Feed
Άρθρα
Σχόλια

Πηγή: Άννα Ανδριτσάκη, Ελευθεροτυπία, 21-5-2011

Κατακόρυφη πτώση των βάσεων μέχρι και 1.000 μορίων στις πολυτεχνικές και φυσικομαθηματικές σχολές εκτιμάται ότι θα προκαλέσει η φετινή πανωλεθρία των υποψηφίων στις Πανελλαδικές, που πιστοποιείται και από τη χθεσινή, δύσκολη Φυσική.

Πτώση, ύστερα από αρκετά χρόνια, αλλά μικρότερη (της τάξεως των 200-300 μορίων) αναμένεται να σημειωθεί ακόμα και στις Ιατρικές Σχολές, σχολιάζουν καθηγητές και επιστήμονες.

Πανωλεθρία

Με άλλα λόγια, η χωρίς τέλος… των υποψηφίων ανάβασις στις φετινές και δυσκολότερες των τελευταίων ετών Πανελλαδικές θα οδηγήσει σε γκρεμό. Όπως αναφέρουν καθηγητές και γνώστες του αντικειμένου, η Φυσική, χθες, καθιστά πλέον βάσιμες τις δυσοίωνες εκτιμήσεις για τις βάσεις στο 2ο (Φυσικομαθηματικές) και το 4ο πεδίο (Πολυτεχνικές). Αφού μάλιστα έπεται της σφαγής στα μαθήματα Κατεύθυνσης, ήτοι, Μαθηματικά και Βιολογία, ενώ θεωρούνται δεδομένες οι χαμηλές βαθμολογίες και στα Μαθηματικά και τη Βιολογία, Γενικής Παιδείας, καθώς και σ’ αυτά ήταν πολύ δύσκολα τα θέματα.

Σε ό,τι αφορά τα χθεσινά μαθήματα, η Φυσική και τα Αρχαία (Κατεύθυνσης και τα δύο) δημιούργησαν πολλά προβλήματα στους μαθητές. Δύσκολα, αλλά και μεγάλης έκτασης, τα θέματα της Φυσικής απαιτούσαν πολύ χρόνο για την επίλυσή τους και πολλοί υποψήφιοι δεν πρόλαβαν. Δυσκολότερο από κάθε άλλη χρονιά το άγνωστο κείμενο στα Αρχαία.

Ακόμα και οι καθηγητές, χθες, μιλούσαν όχι μόνο για απαιτητικά θέματα, αλλά και για μεγάλο αριθμό ερωτημάτων που δεν μπορούσαν να απαντηθούν μέσα στο διάστημα των τριών ωρών, ακόμα και για τους καλά προετοιμασμένους. Ανάλογα ήταν τα σχόλια και για τα Αρχαία. Καλή γνώση του βιβλίου για το διδαγμένο κείμενο, ένα από τα δυσκολότερα των τελευταίων χρόνων το άγνωστο κείμενο.

Δεν φτάνουν 3 ώρες

Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκαν και οι επιστημονικές ενώσεις. Σύμφωνα με την Ένωση Φυσικών «η χρονική διάρκεια των 3 ωρών δεν επαρκούσε για την αντιμετώπιση του όγκου των θεμάτων. Τα θέματα κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης και απαιτούσαν βαθιά γνώση των εννοιών της Φυσικής. Το Β2 δεν είχε σαφήνεια, το Γ ήταν αυξημένων απαιτήσεων. Στο Δ ζήτημα εξετάζεται το μεγαλύτερο μέρος της μηχανικής. Εκτιμούμε ότι ακόμη και άριστοι μαθητές δεν πρόλαβαν να το λύσουν»……

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων