PORTFOLIO ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 28/3/2020

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ e- POLTFOLIO ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

1. ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ

1.1 ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ

(υλικό για την υποστήριξη της διεργασίας της μάθησης που αφορά: α) όσους θέλουν

β) όσους θέλουν εν μέρη

γ) όσους τα θέλουν όλα)

Καλλιέργεια εννοιών

 

53dekadikoi_askiseis-1 Πολλαπλασιασμός δεκαδικών αριθμών – Διαίρεση ακεραίου με ακέραιο και πηλίκο δεκαδικό αριθμό

(επειδή είναι σε pdf κάνε όποιες ασκήσεις θες σε καινούριο φύλλο του τετραδίου σου με τίτλο: Πολλαπλασιασμός στους Δεκαδικούς και ημερομηνία)

σημειωση όσοι τα θέλουν όλα θα κάνουν το πρώτο έγγραφο και από το pdf μόνο τα προβλήματα

………………. έχετε άπλετο χρόνο τη Δευτέρα θα έχουμε θεωρητικό μάθημα για την Τρίτη…………………….

ως τότε να είστε καλά και να ακούτε τους γονείς σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Φωτοδόχον λαμπάδα, τοις εν σκότει φανείσαν…..

…..σήμερα τελείωσαν οι τέταρτοι χαιρετισμοί του για κάποιους Βυζαντινού Μεσαίωνα, που θεμελίωσε το Ορθόδοξο Χριστιανικό Πνεύμα, σε αντιπαραβολή με την Αναγέννηση…………………….

συνεχίζουμε δυναμικά υπακούοντας στη συνείδηση μας και στα ματωμένα χρόνια μας……………δεν μπορούμε να κάνουμε πλέον κάτι άλλο παρά να συνεχίσουμε αποφασιστικά…………………………………………………………….

μόνο η γνώση και η τεκμηρίωση σε ύψιστο…..Απόλυτο βαθμό μπορεί να μας πείσει για το αντίθετο….

                                                             Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη

                                                                          καλό ΣΚ.

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝ!!!

ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΣΚ (όποιος θέλει) παρακάτω

Μετατροπές Μήκους! (πάνω στο έγγραφο)

Θα τα πούμε από τη Δευτέρα πάλι……. με Ιστορία αυτή τη φορά

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ θα δούμε ξανά τη στρογγυλοποίηση αν χρειαστεί!

καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!!

αύριο είναι οι 4οι Χαιρετισμοί!!!!!!!!!!!!!!

…….φιλικά …Ν…………………………………………………………………………

Κύρια χαρακτηριστικά της εξΑΕ:

  • η ανοιχτότητα (σκοπών, διαδικασιών, μέσων).
  • το πολυσχιδές φάσμα της
  • η ευρετική πορεία γνώσης
  • Αποτέλεσμα εικόνας για ανοικτη εκπαιδευση…………………πάντα με καλή διάθεση……για ένα σίγουρο μέλλον σε ένα μεταβαλλόμενο περιβάλλον…………….   

ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ- e- portfolio E’ & ΣΤ΄ τάξης

1. ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ: ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΔΕΚΑΔΙΚΩΝ

Φυσικά και υπάρχει………………..

.themata_e_2015 (εννοείται πως οι ασκήσεις αυτές είναι για όσους αναζητούν το διαφορετικό…Μη ξεχνάτε, όμως ,όσοι αποφασίσετε να δοκιμάσετε, το μαθησιακό συμβόλαιο  πρέπει απαρέγκλιτα να τηρείται σε όποια μορφή μαθησιακής διαδικασίας και αν αποφασίσουμε να εμπλακούμε……..!!!!!!!

προσοχή σημαντική διευκρίνιση

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΉΜΑ ΚΙΝΔΎΝΟΥ

τις λύσεις των θεμάτων θα τις δούμε στην τάξη, όταν με το καλό επιστρέψουμε…υπάρχει κίνδυνος αποπροσανατολισμού σας αν μόνοι σας, που δεν το φαντάζομαι, καθώς έχετε υποσχεθεί….., δείτε τις λύσεις, θα βρούμε χρόνο και θα ασχοληθούμε και με τον Ευκλείδη στην τάξη μας αυτή είναι η δική μου υπόσχεση Καλοκαίρια και Γενάρηδες

προσοχή τώρα sos!!!!!!Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΉΜΑ ΚΙΝΔΎΝΟΥ

Προσέχετε σε σχετική σημερινή άσκηση άλλο είναι: 5- (3-2)= και άλλο (5- 3)-2= Προσέξτε εδώ ισχύει η σχέση που πάμε να πούμε (αποδείξουμε ότι ισχύει;)…. αν θέλουμε αυτήν την ιδιότητα της πρόσθεσης που καταλάβατε ποια είναι τι πρέπει να αλλάξουμε ; ποιο πρόσημο (-) πρέπει να αλλαχθεί και να ισχύει η ιδιότητα (ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ);. Έχουμε μιλήσει για θετικούς και αρνητικούς αριθμούς …..παρακαλώ μεγάλη προσοχή εδώ…………………………

προσοχή δεν ισχύει η προσεταιριστική ιδιότητα στην αφαίρεση!! δείτε το σημείωμα -επείγον

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ…………..ακόμα και αν δεν είναι μέσα στην διδακτέα ύλη μας…..χμ ! (άρα σωστά η εξΑΕ δεν καλύπτει σα σκοπό τη διδακτέα ύλη)

(ό,τι ισχύει για τους φυσικούς αντιστοιχεί και στους δεκαδικούς)

στο word θα γράψετε τη σχέση όπως κανονικά προκύπτει από τις μεταβολές.

……………………………………………….συνεχίζουμε υποστηρικτικά, δυναμικά και με όρεξη..………....όποιοι πιστοί προσέλθετε……….κανένας με το ζόρι…………..

……………θα συνεχίσουμε με ιστορία και θρησκευτικά κατά τα επόμενα και αργότερα Γλώσσα για να αλλάξουμε και λίγο μενού … όλο Μαθηματικά πια……………… όχι πως δεν τα λατρεύουμε αλλά υπάρχουν και άλλα πράγματα βρε παιδάκι μου………………………..ωραία ανοιξιάτικη βροχούλα…. η φύση δουλεύει για μας ……….. όταν πρέπει θα την απολαύσουμε……..πολλά πολλά χαιρετίσματα σε όλους σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..το κίνητρο μας είναι η συνείδηση μας…………….. ………………………………………………….

παρακαλώ δείτε τις διορθώσεις……..και ακολουθείτε υποστηρικτικά, σεμνά και αισιόδοξα το πως διαρθρώνεται το υλικό μας……………………………………………………………………………………. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!♥

…………………..επιτέλους έρχεται Σαββατοκύριακο ουφ!!!!!!!!!!!!!

……να είστε καλά και να αγαπάτε τους γύρω σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Η Γιορτή συνεχίζεται…………………………………………

Σήμερον τῆς σωτηρίας ἡμῶν τὸ Κεφάλαιον, καὶ τοῦ ἀπ’ αἰῶνος Μυστηρίου ἡ φανέρωσις, ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, Υἱὸς τῆς Παρθένου γίνεται, καὶ Γαβριὴλ τὴν χάριν εὐαγγελίζεται. Διὸ  σὺν αὐτῷ τῇ Θεοτόκῳ βοήσωμεν· Χαῖρε Κεχαριτωμένη, ὁ Κύριος μετὰ σοῦ.

Αποτέλεσμα εικόνας για Γαβριήλ εικόνα δογματικη εικόναΑποτέλεσμα εικόνας για Γαβριήλ εικόνα δογματικη εικόνα

……………………… Μαθαίνω πως να μαθαίνω……………………..

Τελευταίοι…… και Καλύτεροι………………………………..

Μικροί Ιχνηλάτες της Ιστορίας του Τόπου μας……………………………………

                        ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ e- POLTFOLIO Ε’ & ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ

Μια καθαρά ελεύθερη ιδιωτική πρωτοβουλία μαχόμενου εκπαιδευτικού  στο πλαίσιο καινοτόμων δράσεων και διάχυσης καλών πρακτικών με στόχο α) την ενδυνάμωση του μαθησιακού κλίματος β) την ενίσχυση του υποστηρικτικού ρόλου του εκπαιδευτικού γ) την αναζωπύρωση της σχέσης όλων των εμπλεκομένων (γονέων, μαθητών, δασκάλου) στη μαθησιακή διεργασία, ώστε η μαθησιακή διαδικασία να παράγει ευδόκιμη και αποτελεσματική αναπροσαρμογή ταυτότητας και μορφωτικής φυσιογνωμίας των διδασκομένων α/θμιας εκπαίδευσης  σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον

