O αριθμός 10

Δημιουργώ με πάζλ τον αριθμό 10

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1169dc827e4c&fbclid=IwAR0QGvqyZTQoS7Ug6UyVIWMHtIPBedASYbi8gbR2dqYrsxV1gf7HDn96GdQ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο O αριθμός 10

ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

«Εκτιμώ και απολαμβάνω τις καθημερινές χαρές της ζωής».
Gary Bunt ζωγράφος

Ετοιμαστείτε να γίνετε οι ντέτεκτιβ της τέχνης!!!!!

Παρατήρησε καλά  τον πίνακα  ζωγραφικής:  “ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΗ ΦΛΥΑΡΙΑ” του ζωγράφου  GARY  BUNT

Παρατηρήστε το έργο ζωγραφικής και απαντήστε στις ερωτήσεις ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο της Νίκη Κάντζου:

https://view.genial.ly/5ebab0aa0be9a20d68190dfc/game-gary-bunt-anoi3iatikh-flyaria

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

Περνάει, περνάει η μέλισσα. Με αφορμή ένα ποίημα

Η 20η  Μαϊου γιορτάζεται κάθε χρόνο ως παγκόσμια ημέρα της μέλισσας. Η συνεισφορά της μέλισσας για την ανθρωπότητα είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη. “Αν οι μέλισσες εξαφανιστούν το  ανθρώπινο είδος θα εξαφανιστεί μέσα σε τέσσερα χρόνια” φέρεται να έχει δηλώσει ο Αϊνστάιν. Σύμφωνα με τη Διακυβερνητική Επιτροπή του ΟΗΕ για τη βιοποικιλότητα, οι επικονιαστές έχουν μειωθεί έως και 3/4 τα τελευταία 30 χρόνια στην Ευρώπη.

Περνάει , περνάει η μέλισσα

Bee

Περνάει, περνάει η μέλισσα

και τη ρωτώ πού πάει;

«Πάω να βρω φράχτες που άνθισαν,

πετώ να βρω το Μάη!»

Περνάει, περνάει η μέλισσα,

ρωτώ τι πάει να πάρει;

«Από το κρίνο τ’ άρωμα

και μόσχο απ’ το θυμάρι!»

Περνάει, περνάει η μέλισσα,

θέλεις να πας μαζί της;

Να μπεις μες στην κυψέλη της

να δεις και τη ζωή της;

Να πας και στα κελάκια της

το μέλι να μαζέψεις;

Περνάει, περνάει η μέλισσα,

θέλεις κι εσύ να παίξεις;

ΡΕΝΑ ΚΑΡΘΑΙΟΥ

Από το βιβλίο «Ο αγέρας παίζει φλογέρα», εκδόσεις Πατάκη.

Διαβάζουμε στα παιδιά το ποίημα για τη μέλισσα. Απολαμβάνουμε μαζί τους το όμορφο ποίημα. Τα παροτρύνουμε  αν θέλουν να διαβάσουν και τα ίδια με τον τρόπο που μπορούν, μπορεί για παράδειγμα να αναγνωρίσουν κάποια γράμματα ή λέξεις ή να αποκωδικοποιήσουν λέξεις ( αναλυτική ανάγνωση). Αν τους αρέσει το αποστηθίζουν. Συζητάμε για όσα ξέρουμε μέχρι τώρα για τις μέλισσες, τα αφήνουμε να εκφράσουν τις εμπειρίες και τις ιδέες τους. Αναζητούμε πληροφορίες σε προηγούμενες δραστηριότητες μας, στο διαδίκτυο ή σε βιβλία. Προβληματίζουμε πάντα τα παιδιά για το που μπορούν να αντλούν πληροφορίες και για το πως. Τα βοηθάμε με αυτό τον τρόπο να αποφασίζουν μόνα για την μάθηση τους και να μαθαίνουν πως να μαθαίνουν. Τα παροτρύνουμε να φτιάξουν ένα δικό τους ποίημα για τη μέλισσα. Μαθαίνουμε να γράφουμε το όνομα “Μέλισσα¨. Την ζωγραφίζουμε όπως μας αρέσει. Αν θέλουμε μπορούμε να εμπνευστούμε και από πίνακες ζωγραφικής για τις μέλισσες που αναζητούμε στο διαδίκτυο. Παίζουμε το γνωστό παιχνίδι “περνάει, περνάει η μέλισσα”.

 

Καλή σας διασκέδαση!!!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περνάει, περνάει η μέλισσα. Με αφορμή ένα ποίημα

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ.

Σας καλοσωρίζουμε στο νέο ιστότοπο του Νηπιαγωγείου Σκάλας  και σας ευχόμαστε να είστε καλά!
Σας υπενθυμίζουμε ότι από σήμερα οι δημοσιεύσεις για το Νηπιαγωγείο Σκάλας θα γίνονται σε αυτόν τον ιστότοπο που υπάγεται στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ώστε να συνάδει με τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας και θρησκευμάτων. Η δημιουργία ιστολογίου για τα παιδιά του νηπιαγωγείου (ασύγχρονη εκπαίδευση) δεν αποτελεί πλέον αποκλειστικά δική μας πρωτοβουλία αλλά επίσημη πρόταση από το Υπουργείο για την εκπαίδευση των  νηπίων. Είναι χρήσιμο λοιπόν για τα παιδιά σας να ακολουθείτε τον ιστότοπο!!! 
Επίσης θα φροντίσουμε να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή και επικοινωνία διαδικτυακά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή webex.
Σήμερα σας προτείνουμε διαδραστικές δραστηριότητες για τη χρονική ακολουθία και εξέλιξη.
Τα παιδιά τοποθετούν τις εικόνες μικρών ιστοριών στη σωστή – λογική χρονική σειρά ώστε να δημιουργήσουν τις ιστορίες αυτές. Όταν τελειώσουν πατούν κάτω δεξιά το μπλε κουμπάκι και βλέπουν αν το έκαναν σωστά.
Δραστηριότητες τέτοιου τύπου είναι σημαντικές γιατί  βοηθούν την ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης, την γλωσσική ανάπτυξη, την προσέγγιση της δύσκολης για τα νήπια έννοιας του χρόνου. 
Ενθαρρύνουμε τα παιδιά καθώς τοποθετούν τις καρτέλες να αιτιολογούν τις επιλογές τους  και να διηγούνται την ιστορία χρησιμοποιώντας χρονικές έννοιες όπως πρώτα, μετά, ύστερα μετά από αυτό...
Οι ιστοριούλες αυτές μπορούν επίσης να σταθούν αφορμή για συζητήσεις με τα παιδιά καλλιεργώντας περαιτέρω την γλωσσική τους ανάπτυξη και εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους.
Ευχαριστούμε τη Νηπιαγωγό Νίκου Βασιλική για τη δημιουργία αυτών των εξαιρετικών διαδραστικών παιχνιδιών.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: ΧΡΟΝΙΚΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ.