Εκπαιδευτικό σενάριο: ‘Ελεύθεροι Πολιορκημένοι’ Η πολιορκία και η έξοδος του Μεσολογγίου

Πλήρης ανάπτυξη εκπαιδευτικού σεναρίου με ευρεία χρήση και παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ και του Διαδικτύου.

Για να δείτε το σενάριο πατήστε εδώ

Ερημοποίηση (Γεωγραφία-Περιβαλλονική Εκπ/ση Στ΄Δημοτικού)

Για να δείτε το άρθρο του Σκάι σχετικά με την απειλή της ερημοποίησης στην Ελλάδα κάντε κλικ εδώ

Διαβάστε τα σχετικά Άρθρα:

Το 70% της Γης απειλείται από ερημοποίηση

Προτάσεις για να αποφευχθεί η ερημοποίηση

Αυξανόμενη απειλή η ερημοποίηση

Η ζωή στην Αφρική: Έρημος – Τροπικά δάση (Γεωγραφία Στ΄Δημοτικού)

Για να δείτε εικόνες από την έρημο και τα τροπικά δάση πατήστε  εδώ

Τροπικό δάσος, ένας τόπος που σφύζει από ζωή, δείτε το σχετικό βίντεο κάνοντας κλικ εδώ

Δραστηριότητα στη ‘Γλώσσα’: Επικοινωνώ με τους συμμαθητές μου

Για να δείτε  την κάρτα κάντε κλικ στην παρακάτω διεύθυνση:

http://greetings.pathfinder.gr/pickup.php?id=CUACCMXCSTYE1299767421&uid=UIDREQUESΤ

  • Συμπληρώστε το κείμενο και στείλτε την κάρτα  στους συμμαθητές και φίλους που επιθυμείτε
  • Επιλέξτε  μιαν άλλη κάρτα ανάλογα με τις ανάγκες σας  συμπληρώστε το κείμενο και αποστείλετέ την

Ψηφιακός εγγραμματισμός εικόνας:’ Η πολιορκία και η έξοδος του Μεσολογγίου’ Στ΄τάξη

Για να δείτε εικόνες που σχετίζονται με την πολιορκία και την έξοδο του Μεσολογγίου κάντε κλικ εδώ

Παρακολουθήστε το ακόλουθο σχετικό επεισόδιο από την ιστορική εκπομπή του Σκάι ‘1821’ πατώντας στην παρακάτω διεύθυνση:

http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=211546

Δραστηριότητα με το Ε/Λ Kidspiration στη Στ΄τάξη στο μάθημα της Φυσικής και στη Θ/Ε ‘Το κυκλοφορικό σύστημα’

Δείτε τον εννοιολογικό χάρτη σχετικά με το  kykloforiko systima

Απαντήστε σωστά στις ερωτήσεις που θα βρείτε  στο circulation_an

Κάνε άλμα πιο γρήγορο από την φθορά

  • Δείτε  το βίντεο που δημιούργησε δεκατετράχρονος μαθητής : http://www.youtube.com/watch?v=Za3VmufijXY
  • Πώς αντιλαμβάνεστε τον τίτλο;
  • Σχολιάστε  τον στίχο του Ελύτη ‘ Μες στο κενό θησαύριζα μόνος και τώρα πάλι μέσα   στους θησαυρούς μένω κενός’.
  • Δημιουργήστε το δικό σας σενάριο. Επιλέξτε στίχους που να εκφράζουν τη σκέψη σας.