Feed
Άρθρα
Σχόλια

Γιατί η θερμοκρασία στο φεγγάρι παίρνει τόσο ακραίες τιμές;

Γιατί το σμήνος των πουλιών πετά σε σχηματισμό V;

Γιατί δημιουργείται αφρός στις θάλασσες;

Γιατί η Γη είναι χωρισμένη σε παράλληλους και μεσημβρινούς;

Γιατί πρέπει να κλείνουμε το κινητό τηλέφωνο όταν μπαίνουμε σε βενζινάδικο;

Γιατί τα αυτοκίνητα κατά τη διαδικασία βαφής τους μπαίνουν και στο φούρνο;

Γιατί οι οθόνες των τηλεοράσεων έχουν μεγάλο μέγεθος στην πίσω τους πλευρά;

Γιατί τα σύγχρονα συστήματα πέδησης αυτοκινήτων φέρουν ABS (Anti-lock braking system);

Γιατί σε πολλά αυτοκίνητα υπάρχει στο πίσω μέρος αεροτομή;

Γιατί όταν σταματά απότομα το λεωφορείο, οι επιβάτες κινούνται προς τα εμπρός;

Γιατί χρησιμοποιείται ο υδράργυρος στα ιατρικά θερμόμετρα;

Γιατί όταν τινάζουμε τα βρεγμένα χέρια μας φεύγουν οι σταγόνες του νερού;

Γιατί όταν κοιτάμε προς τα πάνω ο ουρανός φαίνεται γαλάζιος;

Γιατί ζεσταίνεται το φαγητό στο φούρνο μικροκυμάτων;

Γιατί κατά την ανατολή και τη δύση του ήλιου ο ουρανός φαίνεται κοκκινωπός;

Γιατί η ραδιενέργεια είναι επιβλαβής για τους οργανισμούς;

Γιατί γίνεται τόσος λόγος για τις Μαύρες τρύπες;

Γιατί το φεγγάρι φαίνεται άλλοτε μικρό και άλλοτε μεγάλο;

Γιατί δε λιώνουν τα ιγκλού;

7 σχόλια προς “Γιατί;”

  1. Ο/Η Τασος λέει:

    Καλησπερα σας. Θα ηθελα να αναφερω οτι θεωρω λαθος να εξεραιθει το ερωτημα Γ4 απο την βαθμολογηση. Στην εκφωνηση αναφερεται καθαρα “τη στιγμη” (οχι στιγμες). Συνεπως ο εξεταζομενος θεωρωντας οτι η εκφωνηση της ασκησης ειναι σωστη οπως και τα δεδομενα, δεν θα εξετασει εαν πραγματοποειται ανακυκλωση ή οχι, καθως απο την συνταξη του ερωτηματος αυτη η περιπτωση εχει ηδη απορρηφθει. Μαλιστα αφιερωσε χρονο για την τεκμηριωση και την απαντηση αυτου του ερωτηματος. Επομενως οσοι μαθητες εργαστηκαν κατα αυτον τον τροπο αδικουνται. Περιμενω απαντηση σας

  2. Ο/Η Τασος λέει:

    Καλησπερα σας. Θα ηθελα να αναφερω οτι θεωρω λαθος να εξεραιθει το ερωτημα Γ4 απο την βαθμολογηση. Στην εκφωνηση αναφερεται καθαρα “τη στιγμη” (οχι στιγμες). Συνεπως ο εξεταζομενος θεωρωντας οτι η εκφωνηση της ασκησης ειναι σωστη οπως και τα δεδομενα, δεν θα εξετασει εαν πραγματοποειται ανακυκλωση ή οχι, καθως απο την συνταξη του ερωτηματος αυτη η περιπτωση εχει ηδη απορρηφθει. Μαλιστα αφιερωσε χρονο για την τεκμηριωση και την απαντηση αυτου του ερωτηματος. Επομενως οσοι μαθητες εργαστηκαν κατα αυτον τον τροπο αδικουνται.
    Σας παρακαλω απαντηστε μου.

  3. Ο/Η Τασος λέει:

    Καλησπερα σας. Θα ηθελα να αναφερω οτι θεωρω λαθος να εξεραιθει το ερωτημα Γ4 απο την βαθμολογηση. Στην εκφωνηση αναφερεται καθαρα “τη στιγμη” (οχι στιγμες). Συνεπως ο εξεταζομενος θεωρωντας οτι η εκφωνηση της ασκησης ειναι σωστη οπως και τα δεδομενα, δεν θα εξετασει εαν πραγματοποειται ανακυκλωση ή οχι, καθως απο την συνταξη του ερωτηματος αυτη η περιπτωση εχει ηδη απορρηφθει. Μαλιστα αφιερωσε χρονο για την τεκμηριωση και την απαντηση αυτου του ερωτηματος. Επομενως οσοι μαθητες εργαστηκαν κατα αυτον τον τροπο αδικουνται.

  4. Ο/Η Maria λέει:

    Πως αναγνωρίζουμε τι κίνηση κάνει το σώμα στο διάγραμμα F-t?

  5. Ο/Η Villy λέει:

    Γιατί οι περισσότερες ταλαντώσεις έχουν Δφ = (2κ+1)π ?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων