STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική

Kids 0000s 0021 DSC 0867 1 copy

1

STEM, είναι το ακρωνύμιο των λέξεων Science (Επιστήμη), Technology (Τεχνολογία), Engineering (Μηχανική), Maths (Μαθηματικά).

Σύμφωνα με τον Tsupros (όπως αναφ. στο Lantz, 2009), «η εκπαίδευση STEM είναι μια διεπιστημονική προσέγγιση στη μάθηση όπου αυστηρές ακαδημαϊκές έννοιες παρουσιάζονται σε συνδυασμό με μαθήματα του πραγματικού κόσμου, καθώς οι μαθητές εφαρμόζουν τις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά σε πλαίσια που συνδέουν το σχολείο, την κοινότητα, την εργασία και τις παγκόσμιες επιχειρήσεις, επιτρέποντας την ανάπτυξη του εγγραμματισμού STEM και μαζί του, τη δυνατότητα να είναι ανταγωνιστικοί στη νέα οικονομία»

Το STEM, είναι ένα διεθνές εναλλακτικό πρόγραμμα για παιδιά δημοτικού που εφαρμόζεται ήδη σε αρκετά δημόσια και ιδιωτικά ελληνικά σχολεία και βασίζεται στην παιγνιώδη ανακάλυψη, ώστε τα παιδιά να μάθουν μέσα από πειράματα και παιχνίδια, πώς λειτουργεί ο κόσμος.
Η παιδαγωγική προσέγγιση του προγράμματος ξεπερνάει τις θετικές επιστήμες γιατί μπορεί να εφαρμοστεί στη διδασκαλία οποιουδήποτε γνωστικού αντικειμένου. Ο πειραματισμός, η αναζήτηση και η διαλεύκανση των αποριών σε αντικείμενα, όπως για παράδειγμα η γλώσσα, η μελέτη περιβάλλοντος, η κοινωνική και πολιτική αγωγή ή η πειραματική αρχαιολογία στο πλαίσιο των μαθημάτων της ιστορίας, διευρύνει κατά πολύ την ενεργητική αντιμετώπιση και την εμπλοκή των παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία.

Με τη μέθοδο STEM επιχειρείται ο μετασχηματισμός από το επίπεδο της παραδοσιακής δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας στη διδασκαλία όπου κυρίαρχο ρόλο στο αναλυτικό πρόγραμμα θα διαδραματίζει η επίλυση προβλήματος, η ανακαλυπτική μάθηση, ενώ θα απαιτείται η δημιουργική εμπλοκή των εκπαιδευόμενων στην ανακάλυψη της λύσης.

Διερευνητική Διδακτική Προσέγγιση

Μία σύγχρονη μέθοδος μάθησης καθώς και διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών αποτελεί η διερεύνηση στη σχολική τάξη, μια προσομοίωση της επιστημονικής διερεύνησης σε επίλυση πραγματικών προβλημάτων. Μια σειρά από έρευνες προτείνουν ως μέθοδο διδασκαλίας τη διερευνητική μάθηση και υποστηρίζουν την αναγκαιότητά της στην υποχρεωτική εκπαίδευση ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν την επιστημονική μεθοδολογία. (Minstrell & Van Zee, 2000, Flick & Lederman, 2006).

Το STEM παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ενθαρρύνοντας τα παιδιά να απαντούν σε ερωτήματα και να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με θέματα την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία.
Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η αλλαγή της εμπλοκής και του ενδιαφέροντος που εμφανίζουν τα παιδιά με τα επιστημονικά πεδία του STEM.

Με την εφαρμογή του STEM μέσω projects, οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να αναστοχάζονται στη διαδικασία της επίλυσης αυθεντικών προβλημάτων
και αποκτούν δεξιότητες που είναι σχετικές με την παγκοσμιοποίηση στην εκπαίδευση, καθώς εστιάζει στην κριτική σκέψη, στην εργασία σε ομάδες (συνεργασία), ενώ έχει αναφερθεί ότι μειώνει το χάσμα γνώσεων ανάμεσα σε εκπαιδευόμενους από διαφορετικά κράτη.

Οι Pedaste et al. (2015) προτείνουν ένα νέο μαθησιακό πλαίσιο διερεύνησης το οποίο περιλαμβάνει πέντε κύριες φάσεις έρευνας:
1. Προσανατολισμός
2. Σύλληψη μιας έννοιας
3. Έρευνα
4. Συμπεράσματα
5. Συζήτηση)

Design D

ΣΧΕΤΙΚΑ  ΑΡΘΡΑ

 

© Σχέδια μαθημάτων STEM και θεωρητικό υπόβαθρο
 Τα σχέδια δημιουργήθηκαν από τον Διον. Παρούτσα -Υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων Π. Ε Ευρυτανίας

© EBOOK Δραστηριοτήτων STEM 
Σπύρος Σπύρου – ΕdTech Teacher

EBOOK Δραστηριοτήτων STEM – 16 STEM CHALLENGES
Σ΄ αυτό το EBOOK θα βρείτε 16 προκλήσεις της εκπαίδευσης STEM!
1. TPT – Make your own mobile PHONE
2. TPT – Tallest Paper Tower Challenge
3. TPT – Which Paper Column Can Hold Up The Most Books?
4. TPT – BUILD A VOLCANO
5. TPT – STEM_CHALLENGE – make your own tornado
6. TPT – ΓΕΦΥΡΕΣ – GEOGRAPHY CHALLENGE
7. TPT – Build Math Patterns
8. TPT – Blow-Up a Balloon Using Science!
9. TPT – STEM_CHALLENGE -Building Earthquake Proof Buildings
10. TPT – Build a Paper Roller Coaster
11. TPT – Make your own LABYRINTH
12. TPT – Make your own musical instrument
13. TPT – Lego Balloon Cars
14. TPT – The catapult challenge
15. TPT – Can you make Santa’s sleigh fly?
16. TPT – ANIMALS – AR

© Εκπαιδευτικό περιεχόμενο STEM & εκπαιδευτικής ρομποτικής για τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων
από την ιστοσελίδα του Αρβανιτίδη Θεόδωρου

© Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) – Infographic

©Η Τεχνητή Νοημοσύνη και οι γρίφοι της αρχαιότητας: Ξεκλειδώνοντας τα μυστικά των κλασικών κειμένων

 

©Enas Fantastikos Fisikos kosmos.202 πειράματα με υλικά καθημερινής χρήσης (Μανώλης Κουσλόγλου) 

© Balloon Car
Eξωτερικό άρθρο από τον ιστότοπο “about steam”

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα για να μεταφερθείτε στο άρθρο
ballon car

Στη σελίδα αυτή (edu-gate.minedu.gov.gr ) μπορείτε να ενημερώνεστε για προγράμματα – δραστηριότητες, καθώς και να βρείτε  πρωτότυπο υλικό από projects τύπου STEM και STEAM που έχουν εκπονηθεί από δημόσια ή ιδιωτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα

 KidsPlaying

STE(A)M projects

Design D 2

©Οικολογικές ευαισθησίες ….. σε Nανορομπότ

©ROBOGIRL – H ταινία & H Ρομποτική στην Εκπαίδευση

©Ο πόλεμος των ρομπότ_The War of Robots in Greek(Eλληνικά παραμύθια)

image 2 1

Επιστήμη για παιδιά

©Επιστήμη για όλους.
Σειρά πειραμάτων για παιδιά με απλά υλικά (Ε)

© κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον Ιστότοπο

asset v1 PhysicsEur2.121Btype@assetblock@EUR2.1

Επιστήμη για όλους: Σειρά πειραμάτων για παιδιά με απλά υλικά είναι ένα ταξίδι εξερεύνησης στον υπέροχο κόσμο της φυσικής, με αφετηρία την καθημερινή ζωή και τις υπέροχες εκπλήξεις που κρύβει για εκείνον που πειραματίζεται με τους νόμους της Φύσης!

Τι περιέχει ο αέρας που αναπνέουμε, γιατί το οξυγόνο είναι απαραίτητο για τις καύσεις, τι είναι το σιφόνι, πώς έρχεται το νερό στη βρύση μας, τι είναι ο καρτεσιανός δύτης, πώς δημιουργείται το ουράνιο τόξο, γιατί ο ουρανός είναι γαλάζιος και γίνεται πορφυρός κατά την δύση του Ηλίου, πώς λειτουργεί οπτικά το μάτι μας, τι είναι η camera obscura, γιατί είναι επικίνδυνο το βραχυκύκλωμα, ποια υλικά είναι καλοί και κακοί αγωγοί του ηλεκτρικού ρεύματος και γιατί είναι σημαντικό να τα γνωρίζουμε, τι είναι η αστραπή και πώς λειτουργεί το σύστημα συναγερμού στο σπίτι μας; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα που μας απασχολούν από μικρή ηλικία μπορούν να απαντηθούν με απλό τρόπο, παίζοντας μέσα στην κουζίνα μας, αλλά και μέσα στην σχολική τάξη! Η φυσική είναι για όλους και είναι απολαυστική!

Στόχος του μαθήματος αυτού είναι στο τέλος οι ταξιδιώτες φοιτητές του να έχουν κατανοήσει μέσα από απλά πειράματα βασικές αρχές της Φυσικής. Ακολουθώντας αναλυτικά τα βήματα εκτέλεσης των πειραμάτων να ανακαλύψουν τους νόμους της φύσης και να ξεκινήσουν ένα ταξίδι εξερεύνησης στον μαγικό κόσμο της επιστήμης.

Τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν στα πειράματα υπάρχουν σε κάθε σπίτι ή μπορούν να βρεθούν εύκολα και με μικρό κόστος. Οι βασικές θεματικές ενότητες που θα μελετηθούν είναι: Πειράματα με τον Αέρα, Πειράματα με το Νερό, Πειράματα με το Φως και Πειράματα με τον Ηλεκτρισμό. Η τελευταία εβδομάδα του μαθήματος επιφυλάσσει μια σειρά πειραμάτων-έκπληξη με την βραβευμένη από την Καναδική Ένωση Φυσικών για τη διδασκαλία της στη Μέση Εκπαίδευση και υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων στην Ελλάδα του Perimeter Institute, κ. Όλγα Μιχαλόπουλος.

Δικαιούχοι των βεβαιώσεων παρακολούθησης είναι όλοι όσοι έχουν επιτύχει συνολική βαθμολογία μεγαλύτερη του 50%. Όμως για την έκδοση της βεβαίωσης απαιτείται επιπλέον και η καταβολή του αντιτίμου των 20€ που αποτελεί τη δική σας αναγκαία συμβολή για τη συνέχιση της λειτουργίας ενός θεσμού που υπηρετεί δημόσιους σκοπούς χωρίς να δέχεται ούτε ένα ευρώ –άμεσης ή έμμεσης– κρατικής ενίσχυσης. Βασίζεται μόνο σε δωρητική στήριξη —η οποία καλύπτει πλέον μόνο ένα μικρό μέρος των ετήσιων δαπανών του— και εθελοντική εργασία. Η συνέχιση της λειτουργίας του Mathesis απαιτεί λοιπόν και τη δική σας ενεργό στήριξη. Σε αυτό το πνεύμα θεωρούμε αναγκαίο πριν τη συμμετοχή σας στην τελική εξέταση του μαθήματος να αναλάβετε μια ηθική δέσμευση απέναντι στο Mathesis. Ότι αν ολοκληρώσετε επιτυχώς το μάθημα και δικαιούστε τη βεβαίωση παρακολούθησης, θα καταβάλετε το αντίτιμο των 20€ για την απόκτησή της, έστω κι αν δεν έχει μια προφανή χρησιμότητα για σας.

Διάρκεια: 6 εβδομάδες

Σύνδεσμος μαθήματος: https://mathesis.cup.gr/courses/course-v1:Physics+Eur2.1+20B/course/

Η πλατφόρμα είναι Mathesis.

Το μάθημα αυτή τη στιγμή είναι σε καθεστώς αυτομελέτης.

Design D

Χημεία για παιδιά – 101 εύκολα πειράματα με απλά μέσα

Συναρπαστικές ιδέες για σχολικές δραστηριότητες και…διασκέδαση

Συγγραφέας: Van Cleave Pratt, Janice

Εκδόσεις: Πνευματικός Γ. Α. 1994, 231 σελ, Ελληνικά

Θεματική [Dewey]: Χημεία – Βιβλία για παιδιά [540.083]

Τίτλος πρωτοτύπου: Chemistry for every kid: 101 easy experiments that really work

Λοιποί συντελεστές: Συγγραφέας: Janice Van Cleave Pratt, Μετάφραση: Γιώργος Μπαρουξής

Περιγραφή:

Γιατί κιτρινίζουν οι εφημερίδες;

Πώς η χλωρίνη εξαφανίζει τα χρώματα;

Γιατί δεν μπορείτε να αναμίξετε λάδι και νερό;

Μάθετε τις απαντήσεις σε αυτά και σε άλλα μυστήρια της χημείας σε αυτήν τη συναρπαστική συλλογή ιδεών, έργων και δραστηριοτήτων που διδάσκει τα βασικά της θεωρίας και της πρακτικής της χημείας.

Μετατρέψτε το ατσάλινο σύρμα σε μια κολλώδη πράσινη σταγόνα. Ξεχωρίστε ένα αυγό από το κέλυφός του χωρίς να σπάσει το κέλυφος του. Μετατρέψτε τα χάλκινα νομίσματα σε πράσινα. Διασκεδάστε ενώ μαθαίνετε απλή χημεία από ένα διάλυμα έγχρωμου νερού και τη συμπεριφορά των αερίων με τη βοήθεια ενός μπουκαλιού αναψυκτικού. Μέσα από αυτές και άλλες δραστηριότητες, θα εξερευνήσετε τη δομή της ύλης, τη λειτουργία των οξέων, των αερίων και των διαλυμάτων .. . και πολλα ΑΚΟΜΑ.

Θα βρείτε τα περισσότερα από τα υλικά που χρειάζεστε στο σπίτι ή την τάξη. Κάθε δραστηριότητα έχει δοκιμαστεί εκ των προτέρων και μπορεί να εκτελεστεί με ασφάλεια και φθηνά στην τάξη, σε ένα εργαστήριο πειραμάτων ή στο σπίτι.

πατήστε στην παρακάτω εικόνα

1613059383785 laky to adespotaki 400x292

Design D

Στη σελίδα παρακάτω μπορείτε να ενημερώνεστε πρωτότυπο υλικό από projects τύπου STEM και STEAM που έχουν εκπονηθεί από δημόσια ή ιδιωτικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πατήστε στην παρακάτω εικόνα

τίτλο2

Design D

Προγράμματα & Εφαρμογές από τα  Εργαστήρια  δεξιοτήτων Για τον θεματικό άξονα «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία»
Χωρισμένα σε βαθμίδες


© κάντε κλικ στην εικόνα

23e58ccd18e32cab182dbd6268a12868 L 2

Design D

Design D

E-BOOK ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ & ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ STEM

Σε αυτή τη σελίδα (θα εμπλουτίζεται) θα βρείτε όλες τις σχετικές αναρτήσεις με την εκπαίδευση STEAM! Συγκεκριμένα θα βρείτε:
✅ E-Book Πειραμάτων και Δραστηριοτήτων STEM
✅ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ STEM – ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
✅ «STEM CHALLENGE – BUILD A VOLCANO»
✅ STEM_CHALLENGE -Building Earthquake Proof Buildings -Σεισμός
✅ STEM CHALLENGE – Make your own tornado – ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ
© κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον Ιστότοπο
Screenshot 2

Design D«STEM CHALLENGE – BUILD A VOLCANO»

Νέα πρόταση για Δραστηριότητα STEM για όλες τις τάξεις του Δημοτικού, τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου και γιατί όχι και για το Νηπιαγωγείο

© κάντε κλικ στην εικόνα για να μεταφερθείτε στον Ιστότοπο

Screenshot 2 1

 

Design D

Τι είναι Stem;

Ο όρος STEM αποτελεί το ακρωνύμιο των αγγλικών λέξεων Science, Technology, Engineering and Mathematics για τα πεδία που αναφέρονται στην Επιστήμη, την Τεχνολογία, την Επιστήμη των Μηχανικών και τα Μαθηματικά. Σύμφωνα με τον Tsupros (όπως αναφ. στο Lantz, 2009), «η εκπαίδευση STEM είναι μια διεπιστημονική προσέγγιση στη μάθηση όπου αυστηρές ακαδημαϊκές έννοιες παρουσιάζονται σε συνδυασμό με μαθήματα του πραγματικού κόσμου, καθώς οι μαθητές εφαρμόζουν τις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά σε πλαίσια που συνδέουν το σχολείο, την κοινότητα, την εργασία και τις παγκόσμιες επιχειρήσεις, επιτρέποντας την ανάπτυξη του εγγραμματισμού STEM και μαζί του, τη δυνατότητα να είναι ανταγωνιστικοί στη νέα οικονομία»

SCIENCE

Επιστήμη είναι η μελέτη του φυσικού κόσμου, περιλαμβάνει τους νόμους της φύσης που σχετίζονται με τη φυσική, χημεία, βιολογία και γεωλογία και την αντιμετώπιση ή εφαρμογή γεγονότων, αρχών ή θεωριών που σχετίζονται με τα θέματα αυτά. Η επιστήμη είναι ταυτόχρονα ένα πεδίο γνώσης που έχει συγκεντρωθεί μέσα από το χρόνο και μια διαδικασία -επιστημονική έρευνα- που παράγει νέα γνώση. Η γνώση της επιστήμης βρίσκεται στα θεμέλια της διαδικασίας σχεδιασμού» (NRC, 2009).

TECHLOLOGY

«Η τεχνολογία, αν και δεν αποτελεί αντικείμενο με την απόλυτη έννοια, περιλαμβάνει ένα ολόκληρο σύστημα από ανθρώπους και οργανισμούς, γνώση, διαδικασίες και συσκευές οι οποίες επιτρέπουν τη δημιουργία και λειτουργία τεχνολογικών συσκευών, καθώς και των παραγώγων της. Διαμέσου τις ιστορίας, οι άνθρωποι δημιουργούσαν τεχνολογία ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες και επιθυμίες τους. Το μεγαλύτερο μέρος της μοντέρνας τεχνολογίας αποτελεί προϊόν της επιστήμης και μηχανικής, και τεχνολογικά εργαλεία χρησιμοποιούνται και στα δύο πεδία» (NRC, 2009).

ENGINEERING

Μηχανική είναι η συστηματική και συχνά τμηματική προσέγγιση του σχεδιασμού αντικειμένων, διαδικασιών και συστημάτων ώστε να ανταποκριθούν στις ανάγκες και επιθυμίες του ανθρώπου. Η μηχανική είναι τόσο ένα σώμα γνώσης σχετικά με το σχεδιασμό και τη δημιουργία τεχνητών προϊόντων, όσο και μια διαδικασία λύσης προβλήματος. Η διαδικασία αυτή υλοποιείται κάτω από συγκεκριμένους περιορισμούς. Ένας περιορισμός στο μηχανικό σχεδιασμό είναι οι νόμοι της φύσης. Άλλοι περιορισμοί περιλαμβάνουν το χρόνο, το κόστος, τα διαθέσιμα υλικά, εργονομία, περιβαλλοντικούς κανονισμούς και την πιθανότητα της κατασκευής και συντήρησής τους. Η μηχανική κάνει χρήση αρχών της επιστήμης και των μαθηματικών καθώς και τεχνολογικών εργαλείων» (NRC, 2009)

MATHEMATICS

O μαθηματικός γραμματισμός ορίζεται στο Programme for International Student Assessment (PISA) ως «η ικανότητα να εντοπίζει, να κατανοεί και να εμπλέκεται με τα μαθηματικά, και να παίρνει τεκμηριωμένες αποφάσεις για το ρόλο που έχουν στην τρέχουσα αλλά και μελλοντική προσωπική, επαγγελματική και κοινωνική ζωή με άλλα άτομα, καθώς και τη ζωή ως ένα δημιουργικό, συνειδητοποιημένο πολίτη» (OECD, 2002)

STEM Διεπιστημονικότητα

Η μεθοδολογία που ακολουθεί το STEM είναι η δια-επιστημονικότητα, η οποία επικεντρώνεται στην «ολοκληρωμένη» προσέγγιση της διδασκαλίας εννοιών από τα τέσσερα γνωστικά πεδία των επιστημών STEM ενώ εστιάζει στην επίλυση αυθεντικών-πραγματικών προβλημάτων (Ψυχάρης, 2016).

Διερευνητική Διδακτική Προσέγγιση

Μία σύγχρονη μέθοδος μάθησης καθώς και διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών αποτελεί η διερεύνηση στη σχολική τάξη, μια προσομοίωση της επιστημονικής διερεύνησης σε επίλυση πραγματικών προβλημάτων. Μια σειρά από έρευνες προτείνουν ως μέθοδο διδασκαλίας τη διερευνητική μάθηση και υποστηρίζουν την αναγκαιότητά της στην υποχρεωτική εκπαίδευση ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν την επιστημονική μεθοδολογία. (Minstrell & Van Zee, 2000, Flick & Lederman, 2006).
Οι Pedaste et al. (2015) προτείνουν ένα νέο μαθησιακό πλαίσιο διερεύνησης το οποίο περιλαμβάνει πέντε κύριες φάσεις έρευνας:
1. Προσανατολισμός
2. Σύλληψη μιας έννοιας
3. Έρευνα
4. Συμπεράσματα
5. Συζήτηση

 

Design D
τίτλο
Στην ιστοσελίδα αυτή  θα βρείτε δραστηριότητες και ιδέες σχετικά με την εκπαίδευση Stem που μπορείτε εφαρμόσετε στα εργαστήρια δεξιοτήτων ως εκπαιδευτικοί αλλά και ως γονείς από το σπίτι. Στο υλικό θα βρείτε δωρεάν αρχεία που θα σας βοηθήσουν στην διδασκαλία. Στο blog της ιστοσελίδας μπορείτε ακόμα να ενημερωθείτε εσείς και οι μαθητές μας για νέα άρθρα που αφορούν τις επιστήμες.Design D

Ακαδημία ρομποτικής
στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας

Πόσοι αλήθεια γνωρίζουν ότι στο πανεπιστήμιο Μακεδονίας λειτουργεί ακαδημία ρομποτικής για παιδιά και ενηλίκους; Πληροφορίες, τηλέφωνα, δηλώσεις συμμετοχής κ.ά., μπορείτε να βρείτε εδώ 

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Σχετικά με ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΜΑΙΡΗ

Γεια σας,Ονομάζομαι Τσαουσίδου Μαίρη.  Υπηρετώ εδώ και 29 έτη  ως εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ανατολικής Θεσσαλονίκης.  Ευελπιστώ να δημιουργήσω αλλαγές στον εαυτό μου και στη συνέχεια και στο περιβάλλον μου για το κοινό καλό, μέσα από το θετικό μετασχηματισμό στις σύγχρονες κοινωνίες, ειδικά σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που βιώνουμε όλοι μας πλανητικά.

Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά και ένα σκύλο και 2  γάτους!!!!! Μου αρέσει το θέατρο, τα ταξίδια, η κωπηλασία και το διάβασμα.
Αγαπώ πολύ τα παιδιά και εύχομαι να έχουμε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνώσεων! Καλή αρχή σε όλους!

Αγαπημένο ρητό: «Το να ξεστομίζεις μια λέξη είναι σαν να χτυπάς μια νότα στο πληκτρολόγιο της φαντασίας.
Για όσα δεν μπορείς να μιλήσεις πρέπει να σωπαίνεις.»
Ludwig Wittgenstein


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Εργαστήρια δεξιοτήτων. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.