Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη

μέρα γίνε μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου 1

cropped blogeistert neu


Τα νέα εργαστήρια δεξιοτήτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και το Γυμνάσιο, βασισμένα στις πλούσιες συλλογές και το υλικό του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη,  είναι διαθέσιμα για τους εκπαιδευτικούς και σύντομα θα βρίσκονται και στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Μπορείτε να δείτε την αναλυτική περιγραφή των εργαστηρίων και να κάνετε την επιλογή σας στους παρακάτω συνδέσμους:

Α. Εργαστήρια του Τομέα Ψυχικής Υγείας

        ΣΉΜΑ ΒΟΉΘΕΙΑ

https://vimeo.com/674990117

ΣΉΜΑ ΒΟΉΘΕΙΑ


The Black Hole – Η Ταινία

https://vimeo.com/user54563664

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

©Η μαγεία της προσφοράς και της Καλοσύνης – Ταινίες ευαισθητοποίησης & εννοιολογικής προσέγγισης

© Τα μυαλά που κουβαλάς (inside Out)- Ταινία για τον ανθρώπινο ψυχισμό και την κονωνική συμπεριφορά

© Συναισθηματική νοημοσύνη/Παιδί και συναισθήματα: παιχνίδια συναισθημάτων για την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης

© Συναισθηματική νοημοσύνη και παιδικό αφήγημα: Tο αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο/ Ας γνωρίσουμε το βιβλίο του Charlie Mackesy

 

© Ξέρω κάτι βάρκες…
Εξωτερικό άρθρο της εκπαιδευτικού και συνεργάτιδας Σωτηρίας Κίτσιου από τον ιστοχώρο “Όλα εν…τάξη!!!”

 

© 5 Σεπτεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Φιλανθρωπίας

 

© 8 Σεπτεμβρίου:Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη του Αναλφαβητισμού/Ψηφιακός αναλφαβητισμός & εθισμός στην τεχνολογία

© 21 Σεπτεμβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Αλτσχάιμερ -Η νόσος της μνήμης και η αντιμετώπιση της απώλειάς της

 

© 1η Οκτωβρίου : Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων….. Χρόνια πολλά, γιαγιά και παππού!

© 5 Δεκεμβρίου «Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντισμού» / ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ -Προσφορά ή εκμετάλλευση;…. ¨Κανείς δεν είναι μόνος

© 10 Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας/Όταν δεν μιλά το στόμα, μιλά το σώμα

©Το δέντρο που έδινε του Σελ Σίλβερσταϊν

 

©F… is for feelings-Όταν τα συναισθήματα παίρνουν ζωή!

©  Σχέδιο δράσης με τίτλο “Το τραγούδι της χαράς!”

Υλοποιήθηκε στη Β΄τάξη του  87ου Δημοτικού  Σχολείου  Θεσ/νίκης
από την εκπαιδευτικό : Σιούρλα Πολύμνια

Θεματικός Κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Επιμέρους Θεματική Ενότητα: Ψυχική υγεία – Ζω Καλύτερα, Μαθήματα Ζωής και Αγωγής Υγείας

© “Ταξίδεψε η καρδιά…” … ένα πρόγραμμα εργαστηρίων δεξιοτήτων στη θεματική Ευ Ζην.
(εξωτερικό άρθρο από τον εκπαιδευτικό ιστότοπο “Από μια Φιλόξενη τάξη”

© Ας μιλήσουμε με τα παιδιά για την αγάπη
Εξωτερικό άρθρο της εκπαιδευτικού και συνεργάτιδας Σωτηρίας Κίτσιου από τον ιστοχώρο “Όλα εν…τάξη!!!”

 

©  Ρατσιστική βία … ένα μικρόβιο που διείσδυσε παντού!!!!!

© 6 Μαρτίου :Παγκόσμια Ημέρα κατά του ενδοσχολικού εκφοβισμού / Βία και Εκφοβισμός… Νεανική παραβατικότητα ή κοινωνική παθογένεια;

 

©Εκφοβισμός και Παρενόχληση στο Σχολικό Περιβάλλον…. Ένα Ζήτημα Δημόσιας Υγείας

 

© Σχολικός εκφοβισμός: Η αποτελεσματικότητα της προσέγγισης “no blame”(αποφυγής κατηγορίας)

Πηγή άρθρου : ertnews.gr 

© Remove the Power: Πρόγραμμα Θεατρικής Παρέμβασης για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού στα δημοτικά σχολεία 

 

© Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός (Cyberbullying) – μια εκμοντερνισμένη εκδοχή των παραδοσιακών μορφών εκφοβισμού

 © 3 Μαΐου : Παγκόσμια Ημέρα Ελευθερίας του Τύπου / Ξεσκεπάζουμε τα Fake News (ψευδείς ειδήσεις)/ (για παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου)

 

© 2/4 Παγκόσμια Ημέρα Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό-Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις

 

© Ο  μικρός  κάστορας  και  ηχώ / Μια τρυφερή ιστορία για τη φιλία και τη μοναξιά…

από τον ιστότοπο “Όλα εν…τάξη!!!”

©Στερεότυπα….. Η διάσταση του φύλου στην εκπαίδευση και στη ζωή

 

©Βία στις σχέσεις & έμφυλη βία: Μύθοι και Πραγματικότητα…

©31η Μαΐου Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος…Η ΖΩΗ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ

©ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΗ ΖΩΗ – Γυρίζω την πλάτη μου στις Εξαρτήσεις

© Αυτοεκτίμηση – Αυτοπεποίθηση /Μαθαίνω τον εαυτό μου μέσα από μια ταινία μικρού μήκους

©Τα ασυνόδευτα παιδιά & το δικαίωμα στην ασφαλή στέγη

©«ΠΕΣ ΤΟ ΜΕ ΚΟΜΙΚΣ» μαθητικές δημιουργίες για τα ανθρώπινα δικαιώματα

©Ενώ εσύ μου φώναζες…

©«Η ΒΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ » εμπειρίες, αντιλήψεις και εισηγήσεις

© Κακοποίηση των Παιδιών(σωματική, συναισθηματική, σεξουαλική) / Ας μιλήσουμε για τους «καλούς ανθρώπους

© «Δεν πάω πουθενά με ξένους!» Κανόνες ασφαλείας για παιδιά με θετική διαπαιδαγώγιση

©Κακοποίηση παιδιών: Χωρίς την φωνή σου μένει μυστικό. -ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ….

© «Το παιδί και η απελευθέρωσή του από τη σκιά του πολύ μεγάλου φόβου» / Δράσεις που αφορούν στα παιδιά ή εφήβους πρόσφυγες και τους γονείς τους

©Μικρασιατική Καταστροφή, ένα κομμάτι της ιστορίας μας

©Μικρασιατική καταστροφή -Από το όραμα στη συντριβή…

©Μαθαίνω για τους κανόνες ασφαλείας μέσα στο νερό &
τα αθλήματα του Υγρού στίβου

© Facebook…. & Google: Μας κρυφακούν ; Η εξήγηση για τις ύποπτες διαφημίσεις

© Κυβερνοέγκλημα & Πιστωτικές Κάρτες /Νέοι κίνδυνοι για τις καταθέσεις

© Netiquette: κανόνες της ορθής διαδικτυακής συμπεριφοράς (βίντεο)

© Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου /  Ας μάθουμε πως θα το χρησιμοποιούμε με ασφάλεια

© Ασφάλεια στο Διαδίκτυο – Α & Β Δημοτικού

εξωτερικό άρθρο από τον Ιστότοπο ” dimpapp.gr “του εκπαιδευτικού πληροφορικής Παππά Δημήτρη

© Ο @Παπάκης ντετέκτιβ – Νέο βιβλίο με θέμα την αξιοπιστία των πληροφοριών στο διαδίκτυο

εξωτερικό άρθρο από τον Ιστότοπο του ΠΣΔ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ”

©  Πώς να προφυλάξετε τα παιδιά από τους κινδύνους του διαδικτύου

© Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης & Προσωπικά Δεδομένα 

(Wakelet)

© ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
(Wakelet)

© Διαδικτυακός Εκφοβισμός ή (Cyberbullying) 

(Wakelet)

©Όλα για το Διαδύκτιο (Ο οδηγός Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου)pdf

 

 

© Οι «5 καρέκλες» / Louise Evans: “The Five Chairs”
εξωτερικό άρθρο από τον ιστότοπο “Χαμομηλάκι”

 

© Εκπαιδευτικό υποστηρικτικό υλικό για τη διαχείριση της σχολικής τάξης, για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του αρνητικού και για την ενίσχυση του θετικού στο σχολείο, με την αξιοποίηση της Σχολικής Διαμεσολάβησης, στο πλαίσιο Κοινοτήτων Μάθησης και Συνεργασίας./Ι. Ραμουτσάκη