Ως εκ τούτου αποτελεί καθαρά εθελοντική ιδιωτική πρωτοβουλία και στηρίζεται εξ ολοκλήρου στην εθελοντική παρακολούθηση. Ούτε κατά διάνοια, λόγο ή έργο δε συνιστά επιβεβλημένη συμμετοχή. Χρησιμοποιεί ανάλογο περιεχόμενο αντίστοιχων υποστηρικτικών σελίδων και πρωτοβουλιών, που εφορμούνται από το πάθος και την αγάπη προς το λειτούργημα του μαχόμενου εκπαιδευτικού και τη διάθεση προσφοράς του στο κοινό καλό, κατάλληλα επιλεγμένων για το σκοπό αυτό καθώς η αξιοπιστία και η εγκυρότητα του περιεχομένου τους αποδεικνύεται συν τω χρόνω και φυσικά αναφέρει πάντα τις πηγές της.

Πρόκειται για μια δράση που δεν είναι νέα. Αποτελεί ζωντανή έκφραση εμπνευσμένων πρακτικών καθώς αποδεικνύεται από την παρουσία της στην χαρτογράφηση της ιστορικότητας της. Διαθέτει την ευελιξία δράσεων και κινήσεων, ώστε να προσαρμόζεται κατάλληλα στις προκύπτουσες ανάγκες. Διευκολύνει πάντα τη διαλεκτική σχέση μαθητή- εκπαιδευτικού υλικού ως παράγοντας αποτελεσματικότητα όπως απαιτούν οι νέες συνθήκες της σύγχρονης εποχής.

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

e- PORTFOLIO ΦΥΣΙΚΗΣ

e- PORTFOLIO ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

e- PORTFOLIO ΓΛΩΣΣΑΣ

e- PORTFOLIO ΙΣΤΟΡΙΑΣ

e- PORTFOLIO ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

e- PORTFOLIO ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ

Των Ε’ & ΣΤ’ Τάξεων

 

» Αναλαμβάνουμε το ρίσκο της δημοσιοποίησης μας στον κυβερνοχώρο όχι από αφέλεια ή άγνοια αλλά από διάθεση να εξαγοράσουμε το δικαίωμα λόγου μας μέσω της γνώσης και της τεκμηρίωσης….»

…………………………………………………………………………..η ελευθερία είναι επιλογή και η επιλογή είναι …………………………………………………………………………………………………………………..ελευθερία!

……………………….. εκ των γραμμάτων γεννάται η προκοπή μέσω της οποίας

λάμπουν τα ελεύθερα έθνη…………………………………………………………………

(απόσπασμα από ανάγνωσμα σε μουσικά σύνολα του καναλιού της Βουλής παραμονής της 25ης Μαρτίου 2020)

………………………………………..το σπαθί και η γραφίδα έχουν την ίδια δύναμη και τα δυο πληγώνουν και θανατώνουν……………………………………………

εξαρτάται για ποιο σκοπό και με ποιο τρόπο τα χρησιμοποιούμε………………………..

…… ο τελικός στόχος της μάθησης είναι η απελευθέρωση, ο αυτοκαθορισμός, η ελευθερία (Rogers, 1999: 311)…………………………………………..

φιλικά……….Ν

Και μια συγνώμη…………….

….. επειδή η ζωή μας συνεχίζεται με κανονικούς ρυθμούς ευτυχώς μέσω εξ ΑΕ σε διαφορετικά επίπεδα …..πολλές φορές από ταχύτητα και όχι από πρόθεση ή αδιαφορία ξεφεύγουν κάποια ορθογραφικά λαθάκια  ……… απόδειξη της ανθρώπινης ατελής φύσης μας….. όπου τα εντοπίζουμε τα διορθώνουμε δεν θα παρεξηγηθούν ούτε τα λαθάκια ούτε εγώ…. μη ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε….αχ! δάσκαλε που δίδασκες……♥

είναι μεγάλη υπόθεση να είσαι δάσκαλος……………………………………..μια ζωή μαθαίνουμε και ακόμα………………………

με όλη μου την αγάπη Ν