Γιατί η θερμοκρασία στο φεγγάρι παίρνει τόσο ακραίες τιμές;
Γιατί το σμήνος των πουλιών πετά σε σχηματισμό V;
Γιατί δημιουργείται αφρός στις θάλασσες;
Γιατί η Γη είναι χωρισμένη σε παράλληλους και μεσημβρινούς;
Γιατί πρέπει να κλείνουμε το κινητό τηλέφωνο όταν μπαίνουμε σε βενζινάδικο;
Γιατί τα αυτοκίνητα κατά τη διαδικασία βαφής τους μπαίνουν και στο φούρνο;
Γιατί οι οθόνες των τηλεοράσεων έχουν μεγάλο μέγεθος στην πίσω τους πλευρά;
Γιατί τα σύγχρονα συστήματα πέδησης αυτοκινήτων φέρουν ABS (Anti-lock braking system);
Γιατί σε πολλά αυτοκίνητα υπάρχει στο πίσω μέρος αεροτομή;
Γιατί όταν σταματά απότομα το λεωφορείο, οι επιβάτες κινούνται προς τα εμπρός;
Γιατί χρησιμοποιείται ο υδράργυρος στα ιατρικά θερμόμετρα;
Γιατί όταν τινάζουμε τα βρεγμένα χέρια μας φεύγουν οι σταγόνες του νερού;
Γιατί όταν κοιτάμε προς τα πάνω ο ουρανός φαίνεται γαλάζιος;
Γιατί ζεσταίνεται το φαγητό στο φούρνο μικροκυμάτων;
Γιατί κατά την ανατολή και τη δύση του ήλιου ο ουρανός φαίνεται κοκκινωπός;
Γιατί η ραδιενέργεια είναι επιβλαβής για τους οργανισμούς;
Γιατί γίνεται τόσος λόγος για τις Μαύρες τρύπες;
Καλησπερα σας. Θα ηθελα να αναφερω οτι θεωρω λαθος να εξεραιθει το ερωτημα Γ4 απο την βαθμολογηση. Στην εκφωνηση αναφερεται καθαρα “τη στιγμη” (οχι στιγμες). Συνεπως ο εξεταζομενος θεωρωντας οτι η εκφωνηση της ασκησης ειναι σωστη οπως και τα δεδομενα, δεν θα εξετασει εαν πραγματοποειται ανακυκλωση ή οχι, καθως απο την συνταξη του ερωτηματος αυτη η περιπτωση εχει ηδη απορρηφθει. Μαλιστα αφιερωσε χρονο για την τεκμηριωση και την απαντηση αυτου του ερωτηματος. Επομενως οσοι μαθητες εργαστηκαν κατα αυτον τον τροπο αδικουνται. Περιμενω απαντηση σας
Καλησπερα σας. Θα ηθελα να αναφερω οτι θεωρω λαθος να εξεραιθει το ερωτημα Γ4 απο την βαθμολογηση. Στην εκφωνηση αναφερεται καθαρα “τη στιγμη” (οχι στιγμες). Συνεπως ο εξεταζομενος θεωρωντας οτι η εκφωνηση της ασκησης ειναι σωστη οπως και τα δεδομενα, δεν θα εξετασει εαν πραγματοποειται ανακυκλωση ή οχι, καθως απο την συνταξη του ερωτηματος αυτη η περιπτωση εχει ηδη απορρηφθει. Μαλιστα αφιερωσε χρονο για την τεκμηριωση και την απαντηση αυτου του ερωτηματος. Επομενως οσοι μαθητες εργαστηκαν κατα αυτον τον τροπο αδικουνται.
Σας παρακαλω απαντηστε μου.
Καλησπερα σας. Θα ηθελα να αναφερω οτι θεωρω λαθος να εξεραιθει το ερωτημα Γ4 απο την βαθμολογηση. Στην εκφωνηση αναφερεται καθαρα “τη στιγμη” (οχι στιγμες). Συνεπως ο εξεταζομενος θεωρωντας οτι η εκφωνηση της ασκησης ειναι σωστη οπως και τα δεδομενα, δεν θα εξετασει εαν πραγματοποειται ανακυκλωση ή οχι, καθως απο την συνταξη του ερωτηματος αυτη η περιπτωση εχει ηδη απορρηφθει. Μαλιστα αφιερωσε χρονο για την τεκμηριωση και την απαντηση αυτου του ερωτηματος. Επομενως οσοι μαθητες εργαστηκαν κατα αυτον τον τροπο αδικουνται.
Συμφωνώ Τάσο!
Πως αναγνωρίζουμε τι κίνηση κάνει το σώμα στο διάγραμμα F-t?
α) Αν ΣF = 0 => ΕΟΚ (σταθερή ταχύτητα)
β) Αν ΣF = σταθ. => ΕΟΜΚ (σταθερή επιτάχυνση)
γ) Αν ΣF μεταβαλλόμενη => κίνηση μεταβαλλόμενη μη ομαλά (όχι σταθερή επιτάχυνση)
Γιατί οι περισσότερες ταλαντώσεις έχουν Δφ = (2κ+1)π ?