σεβασμό του δικού του ρυθμού μάθησης

ναι στην υποστηρικτική διαδικασία

ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΣΤΗΝ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

….. Πρώτα… πρώτα για να εισαχθούμε σε αυτή τη διαδικασία (καταρχάς της φυσικής απόστασης)

… θα Υπογράψουμε τώρα αμέσως το νέο μας μαθησιακό συμβόλαιο…

Είπαμε πως στηρίζεται στη μάθηση …άρα η μάθηση απαιτεί συγκέντρωση και ωριμότητα που τη δείχνω στον εαυτό μου και στο δάσκαλο μου με τη συνέπεια στις εργασίες μου ως το χρόνο που μου δίνεται και με την υπόσχεση πως θα δουλεύω με υπευθυνότητα

—-πολύ ωραία….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

να το το καινούριο μας ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ

ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ να είμαι τίμιος/α απέναντι στις εργασίες μου

ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ να εργάζομαι με υπευθυνότητα

ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ να κρατήσω τις ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΜΟΥ

 

… μη νομίζει κανείς πως επειδή δεν βλέπει ο δάσκαλος δε γίνονται οι εργασίες, αφού είπαμε πως έχουμε ανατροφοδότηση, που επειδή, όμως, δε γίνεται τόσο άμεσα χρειάζεται να είμαστε από μόνοι μας υπεύθυνοι….

…..είναι η πιο κατάλληλη ευκαιρία να αποδείξουμε επιτέλους πως είμαστε ώριμα παιδιά κάτι που εύχονται οι γονείς μας από τότε που περπατήσαμε….

….ας αρχίσουν σιγά σιγά να πραγματοποιούνται τα όνειρα μήπως και ξαστερώσει λιγάκι…. μα τα όνειρα χρειάζονται δουλειά…..χμ!!!……………….

πάμε τώρα να ορίσουμε και την ανατροφοδότηση σας

παρακάτω σας δίνονται 3 επιλογές διαλέξτε τι θέλετε……θα μου πείτε όταν συναντηθούμε…..

ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ-ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ

Α) Οι εργασίες σας θα αποτελέσουν το 70% του πρώτου μισού του Τρίτου Τριμήνου

Β) Οι εργασίες θα αποτελέσουν το 70% του πρώτου μισού του Τρίτου Τριμήνου + 30% επανάληψη σχολείο

Γ) Όλα τα παραπάνω + γραπτή εξέταση για το υπόλοιπο πρώτο μισό του Τρίτου Τριμήνου

 

Πρέπει να καταλάβουμε ότι θα συνεχίσουμε κανονικά από εκεί που σταματήσαμε, άρα όλο το θέμα το αντιμετωπίζουμε με σεβασμό και δεν θα επανεξεταστούν τα θέματα αυτά…. θα πάρετε δηλ. μια κανονική μικρή βέβαια γεύση της εξ αποστάσεως με απόλυτο σεβασμό σε κείνους που έφαγαν τη ζωή τους να μας ανοίξουν τα μάτια….. ας προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς ….μη πάει χαμένη τέτοια περιπέτεια……….

……………………………………………………………………………………………………

το πρόγραμμα μας θα συνεχιστεί κανονικά…. όμως όχι με το ίδιο ρυθμό…. θα επιλέξουμε τα μαθήματα της ημέρας και θα εστιάζουμε σε δύο τη φορά διαφορετικά, ώστε να καλύψουμε ένα μέρος από όλα…… και θα έχουμε μάθημα ίσως 4ις φορές αντί για 5 την εβδομάδα…………………………

το υλικό σας θα σας δίνετε κατάλληλα διαμορφωμένο από μένα όλο!!! και οδηγίες για τη μελέτη σας…………………………. εάν χρειαστεί θα φροντίσουμε την επικοινωνία μας προς το παρών δεν συντρέχει λόγος διευθετήσεων……

……………………………………………………………………………………….

το υλικό σας θα σας δίνετε με word, ώστε να το ανοίγετε,  όσοι ενδιαφέρεστε, και να μην απασχολούμε τη σελίδα μας…….

…..όσοι από εσάς δεν θέλετε να παρακολουθείτε για διάφορους λόγους όταν με το καλό επιστρέψουμε θα αναφερθούμε στα βασικά σημεία που θα διαπραγματευτούμε εδώ…………μόνο στα βασικά……λόγω χρόνου κτλ……. οπότε κανείς δε θα μείνει παραπονεμένος……………..

(επίσης, όποιος δε θέλει καθόλου να συμμετάσχει υπάρουν ωραιότατες ιστοσελίδες,όπως το φωτόδεντρο ή η e-ταξη που διαθέτουν καταπληκτικό υλικο…..γνωρίζετε ότι είμαι φανατικός υπέρμαχος της ελέυθερης επιλογής…. και πάλι εδώ είμαστε για σχετικές πληροφορίες και ενημερώσεις)

όποιος όμως θέλει να είναι εδώ τότε θα είναι εδώ γιατί εδώ θα είμαι και γω….. κάπου άκουσα πως είσαι εκεί που σου λέει η καρδιά σου…. εγώ, λοιπόν, είμαι εδώ…………………………..

τώρα ως προς τον τρόπο εργασίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

…………………θα παρακαλέσω τα παιδιά να ανοίγουν με τη διακριτική επίβλεψη του γονέα το word και να ξεκινούν τη διαδικασία μάθησης…… με τα βιβλία και τα τετράδια που τα συνοδεύουν ανοιχτά…αφού γίνει λήψη του word το διαδίκτυο κλείνει…..εκτός και αν το απαιτεί η εργασία σας οπότε πάντα εδώ με την επίβλεψη γονέα επισταμένα και όχι διακριτικά θα ανοίξουμε την ιστοσελίδα που θα προτείνουμε…………………………………………………………………………

Κάνουμε το Σταυρό μας και ξεκινάμε………………!!!!!!!!!!!!Αποτέλεσμα εικόνας για νησιώτικοπαράθυροκαλώς ήλθατε στον νέο κόσμο της εξ’ ΑΕ!!!!!! ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ……………

ΤΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!

ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΠΕΜΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΦΥΣΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ και λίγα Μαθηματικά……

το οτιδήποτε αναδιαμορφώνεται από τις επικρατούσες συνθήκες και εξελίσσεται θα επανεξετάζεται μαζί τους!!!!!!!!!!!!!!!!!!

η νέα μας τάξη………….που δεν είναι εικονική…………. άλλη φορά αυτό…….

,αλλά και είναι αφού θέλω να την φέρνετε στο μυαλό σας, ώστε να μη χαθεί η βάση…. η σταθερά μας…………………………………………………………

για ευνόητους λόγους ακολουθούμε ως εξής: εσεις όμως γνωρίζετε ποιοι είστε….. θυμηθείτε μην πάει χαμένο άλλωστε τόσο μυστήριο και ανακάλυψεις εεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ιανουάριος- Καλοκάιρι                   Γενάρης- Γενάρης (1)

Βιολέτα- Σεπτέμβριος                     Αύγουστος- Μάρτης

Ανεμώνα                                     Ίρις- Καλοκαίρι (1)

 

 

Δεκέμβρης—-Μάης                            Μάρτης (1)—– Μάης (1)

Εχινάκεια- Αυγερινός                        Αζαλέα——Μέντα

                                                         Απρίλης——- Πανσές

 

Είμαστε όλοι εδώ; Για μετρηθείτε;……………………

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ

(Πιθανά κάθε ομαδούλα να έχει και μια δράση η κάθεμια σε ένα από τα παραπάνω μαθήματα… εξετομικευμένα φυσικά, ο καθένας μόνος του… που θα την ακούσουμε από όλα τα εκάστοτε μέλη ζωντανά στην τάξη μας…αφού θα αποτελούν ξεχωριστές διαστάσεις του ίδιου θέματος….αυτό που θέλαμε να κάνουμε με τα ξεχωριστά γνωστικά αντικέιμενα εεε ήρθε η ώρα του…….ενοείται ότι απαγορεύονται σαφώς και κατηγορηματικώς οι συνεργασίας ... αφού θα εκτιμηθεί η διαφορετικότητα…………………

………………………………………………………………………………………………………….

 

……………………...Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ..ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ.………………..

…………………………………….ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΕΠΟΜΕΝΩΣ!…………………………