Από τη στιγμή που ο Δ/ντής έχει άμεση και ηλεκτρονική πρόσβαση, γιατί πρέπει:
1. οι μαθητές να εξακολουθούν να εκτυπώνουν τη σχολική κάρτα; (Ένα από τα πλεονεκτήματα και επιχειρήματα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ήταν και παραμένει η μη σπατάλη του χαρτιού και οι περιβαλλοντικές συνέπειες αυτής, πράγμα που συμβαίνει στην παραδοσιακή/γραφειοκρατική διακυβέρνηση.)
2. ο εκπαιδευτικός της πρώτης ώρας να ξοδεύει διδακτικό χρόνο για τον ενδελεχή έλεγχο (ονοματεπώνυμο/ημερομηνία κ.ά.) των σχολικών καρτών; Πολλά παιδιά στο Λύκειο δεν εκτυπώνουν, αλλά επιδεικνύουν (κακώς) το έγγραφο στην οθόνη του κινητού τους. Επιπλέον, μερικοί μαθητές ξεχνούν να φέρουν το χαρτί μαζί τους, τους στέλνουμε στον Δ/ντή για να τους δώσει άδεια εξόδου από το σχολείο, να πάνε σπίτι, να το πάρουν, και χάνουν το μάθημα της 1ης ώρας.
Για το edupass
Νοέ 20211
- https://56lyk-athin.att.sch.gr/index.php/ekpaideftikoi/kolokotroni-arxeia
- Για την αγάπη των μαθηματικών
- Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία
- Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τ.Π.Ε.
- Επιστημονική Ένωση για τη Διδακτική των Μαθηματικών
- ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΛΕΙΔΕΙΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ.
- Μαθηματικός Περιηγητής
- Μηχανή του χρόνου
- Π.Μ.Σ. "Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου"
- Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Αρχική)
- Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Υπουργείο Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αφήστε μια απάντηση