Lesson 4: “The Wright Brothers”

HELLO AGAIN!!!

Αγαπητά μου παιδιά,

καλή εβδομάδα & καλό μήνα!

Αυτή την εβδομάδα θα επαναλάβουμε όσα μάθαμε στην Ενότητα 4 του βιβλίου μας για τους εφευρέτες αδερφούς Wright και την ιστορία του αεροπλάνου μέσα από ένα βίντεο, μία άσκηση συμπλήρωσης κενών και μία λεξιλογική δραστηριότητα-παιχνίδι ‘κρεμάλα’ που μας αρέσει…

Ας ξεκινήσουμε με το βίντεο για να θυμηθούμε τους εφευρέτες αδερφούς Wright κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα…

Πηγή: http://photodentro.edu.gr/v/item/video/8522/789

Μετά το βίντεο θα προχωρήσουμε στην επόμενη δραστηριότητα και θα συμπληρώσουμε τα κενά με τις λέξεις που μας δίνονται στο επάνω μέρος της οθόνης, σύροντας την κάθε λέξη στο κατάλληλο κενό σύμφωνα με το νόημα του κειμένου…

Κάνουμε κλικ στην εικόνα που ακολουθεί και συμπληρώνουμε τα κενά…

Πηγή: http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3359

Ας θυμηθούμε ότι για να δούμε όλα τα κενά του κειμένου σύρουμε προς τα κάτω την μπλε μπάρα δεξιά όπως δείχνει το κόκκινο βέλος στην εικόνα που ακολουθεί…

Και συνεχίζουμε στην τελευταία διασκεδαστική δραστηριότητα της εβδομάδας…με ένα παιχνίδι ‘κρεμάλας’…

Διαβάζουμε τον ορισμό επάνω δεξιά για να βρούμε την αγγλική λέξη και στη συνέχεια επιλέγουμε τα σωστά γράμματα με διπλό κλικ πάνω σε κάθε γράμμα και εκείνο εμφανίζεται στη σωστή θέση μέσα στη λέξη…

Πηγή: http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/3374

Ας θυμηθούμε ότι: Με το κουμπί  ‘Check’ βλέπουμε μόνοι μας σωστά και λάθη… Με το κουμπί ‘Answer’ βλέπουμε το σταυρόλεξο λυμένο… Με το κουμπί ‘Again’ είτε προχωράμε παρακάτω στην άσκηση είτε τη λύνουμε από την αρχή…

Παρατήρηση: Για να κάνουμε τις παραπάνω δραστηριότητες μπορούμε να συμβουλευτούμε τις σημειώσεις μας από το τετράδιο αλλά και τα βιβλία μας…

See you next week!!!

 

About MARIA D. TZOTZOU

Maria D. Tzotzou holds a BA in English Language and Literature (National and Kapodistrian University of Athens), an MA in ‘Computational Linguistics ‘(National and Kapodistrian University of Athens-National Technical University of Athens, a MEd in ‘Studies in Education’ (Hellenic Open University) and a MEd in TESOL ‘Teaching English to Speakers of Other Languages'(Hellenic Open University). She has been a state EFL teacher (primary and tertiary education), teacher trainer and adult educator in EFL lifelong learning programs. Her research interests focus on ELT methodology, teacher training and distance lifelong learning.


Περισσότερες πληροφορίες
This entry was posted in Asynchronous Learning, ΣΤ ΤΑΞΗ. Bookmark the permalink.