©Παιδιά και Διαζύγιο / Υλικό εκπαιδευτικής προσέγγισης

©  Μαθαίνω να λέω αντίο. Η απώλεια, το πένθος και ο θρήνος στη ζωή του παιδιού./ Ψηφιακό σενάριο ¨Αίσωπος”

© Προσεγγίζοντας τη Ζωή και το Θάνατο: Από την απώλεια και το Πένθος στην ψυχική ανθεκτικότητα

© Πρόγραμμα I M SET
Εκπαιδευτικό εγχειρίδιο για την Μέση Εκπαίδευση µε ενδεικτικές δραστηριότητες για τους ∆είκτες Επιτυχίας Θεµατικής Ενότητας 3.1: Οικογενειακός Προγραµµατισµός, Σεξουαλική και Αναπαραγωγική Υγεία (Τάξεις Β’ και Γ’)



Λήψη αρχείου

Design D 1

Υλικό για Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσω οδηγών

Ο κόσµος από την αρχή – The World Anew

kosmos arhi

Το βιβλίο Ο Kόσµος από την Aρχή” εστιάζει στο ζήτημα της βίας κατά των γυναικών και κοριτσιών και στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των εφήβων σε θέματα έμφυλης βίας

Η έκδοση θέτει ένα ακόμα λιθαράκι στην πολύχρονη προσπάθεια του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) για την προώθηση της ισότητας των φύλων στο πεδίο της εκπαίδευσης, αναγνωρίζοντας τον σημαντικό της ρόλο και για τη διαμόρφωση των αντιλήψεων για το φύλο.

Στόχος της έκδοσης είναι να καταλάβουμε όλοι και όλες ότι δεν πρέπει να υπάρχει και δε δικαιολογείται να υπάρχει ανοχή στη βία, σε καμία μορφή και σε κανένα είδος της. Όποια
πράξη επιτελείται χωρίς συναίνεση είναι έκφραση βίας και φταίει αποκλειστικά αυτός που την ασκεί. Είναι σημαντικό να μοιραζόμαστε αυτά που μας προβληματίζουν και, όταν πρόκειται για σοβαρά ζητήματα, όπως η βία, πρέπει να απευθυνόμαστε σε ενήλικα άτομα που έχουμε εμπιστοσύνη και μπορούν και ξέρουν πώς να μας βοηθήσουν.

Περιεχόμενο

Oι αναγνώστριες και οι αναγνώστες, μέσα από την αφήγηση των ιστοριών τριών έφηβων κοριτσιών, μεταφέρονται σε μια πραγματικότητα με κυρίαρχο το στοιχείο της βίας, την οποία βιώνουν εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια σε όλον τον κόσμο. Με τον τρόπο αυτό, το βιβλίο επιδιώκει να μεταδώσει το μήνυμα «Δεν είσαι η μόνη, Δεν είσαι μόνη» και να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τα ζητήματα προστασίας και στήριξης των γυναικών και των κοριτσιών που υφίστανται βία λόγω του φύλου τους.

Πρόκειται για ιστορίες που σκιαγραφούν με ευαισθησία τις εμπειρίες κοριτσιών που αντιμετώπισαν βία λόγω του φύλου τους. Αν και το κείμενο εστιάζει σε ιστορίες κοριτσιών, προωθείται η ιδέα ότι η έμφυλη βία αφορά σε όλους και το τέλος του κύκλου της μπορεί να έρθει μόνο ως αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας.

Το εγχειρίδιο συνοδεύεται από Οδηγό για την εκπαιδευτική αξιοποίησή του, ο οποίος περιλαμβάνει εκτενές θεωρητικό πλαίσιο του ζητήματος της έμφυλης βίας, καθώς και συγκεκριμένες προτάσεις για την αξιοποίηση των ιστοριών οι οποίες συνοδεύονται από πλήθος δραστηριοτήτων που μπορούν να υλοποιηθούν στην τάξη.

Συγγραφέας: Ελένη Κατσαµά
Εικονογράφηση: Μυρτώ Δεληβοριά

Το βιβλίο είναι διαθέσιμο, εδώ. 

Οδηγός για την εκπαιδευτική αξιοποίηση του βιβλίου

Πηγή:edweek.gr

Design D 1

©Πρόγραμμα ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και κοινωνικοποίησης (Παπαδημητρακοπούλου Τζένη)



Λήψη αρχείου


Design D 1

Δράσεις για την εξάλειψη του αποκλεισμού και του εκφοβισμού εντός και εκτός διαδικτύου!

© κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον Ιστότοπο

Screenshot 2 1 6


Design DΤο πρόγραμμα Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου

© κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον Ιστότοπο

Screenshot 2 1 7


Design DΣτηρίζομαι στα πόδια μου
– Εκπαιδευτικό Υλικό Αγωγής Υγείας

Το «στηρίζομαι στα πόδια μου» είναι ένα εκπαιδευτικό υλικό που περιλαμβάνει υλικό κατάλληλο για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και στοχεύει στην πρόληψη της χρήσης ουσιών υιοθετώντας στοιχεία και από τα 3 βασικά μοντέλα (το γνωστικό, το συναισθηματικό, και το ψυχοκοινωνικό) που συνιστούν το θεωρητικό πλαίσιο στο οποίο αναπτύσσονται τα τελευταία χρόνια προγράμματα πρόληψης ουσιοεξαρτητικών συμπεριφορών.

Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην ανάπτυξη της προσωπικότητας και των κοινωνικών δεξιοτήτων και στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των μαθητών. Ικανότητες που επιτρέπουν στους μαθητές να παίρνουν υπεύθυνες αποφάσεις σε θέματα που σχετίζονται με την υγεία τους.

© κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον Ιστότοπο

Screenshot 2 1 10

Design D 7

Η ©️Συνεργασία Εκπαιδευτικών Σελίδων με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ετοίμασε νέα, κοινή δράση με κύριο σκοπό τη διάδοση της ΑΓΑΠΗΣ, της ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ, της ΦΙΛΙΑΣ και της ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ. Όλες οι εκπαιδευτικές σελίδες ετοίμασαν πολύ όμορφες δράσεις και ιδέες, τις οποίες μπορείτε να αξιοποιήσετε με τους/τις μαθητές/τριές σας καθημερινά μέσα στην τάξη και στα εργαστήρια δεξιοτήτων.

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να μεταφερθείτε στο υλικό 

τίτλο 4

Design D 8

τίτλο 30

Ενδοσχολικές Συγκρούσεις: Αίτια & Αποτελεσματικές Παρεμβάσεις Εκπαιδευτικών και Γονέων.

d 1 6

Της Ευρυδίκης Νεραντζή, Ψυχολόγου, Msc Συνθετική Θεραπευτική Συμβουλευτική

Οι συγκρούσεις μεταξύ των παιδιών, τόσο στο σχολικό πλαίσιο,  όσο και στο οικογενειακό περιβάλλον δεν είναι διόλου ασυνήθιστες.

Ιδιαίτερα σε ότι αφορά τα παιδιά προσχολικής ηλικίας που φοιτούν στο πλαίσιο του Νηπιαγωγείου, οι συγκρούσεις μπορούν να είναι αποτέλεσμα απλοϊκών -για εμάς τους ενήλικες- λόγων, όπως η διεκδίκηση χώρου, αγαπημένων αντικειμένων (παιχνίδια), η επιθυμία  για απόκτηση προνομίων, η αποκλειστική επαφή με φίλο (συχνά του ίδιου φύλου), ή ο αποκλεισμός από την ομάδα των συνομηλίκων.

Στο οικογενειακό περιβάλλον συναντούμε συγκρούσεις προερχόμενες  από τη μη  κάλυψη  βασικών  αναγκών του παιδιού, από  ασθένειες, από τον ερχομό νέου μέλους στην οικογένεια αλλά και εξαιτίας περιστατικών κακοποίησης ή και παραμέλησης .

Για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας η διαχείριση των  συγκρουσιακών συμβάντων, οι εκρήξεις θυμού και  οι φορτισμένες  συναισθηματικά καταστάσεις ακόμα και αν αφορούν την απόκτηση ενός παιχνιδιού,  δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση λόγω των ιδιαίτερων εξελικτικών χαρακτηριστικών που διέπουν την  ηλικία αυτή. Τα βασικότερα εξελικτικά χαρακτηριστικά της συνοψίζονται ως εξής  :

  • Εγωκεντρισμός: Αντίδραση με βάση τα δικά τους συναισθήματα και ανάγκες
  • Συγκεκριμένη σκέψη :Κατανόηση του κόσμου σύμφωνα με τα φυσικά του χαρακτηριστικά.
  • Περιορισμένες γλωσσικές  ικανότητες και έκφραση μη λεκτικού τρόπου: η συναισθηματική φόρτιση δυσκολεύει τη γλωσσική τους έκφραση ( πχ. όταν είναι το παιδί  λυπημένο και κλαίει  δυσκολεύεται να εκφράσει τα αίτια της σύγκρουσης)
  • Αυτονομία :Τα παιδιά ενδιαφέρονται να κάνουν πράγματα μόνα τους χωρίς τη βοήθεια των ενηλίκων. Σε συνδυασμό όμως με τον εγωκεντρισμό που τα διακρίνει εύκολα καταλήγουν σε συγκρούσεις
  • Περιορισμένη επικέντρωση :σε 1-2 χαρακτηριστικά ή  μια ιδέα κάθε φορά.
  • Ικανότητα ενσυναίσθησης: (που αναπτύσσεται ήδη από τα 2 έτη ) . Οι ανάγκες όμως και τα «θέλω» τους είναι τόσο έντονα που δεν τους επιτρέπουν να αντιδρούν με  ευαισθησία.

Οι εκπαιδευτικοί στην προσπάθεια τους να παρέμβουν και να επιλύσουν τη σύγκρουση δεν θα πρέπει να ξεχνούν ότι τα παιδιά διαθέτουν ικανότητες επίλυσης των  προβλημάτων χωρίς να απαιτείται πάντοτε η παρέμβαση ενός ενήλικα. Επίσης, μία «κακή» συμπεριφορά  μπορεί να μας δείχνει ότι τα παιδιά πιθανόν να στερούνται κοινωνικών δεξιοτήτων και όχι απαραίτητα να  πρόκειται για συμπεριφορές αμιγώς επιθετικές. Τέλος,  καλό είναι να έχουν πάντα στο μυαλό τους ότι  τα παιδιά          μαθαίνουν  από  τα  λάθη  τους. Μέσα από τα λάθη εξερευνούν  τα συναισθήματά  τους, ακούν  ιδέες  και από  άλλη  οπτική  γωνία, αλλά και συζητούν λύσεις για τα προβλήματά τους.

Επίλυση συγκρούσεων σύμφωνα με την προσέγγιση High Scope.

Κατά την προσέγγιση της High Scope ακολουθώντας  6 βήματα – στάδια,  μπορούμε να οδηγηθούμε στην επίλυση της σύγκρουσης . Τα βήματα αυτά είναι :

  1. Προσεγγίζουμε ήρεμα και σταματάμε τυχόν  βίαιες ενέργειες. Σκύβουμε στο επίπεδο των παιδιών μπαίνουμε ανάμεσα τους επιτυγχάνοντας την άμεση βλεμματική επαφή.
  2. Αναγνωρίζουμε τα συναισθήματα του παιδιού , πχ. Γιάννη ξέρω ότι είσαι λυπημένος.
  3. Συγκεντρώνουμε πληροφορίες ρωτώντας τι συνέβη.
  4. Επαναδιατυπώνουμε το πρόβλημα
  5. Ζητούμε ιδέες για την επίλυση της σύγκρουσης από τα εμπλεκόμενα μέρη ή και από τα άλλα παιδια ή μπορούμε και εμείς να προτείνουμε λύσεις
  6. Υποστηρίζουμε τη συνέχεια .

Πώς όμως μπορούν να παρέμβουν οι γονείς όταν οι συγκρούσεις συμβαίνουν μέσα στο σπίτι? Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα παιδιά έχουν ανάγκη την ύπαρξη και εφαρμογή κανόνων και ορίων. Σαν γονείς όμως θα πρέπει πάντοτε να μάθουμε να ακούμε προσεκτικά τα παιδιά,  να είμαστε δεκτικοί στην ανάγκη τους για επικοινωνία και φυσικά να την ενθαρρύνουμε,  ενώ η επιβολή της ποινής όταν αυτή απαιτείται,  γίνεται  πάντοτε μόνο μέσω τα ης στέρησης αγαπημένων δραστηριοτήτων και πραγμάτων.

Οφέλη για τα παιδιά

Σταδιακά τα παιδιά μέσω των παραπάνω διαδικασιών θα είναι σε θέση:

  • Να αναλύουν και να αιτιολογούν.
  • Να επιλύουν προβλήματα.
  • Να εκφράζουν τα συναισθήματά τους με κατάλληλο τρόπο- ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • Να συνειδητοποιούν σταδιακά την οπτική γωνία του άλλου.
  • Να αποκτούν δεξιότητες διαπραγμάτευσης.

Ψυχική και συναισθηματική υγεία – Πρόληψη

 Youth Power – Πρόγραμμα Πρόληψης Συμπεριφορών Υψηλού Κινδύνου για μαθητές της Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού Σχολείου (Μονάδα Εφηβικής Υγείας, Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ – Ελληνική Εταιρία Εφηβικής Ιατρικής)

https://drive.google.com/file/d/1eFVbTMEF6P8da9mxVOvMCNubsdQQDjWu/view?usp=sharing

Δεξιότητες ζωής – Διαμορφώνοντας ενεργούς πολίτες (Βρετανικό Συμβούλιο)

https://drive.google.com/file/d/12NVreZPvdENOuP2uNIf8Or1kOK9DkVD9/view?usp=sharing

Παιδαγωγικά παιχνίδια: γνωριμίας, εμπιστοσύνης, συνεργασίας (Ελ. Καμπέρη-Τζουριάδου, Στ. Πανταζή)

https://drive.google.com/file/d/1uI6fvIQAit4aROa0igcs5J-T8Dl762Jf/view?usp=sharing

Παιδαγωγικά παιχνίδια δραστηριότητες: συνεργασίας – επίλυσης συγκρούσεων (Ελ. Καμπέρη-Τζουριάδου, Στ. Πανταζή)

https://drive.google.com/file/d/1ju125kK6Jxi1eD8zNrrVw89AUsXfU2AS/view?usp=sharing

Δραστηριότητες στην τάξη για την πρόληψη του εκφοβισμού και της βίας μεταξύ των μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΨΥΠΕ)

https://drive.google.com/file/d/1uQ70p14HD432-ytW7bVkHH4rJJMn5SsA/view?usp=sharing

Διαπροσωπικές σχέσεις Ε΄ Δημοτικού – Γ΄ Γυμνασίου (ΥΠΕΠΘ-ΕΙΝ, 2000)

https://drive.google.com/file/d/0B3HGpjUYGlgsMkZpdEpLRHFSazQ/view?usp=sharing&resourcekey=0-00hLrHjWR4sZNrkzxl6voQ

Διδάσκοντας μέσα από ιστορίες (Πρόληψη και καταπολέμηση της εκφοβιστικής συμπεριφοράς στο σχολείο) (ΔΑΦΝΗ ΙΙΙ, Υπ. Παιδείας & Πολιτισμού Κύπρου)

https://drive.google.com/file/d/1_Ym7gIlBSf0BkySCdQmv0vHWk25bLvmJ/view?usp=sharing

Design D 6

Τρόπος αντιμετώπισης επίλυσης συγκρούσεων εκπαιδευτικών
γονέων ΕΔΕ-διαμεσολάβηση.
Μελέτη περίπτωσης σχολεία Κοζάνης

https://dspace.uowm.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/2151/Marina%20Charisopoulou.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Διερεύνηση απόψεων γονέων για ζητήματα επίλυσης συγκρούσεων με εκπαιδευτικούς στο σχολικό πλαίσιο

https://dspace.uowm.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/1729/KERMANIDOU%20THEODORA%20MARIA.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Ασφάλεια στο σχολείο
-Οδηγίες για τα self test

Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα για να δείτε τις οδηγίες

λήψης 4


Design D 1


Όλοι πάμε στα θρανία με ασφάλεια και υγεία…
10 εντολές που πρέπει να τηρούνται
ευλαβικά στο σχολείο!

corona superhero



Λήψη αρχείου


AFISA EPISTREFOYME SXOLEIO 1536x864


 

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΜΑΙΡΗ

Γεια σας,Ονομάζομαι Τσαουσίδου Μαίρη.  Υπηρετώ εδώ και 29 έτη  ως εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ανατολικής Θεσσαλονίκης.  Ευελπιστώ να δημιουργήσω αλλαγές στον εαυτό μου και στη συνέχεια και στο περιβάλλον μου για το κοινό καλό, μέσα από το θετικό μετασχηματισμό στις σύγχρονες κοινωνίες, ειδικά σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε όλοι μας πλανητικά.

Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά και ένα σκύλο και 2  γάτους!!!!! Μου αρέσει το θέατρο, τα ταξίδια, η κωπηλασία και το διάβασμα.
Αγαπώ πολύ τα παιδιά και εύχομαι να έχουμε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσεων! Καλή αρχή σε όλους!

Αγαπημένο ρητό: «Το να ξεστομίζεις μια λέξη είναι σαν να χτυπάς μια νότα στο πληκτρολόγιο της φαντασίας.
Για όσα δεν μπορείς να μιλήσεις πρέπει να σωπαίνεις.»
Ludwig Wittgenstein


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.