ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΥ ΝΑΚΟΥ

 

 

 

 

 

 

 

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

 

ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ

 

 

  ΚΩΝ/ΝΟΥ  ΝΑΚΟΥ

 

Η Επιστήμη ανύψωνε τον Άνθρωπο, από έρμαιο των φυσικών φαινομένων, σε κυρίαρχο, κατά κάποιο τρόπο, αυτών.

 Και οι Έλληνες, διαισθανόμενοι το μεγαλείο του έργου τους, τόλμησαν να συνοψίσουν τις δυνατότητες αυτού με τις δύο χαρακτηριστικές ρήσεις του Πλάτωνα και του Αρχιμήδη:

 

«Αεί ο Θεός ο Μέγας γεωμετρεί…»

και

«Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω»

 

 

Τα Μαθηματικά ως καθαρά θεωρητική επιστήμη δημιουργήθηκαν και αναπτύχθηκαν στην αρχαία Ελλάδα. Οι αρχαίοι Έλληνες, μαζί με την θεωρία τους, επινόησαν και την ορολογία της επιστήμης, προσδιόρισαν τις βασικές έννοιες, άσκησαν τον κριτικό  λόγο, εισήγαγαν την αποδεικτική διαδικασία και οικοδόμησαν τον παραγωγικό συλλογισμό.

Στα έργα των αρχαίων Ελλήνων θα βρούμε όλες σχεδόν τις μεθόδους απόδειξης.

 Εξάλλου, η αξιωματική θεμελίωση είναι ένας απλός τομέας που ξεκίνησε από την αρχαία Ελλάδα, κλασσικό παράδειγμα της οποίας είναι τα «Στοιχεία του Ευκλείδη»

  Ο Ευκλείδης κατέγραψε τις αρχικές έννοιες των γεωμετρικών αντικειμένων, τις βασικές ιδιότητες και καθιέρωσε τους ορισμούς.

 

 

Η δημιουργία και η ανάπτυξη των μαθηματικών είναι ένα βασικό στοιχείο του ιστορικού γίγνεσθαι. Κάθε νέος κλάδος των μαθηματικών λύνει κάποια προβλήματα της εποχής και ανοίγει το δρόμο για νέες ανακαλύψεις. Παράλληλα διευρύνει τους ορίζοντες της σκέψης, ικανοποιεί τις πνευματικές ανησυχίες του ανθρώπου, προκαλώντας και ανάλογα συναισθήματα

 

ΚΥΡΙΕΣ  ΚΑΙ  ΚΥΡΙΟΙ

ΕΥΧΟΜΑΙ  ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ  ΣΤΗΝ  ΤΕΛΕΤΗ  ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ,

ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΤΑ  ΜΕΛΗ ΤΟΥ  ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ  ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ  ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

    ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ  ΚΑΛΗ  ΠΡΟΟΔΟ  ΣΤΟΥΣ  ΜΑΘΗΤΕΣ.

 

Ο  ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ  ΤΩΝ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

 

ΚΩΝ/ΝΟΣ  ΝΑΚΟΣ

 

Σχετικά με ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΚΟΣ

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *